Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Następny
Stan linii Września - Jarocin
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 04-06-2013, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Rafaello1973 napisał/a:

No, ale jak żal 40-50 tysięcy złociszów na naprawę odcinka z Wrześni do Miłosławia to potem nie się czemu dziwić ,że linia zdycha i jest syf,a pasażerowie uciekli z pociągów. Jednak widać ,ze wiele osób gdyby miało na tej trasie 3-4 pewne i dobre połączenia wróciło by do kolei.


Chłopie te ceny to z Lidla czy z Biedonki ? Śmiech Dodaj po jednym zerze
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryck Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2011

PostWysłany: 05-06-2013, 20:56    Odpowiedz z cytatem

jedno zero to mało tak jak pisałem na profilu na fejsbuku gdzie była podana odpowiedź.
38900 tyś zł = 38 mln zł

co nie zmienia faktu, że frekwencja z każdym dniem w pociągach na tej trasie rośnie, zaczęło się od marnych 5 osób, a obecnie jeździ przynajmniej 20 osob na jedno połączenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 07-06-2013, 11:31    Odpowiedz z cytatem

Rzeczywiście w cyfrze podanej przez kolegę , która podałem w mailu był błąd .Mam pisma z PLK ,w których poinformowano mnie ,ze bieżące naprawy i likwidacja ograniczeń na tej linii będzie kosztować 48 mln ,a jakby dołożyć naprawy niektórych zużytych odcinków trakcji , to spokojnie będzie 50 baniek.
rail user zamiast głupio się wymądrzać to może wesprzesz walkę o remont tej linii i likwidacji połączeń. Ja nie jestem kolejarzem i choć wiele wiem to nie wszystko .Daltego jestem na forum , bo wiem, że są też tu specjaliści i mądrzejsi ,ale w przeciwieństwie do Ciebie wiem ,że odcinek między Wrześnią ,a Miłosławiem powinien być uznany i być może niedługo będzie za zagrożony katastrofą kolejową.
Wystarczy, że tak jak w Białymstoku wypieprzą się i zapalą cysterny w paliwem koło Chwalibogowa i dzieci z miejscowej podstawówki, która leży dość blisko torów oraz mieszkańcy kilku domów nie będą mieli duzych szans na ucieczkę .
Może skoczysz do Lidla lub jakiegoś Bricomarche ,albo huty i kupisz popieranej przez część PO i PSL biurwie z IZ Poznań trochę kamienia ,szyn , i śrub oraz innych podkładów mocowań , bo widać bidaki nie maja nic żeby naprawić linię? Bez obrazy ,ale przerobię słowa marszałka J.Piłsudskiego , który kiedyś pogonił swojego następce Rydza- Śmigłego za chęć zajmowania się polityką.Szefom i pracownikom niektórych IZtów ( bo niektóre zakłady są OK) mogę powiedzieć ."Wam kury szczać prowadzać ,a nie zajmować się naprawą i utrzymaniem linii kolejowych" Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 09-06-2013, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Rafaello1973 napisał/a:
,ale w przeciwieństwie do Ciebie wiem ,że odcinek między Wrześnią ,a Miłosławiem powinien być uznany i być może niedługo będzie za zagrożony katastrofą kolejową.
Wystarczy, że tak jak w Białymstoku wypieprzą się i zapalą cysterny w paliwem koło Chwalibogowa i dzieci z miejscowej podstawówki, która leży dość blisko torów oraz mieszkańcy kilku domów nie będą mieli duzych szans na ucieczkę .


Ło Jezu - co za czarnowidztwo Mr. Green Takich linii jest pełno. A IZ ma swoje priorytety ( np. 395 znana jak północna obwodnica Poznania ) narzucone przez Centralę. Więc tam może napiszesz ? Tupnij nogą, że ma być remont linii 281 bo MOŻE bedą pociągi osobowe. A co tam 395 lub 272. Przecież to nie jest w twojej okolicy.

[ Dodano: 09-06-2013, 13:22 ]
Rafaello1973 napisał/a:
.
Może skoczysz do Lidla lub jakiegoś Bricomarche ,albo huty i kupisz popieranej przez część PO i PSL biurwie z IZ Poznań trochę kamienia ,szyn , i śrub oraz innych podkładów mocowań , bo widać bidaki nie maja nic żeby naprawić linię?


A dlaczego ja mam kupować. Mnie ta linia nie interesuje. Jak interesuje Ciebie i KOLDOK to "zróbcie ściepę narodową i kupcie bombę atomową" [rotfl]
Przecież wyraźnie z IZ odpisali - W MIARĘ PRZYZNANYCH PRZEZ CENTRALĘ D O D A T K O W Y CH ŚRODKÓW. Czytać nie nauczyli czy co.
Chwałą wam za walkę o linię - ale bez poparcia władz marszałkowskich za dużo nie wskóracie. Trzeba zacząc od lokalnych samorządów ( tylko uwaga za rok wybory - więc obiecać wam mogą "złote góry") do Samorządu Województwa włącznie.
Oraz Centralę PKP PLK czy MTiB ( min. Massel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 09-06-2013, 14:04    Odpowiedz z cytatem

nie ma nic przeciwko linii kluczborskiej czy tamtej obwodnicy Poznania, nawet E20, która nawet dla mnie jest ważniejszą linią jest zaniedbywana.Oni maja gówniane priorytety bo nawet linie magistralne zaczynają być zaniedbywane .Popytaj się adminów i sąsiadów z Dolnego Śląska , to ci napiszą co robił IZ Wałbrzych na lk 274 ,aż w końcu UTK im się do dupy dobrało ,albo na E30 gdzie kilka lat po remoncie linia zaczyna już być zapuszczona.
Zerknij sobie na stan obwodnicy Wrześni( E20) ,albo wychlapy i inne cuda w kierunku Słupcy i w efekcie zamiast 160km/h masz ograniczenia do 120-130km/h .
Co do lk 281 to nie jest czarnowidztwo Września już miała taką hecę, gdy na stacji pod koniec lat 80-tych wywaliła się cysterna, tylko że wtedy do eksplozji nie doszło. Co do tej linii 281 jest ona łącznikiem miedzy Dolnym Śląskiem i po zjeździe z linii kluczborskiej także z GOPem ,a wschodnią Wielkopolską i woj. kujawsko-pomorskim , Pomorzem oraz Warmią i Mazurami. we Wrześni z lk 281 można zjechać na E20,a w Gnieźnie na linie Kłajpedzką i po remoncie tego szlaku jest możliwy czas przejazdu z Wrocławia do Warszawy w 4h.40-50minut ,a z Wrocławia do Gdyni lub Olsztyna z ominięciem Poznania w niecałe 5,5 do 6 godzin.To nie są wymysły mkola tylko realne możliwości,bo pytałem się specjalistów na konferencji transportowej 25 kwietnia. ,ale jak pcha się wszystko okrężną trasą przez Poznań ,a linie obwodowe uwala to mamy syf jaki mamy. Nie chodzi tylko o mój wrzesiński grajdołek , bo inne województwa też zasługują na szybkie i godziwe połączenia. To może od razu, skoro priorytetem szefów niektórych IZtów jest przydzielanie sobie premii i trzepanie kasy za nieróbstwo, zaorajmy okolice Jeleniej Góry, Wałbrzycha i Wrocławia ,Krotoszyn ,Miłosław, Chojnice ,albo niektóre okolice Bydgoszczy ,Olsztyna lub Ełk.
Co do lk 281 mogla być naprawiana po roku 2008 do prędkości 80-90km w ramach funduszy polsko - szwajcarskiego "Doris" dla linii z przekroczoną skrajnią ,tylko jak zwykle ktoś w UMWW i PLK dał dupy i jak to w naszym kraju bywa nie ma teraz pana i winnego spieprzenia wniosku i projektu .Podniesienie na całej długości tej linii lub choćby na jej części zelektryfikowanej do wspomnianych wyżej parametrów pozwoliło by jej przetrwać do momentu generalnej naprawy w latach 2014-20 i uatrakcyjniłoby ją dla przewoźników towarowych oraz pasażerskich, bo byliby bardziej konkurencyjni dla PKSów i firm transportowych .
Przykładem jest tego sytuacja przed Euro 2012, gdy w czasie remontu linii Poznań - Gdynia koło Gniezna zamiast od razu kierować objazdy na Wrześnie - Jarocin-Krotoszyn/Ostrów Wlkp- Wrocław , to puszczano je na Wrześnię - Poznań - Jarocin - Krotoszyn czyli zafundowano pasażerom 60km niepotrzebnego objazdu, bo ktoś z centrali PLK lub IZ Poznań przed tymi wielkimi rewitalkami nie dorósł do tego żeby wyremontować nieco lub chociaż poprawić odcinek z Wrześni do Gniezna ,ale przede wszystkim odcinek do Miłosławia i Orzechowa most , który by ładnie odkorkował to wszystko .Spieprzono sprawę i nie można tego przemilczeć .
Co do lk 395 i 272 to jestem jak najbardziej za ich naprawami .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 09-06-2013, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Rafaello1973 napisał/a:
Popytaj się adminów i sąsiadów z Dolnego Śląska , to ci napiszą co robił IZ Wałbrzych na lk 274 ,aż w końcu UTK im się do dupy dobrało ,albo na E30 gdzie kilka lat po remoncie linia zaczyna już być zapuszczona.


Ale mnie nie interesują odczucia z Dolngo Śląska a w szczególności tercetu ( i to wcale nie egzotycznego 0 IZ Wałbrzych/Wrocław/DOLKOM

[ Dodano: 09-06-2013, 15:10 ]
Rafaello1973 napisał/a:
Zerknij sobie na stan obwodnicy Wrześni( E20) ,albo wychlapy i inne cuda w kierunku Słupcy i w efekcie zamiast 160km/h masz ograniczenia do 120-130km/h .


No właśnie stan "obwodnicy Wrześni" czyli obecnie fragment E20 został poprawiony. Było ograniczenie na odc. Podstolice - Sokołowo ze względu na stan podkładów ? Było. Ale w zeszłym roku wymieniono kilkaset podkładów w jednym i drugi torze i jest rozkładowa 160 km/h. I to są właśnie priorytety ( przy ograniczonej kasie). Od km 231 w kierunku wschodnim jest ograniczenie do 120 km/h - ale nie na żadne wychlapy - ale na zły stan podkładów. I to ograniczenie ciągnie się ( odcinkami ) aż do Barłóg. Więc nadal uważasz - róbmy 281 bo MOŻE coś pojedzie. Ale nie róbmy linii podstawowej i rozdzierajmy szaty, że PKP IC traci kientów ? Bo czas jazdy można by skrócić o ok. 10 minut.

[ Dodano: 09-06-2013, 15:16 ]
Rafaello1973 napisał/a:
Co do tej linii 281 jest ona łącznikiem miedzy Dolnym Śląskiem i po zjeździe z linii kluczborskiej także z GOPem ,a wschodnią Wielkopolską i woj. kujawsko-pomorskim , Pomorzem oraz Warmią i Mazurami. we Wrześni z lk 281 można zjechać na E20,a w Gnieźnie na linie Kłajpedzką i po remoncie tego szlaku jest możliwy czas przejazdu z Wrocławia do Warszawy w 4h.40-50minut ,a z Wrocławia do Gdyni lub Olsztyna z ominięciem Poznania w niecałe 5,5 do 6 godzin.To nie są wymysły mkola tylko realne możliwości,bo pytałem się specjalistów na konferencji transportowej 25 kwietnia.


Realne możliwości to by były gdyby na całej linii ( od Grabowna do Gniezna ) było min. 80 km/h bez zwolnień.
Ale gdy nie ma wystarczającej ilości kasy to wybiera się z zasady rzeczy najpotrzebniejsze ( jak linia 351 czy "podrasowanie" punktowo 354. Dlaczego wg twoich "specjalistów" remontuje się na 140-160 km/h odc. Poznań Wschód - Inowrocław a nic nie robi się z 281 ?
Bo żadnemu przewoźnikowi nie zależy na jeździe "bokami" Był swego czasu łącznik z Gniezna do Wrocławia ( i to w czasach jednej kolei ). Jak długo pojeździł ?

[ Dodano: 09-06-2013, 15:18 ]
Rafaello1973 napisał/a:
Nie chodzi tylko o mój wrzesiński grajdołek , bo inne województwa też zasługują na szybkie i godziwe połączenia. .


Oj chodzi, chodzi.

[ Dodano: 09-06-2013, 15:21 ]
Rafaello1973 napisał/a:
skoro priorytetem szefów niektórych IZtów jest przydzielanie sobie premii i trzepanie kasy za nieróbstwo, zaorajmy okolice Jeleniej Góry, Wałbrzycha i Wrocławia ,Krotoszyn ,Miłosław, Chojnice ,albo niektóre okolice Bydgoszczy ,Olsztyna lub Ełk.


Akurat na liniach 274, 275, 131, 18, 353 czyli okolica Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry Bydgoszczy czy kierunek Olsztyn "coś" się robi. I to o wiele więcej niż "coś".

[ Dodano: 09-06-2013, 15:33 ]
Rafaello1973 napisał/a:
Przykładem jest tego sytuacja przed Euro 2012, gdy w czasie remontu linii Poznań - Gdynia koło Gniezna zamiast od razu kierować objazdy na Wrześnie - Jarocin-Krotoszyn/Ostrów Wlkp- Wrocław , to puszczano je na Wrześnię - Poznań - Jarocin - Krotoszyn czyli zafundowano pasażerom 60km niepotrzebnego objazdu, bo ktoś z centrali PLK lub IZ Poznań przed tymi wielkimi rewitalkami nie dorósł do tego żeby wyremontować nieco lub chociaż poprawić odcinek z Wrześni do Gniezna ,ale przede wszystkim odcinek do Miłosławia i Orzechowa most , który by ładnie odkorkował to wszystko .Spieprzono sprawę i nie można tego przemilczeć .
.


To jest akurat przykład twojej (nad)interpretacji.
A może przewoźnik ( PKP IC sobie tego życzył - jechać przez Poznań ). I co z tego, że 60 km dalej jak czasowo szybciej ?
I to jest właśnie podejście mikolskie - żadnych priorytetów, tylko pociągi mają tu jeździć , bo my tego chcemy. A jak nie to "tupniemy nóżką" , napiszemy( obsmarujemy) do prasy, UM/MI. Tylko przewoźnicy jakoś nie podzielają tego zdania. Bo oni chcą zgarnąć trochę kasy z biletów a co zaoferuje postój we Wrześni, Jarocinie, Krotoszynie, ew. Ratajach ? Wymianę podróżnych o sumie max 10 osób na każdej stacji. A w Poznaniu to przekłada się na kilkadziesiąt/kilkaset podróżnych. A po drodze jest jeszcze Kościan, Leszno, Rawicz czy Oborniki Śl ( sewgo czasu byłem zdziwiony ile w O. Sl. pasażerów potrafi wsiadać do TLK ).
Gdyby kasy nadto ( powiedzmy budżet byłby 3-5 razy większy. to nie miałbym nic przeciwko remontowi. Ale w obecnej sytuacji nie liczyłbym na wiele z remontem 281.
Sam przyznałeś, że nawet UMWW jest sceptyczny do uruchomienia pociągów w rel. Gniezno - Jarocin. A dwudziestoma kilkoma pasażerami w trójczłonowym kiblu nie ma się co podniecać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-08-2013, 12:57   

Tymczasem uzupełniono SHP na odcinku Gniezno Winiary-Damasławek.
Ruch towarowy może być bezpieczniejszy.

[ Dodano: 11-08-2013, 13:05 ]
Czy do Jarocina wróci połączenie kolejowe Jarocin - Gniezno - Jarocin? Tego by chcieli mieszkańcy powiatu i władze. Starosta jarociński Mikołaj Szymczak zwrócił się do marszałka województwa wielkopolskiego o rozważenie możliwości przywrócenia tych kursów. W 2008 r. zlikwidowany został jedyny pociąg pospieszny na tej linii, trzy lata później połączenie lokalne znów ograniczono z czterech par kursów do jednej, a w grudniu zeszłego roku przestał kursować ostatni skład pasażerski. W maju tego roku, w związku z awaryjnym zamknięciem mostu na Warcie w Nowym Mieście (w ciągu drogi krajowej nr 11 na trasie Poznań – Jarocin)

Przewozy Regionalne w porozumieniu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego i PKP Polskimi Liniami Kolejowymi uruchomiły dwie pary pociągów na trasie Jarocin – Września – Gniezno. Pociągi kursowały tylko do 28 czerwca tego roku. Ponownym uruchomieniem linii zainteresowani są mieszkańcy powiatu jarocińskiego, a także uczniowie szkół ponadgimnazjalnych dojeżdżający do Jarocina od strony Gniezna – potencjalni pasażerowie trasy Jarocin – Gniezno – Jarocin.

Źródło: Radio Centrum

Od 15 grudnia nie będzie jeździł pociąg kursujący na trasie Wrocław–Krotoszyn–Wrocław, który zatrzymuje się między innymi na stacjach w Krośnicach, Miliczu i Cieszkowie. – Będziemy walczyć o utrzymanie pociągu – zapowiada starosta Piotr Lech.


Oznacza to, iż zlikwidowany zostanie jeden poranny kurs z Krotoszyna do Wrocławia, czyli pociąg, który od poniedziałku do piątku wyjeżdża z Krotoszyna o godz. 4.43, zatrzymuje się na stacji Cieszków o godz. 4.54, na stacji Milicz o godz. 5.15, na stacji Krośnice o godz. 5.33, a we Wrocławiu Głównym jest o godz. 7.46. Wraz z końcem roku zlikwidowane zostaną także dwa popołudniowe kursy z Wrocławia do Krotoszyna. Nie będzie zatem kursującego od poniedziałku do soboty pociągu, który wyjeżdża ze stolicy naszego województwa o godz. 14.52, zatrzymuje się na stacji Krośnice o godz. 16.52, na stacji Milicz o godz. 17.08, na stacji Cieszków o godz. 17.28, a w Krotoszynie jest o godz. 17.40. Zlikwidowany zostanie także pociąg, który wyjeżdża codziennie z Wrocławia Głównego o godz. 17.28 i zatrzymuje się na stacji Krośnice o godz. 19.26, na stacji Milicz o godz. 19.42, na stacji Cieszków o godz. 20.02, a w Krotoszynie jest o godz. 20.14.
O planowanych zmianach w rozkładzie jazdy, niekorzystnych dla mieszkańców naszego powiatu, poinformował nas jeden z czytelników.
– Władze lokalne powinny walczyć o połączenia dla swoich gmin, bo jeszcze trochę to nic już nie będzie kursować. Ludzie nie będą mieli czym dojechać do pracy czy też do szkół – apeluje nasz czytelnik.
Agnieszka Zakęś, zastępca dyrektora Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, który w znacznym stopniu dofinansowuje pociągi kursujące na wspomnianej trasie, poinformowała nas, że samorząd województwa dolnośląskiego zmuszony został do zrezygnowania z uruchamiania w przyszłorocznym rozkładzie jazdy pociągów (obowiązującym od 15 grudnia 2013 roku) połączeń Wrocław–Krotoszyn–Wrocław, w związku z permanentnie pogarszającym się stanem infrastruktury kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.


– W ciągu ostatnich kilku lat, z powodu pogarszającej się infrastruktury, wydłużeniu uległ czas konieczny do pokonania dystansu łączącego Krotoszyn z Wrocławiem. W obecnie obowiązującym rozkładzie jazdy pociągi pokonują 98-kilometrową trasę w czasie około 2 godzin i 50 minut. W nowym rozkładzie jazdy zajęłoby to ponad 3 godziny. Wobec powyższych zmian negatywnie wpływających na atrakcyjność przedmiotowych połączeń, zauważalny jest systematyczny spadek podróżnych w pociągach kursujących do i z Krotoszyna – mówi A. Zakęś.
Starosta Piotr Lech poinformował nas, iż przed 15 sierpnia w Miliczu odbędzie się spotkanie na temat planowanej likwidacji połączenia kolejowego na trasie Wrocław–Krotoszyn–Wrocław. Będą w nim uczestniczyć przedstawiciele powiatów milickiego, krotoszyńskiego i oleśnickiego, wicemarszałek województwa dolnośląskiego Jerzy Łużniak, wicemarszałek województwa wielkopolskiego Wojciech Jankowiak, posłowie Maciej Orzechowski i Marek Łapiński.
– Jest jeszcze trochę czasu do wprowadzenia planowanych rozwiązań, na które absolutnie nie ma zgody ze strony włodarzy powiatów znajdujących się na trasie Krotoszyn – Wrocław. Będziemy walczyć o utrzymanie pociągu – zapowiada starosta Piotr Lech.

Źródło: Głos Milicza

I jeszcze:
http://www.krotoszynska.pl/images/stories/Gazeta_PDF/2013/gk_29.pdf
Powrót do góry

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 10-10-2013, 17:27    Odpowiedz z cytatem

to jedna z dwóch dzisiejszych odpowiedzi na wysłane ponad tydzień temu maile ,które dostałem od PLkowców w sprawie lk 281.
Ta jest z centrali PLK w Warszawie z biura prezesa Paszkiewicza

Szanowny Panie

Dziękujemy za troskę o stan infrastruktury kolejowej, szczególnie linii kolejowej 281. Pańska postawa utwierdza nas w przekonaniu jak ważna społecznie jest ogólnie ujmując „Polska Kolej”.
Pragniemy Pana poinformować, że Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jako narodowy zarządca sieci linii kolejowych, (ponad 19 tys. km linii kolejowych), prowadzi permanentne działania w celu zapewnienia odpowiedniego stanu zarządzanej infrastruktury pod względem technicznym, jak również, a może przede wszystkim dla zapewnienia odpowiedniego stanu bezpieczeństwa dla wszystkich jej użytkowników.
Spółka w realizacji zadań polegających na modernizacji lub utrzymaniu infrastruktury kolejowej już od dawna wykorzystuje materiały staro użyteczne w celu minimalizacji kosztów poprawy stanu infrastruktury, z uwagi na brak wystarczających środków finansowych.
Właśnie aspekt finansowy i wielkość realizowanych przewozów na poszczególnych liniach kolejowych mają decydujący wpływ na planowanie działań inwestycyjnych i remontowych.
Pomimo braku środków finansowych na zaspokojenie wszystkich potrzeb w zakresie utrzymania infrastruktury, Spółka stara się prowadzić działania w celu zapewnienia zrównoważonego stanu infrastruktury we wszystkich regionach kraju, co jest zadaniem niezmiernie trudnym.
Ponadto informujemy, że linia kolejowa nr 281 nie jest pomijana w planach Spółki dotyczących poprawy stanu infrastruktury, o czym świadczy realizacja w obecnym roku zadania polegającego na wymianie szyn na odcinku Jarocin-Żerków.
Rewitalizacja linii 281 na odcinku Oleśnica – Gniezno planowana jest w perspektywie finansowe 2014-2020, jednak należy pamiętać, że lista projektów przewidywanych do realizacji będzie znana po przyznaniu budżetu przez UE.

Z poważaniem,

Karolina Biedroń

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Biuro Zarządu
Ul. Targowa 74
03-734 Warszawa

tel 22 473 34 22
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 10-10-2013, 17:42    Odpowiedz z cytatem

Co do linii 281 to od poniedziałku na odc. Gniezno - Września będzie mała "flekówa". Trochę podkadów st.-użyt. ( coś ok. 700 ) + 800 m szyn ( też st.-użyt.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 10-10-2013, 18:10    Odpowiedz z cytatem

Odnośnie tej flekówy też mam świeże informacje z Poznania. Razi mnie taki minimalizm .Nie łaska dla PLkowców zrobić ten niespełna 25km kawałek na 100km/h ,a nie na 80?Materiału staroużytecznego przecież mają sporo . Z drugiej strony dobre i to. Odpowiedź o podobnej treści dostałem już kilka miesięcy temu .

img234.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 70.5 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 10-10-2013, 19:12    Odpowiedz z cytatem

Przeczytaj dokładnie 13 i 14 wiersz pisma.
No to ile mają tego materiału st-użytecznego ?
Nie ma kasy aby dokonać naprawy ostatecznej pęknięć na linii 354 a ładuje się materiał w 281. Pytanie co jest większym priorytetem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 10-10-2013, 19:34    Odpowiedz z cytatem

rail_user, no przecież linię 354 będą remontować (i to już postanowione), więc nie wiem po co te porównanie.

Jeśli chodzi o 281, to nadal nie wiadomo. Na zasadzie chyba tak, ale jakby nie, to przecież było mowione, że chyba. Nie na wszystko można mieć pieniądze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 10-10-2013, 21:31    Odpowiedz z cytatem

kolejfan napisał/a:
rail_user, no przecież linię 354 będą remontować (i to już postanowione), więc nie wiem po co te porównanie.


Tak , tylko remont będzie najwcześniej za 3-4 lata. A do tego czasu możemy "osiągnąc" prędkość 50 km/h na znacznych odcinkach z czasem przejazdu 2,5 - 3 godz. do Piły. No ale lepiej ładować kasę w linię towarową a na Piłę kiedyś da Marszałek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-10-2013, 10:20   

@rail_user

Do towarówki jedynie tyle, żeby i towarowe się nie wlokły. Jeżeli Cargo chce korzystać z tej linii, a stan techniczny nie pozwala na jej szersze wykorzystanie to czemu nie? Klient płaci i wymaga. Proste.
Co do linii pilskiej już jeździ się 50 km/h od Parkowa do Budzynia ale to zaniedbania doprowadziły do tego. Gdyby w ramach rewitalizacji przywrócono te 80 nikt by kopii nie kruszył. Gdyby także lepiej linię pilską utrzymywano, dziś było by 110 na całym odcinku.
Powrót do góry

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 11-10-2013, 10:28    Odpowiedz z cytatem

Z resza wydaje mi się, że linia Pilska to głównie latem jest obładowana, bo jest dużo pośpiechów do Kołobrzegu. A tak poza tym to ma głównie znaczenie regionalne, dla mieszkańców Chodzieży, Obornik, Rogoźna.

Natomiast 281, już właściwie ma małe znaczenie regionalne, bo pociągów pasażerskich to tyle, co kot napłakał. Ale jest większe znaczenie ma dla pociągów towarowych, które jak wiadomo, poprzez swoje obciążenia bardziej degradują infrastrukturę. Więc fajnie, że lekkie szlify będą, bo potem to nic może nie być, a linia Pilska prędzej czy później będzie zrobiona (bo powinna być).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl