Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Stan linii Września - Jarocin
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 11-10-2013, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Napiszę tak ( sorry za słownictwo ). Te roboty na 281 w wydaniu ZLK Poznań to "leczenie syfa pudrem".. Gdyby zakres obejmował tak jak na terenie ZLK Ostrów nie miałbym nic przeciwko a nawet byłbym "za". A tak ? Popytajcie się zorientowanych w temacie dlaczego jest robiony odc. pod Gnieznem a nie ta 30 Książno - Września ?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-10-2013, 19:27   

@rail_user
Ten odcinek jest objazdowy to raz a dwa krigerowy.
Natomiast wrzesińskiego KDP nikt nie chce ruszyć aż dziwne. Choćby i 50 było.
Powrót do góry

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 14-10-2013, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Macie dodatek do dyskusji .Oto dzisiejsza odpowiedz z IZ Ostrów .Oni sporo zrobili , gdyby IZ Poznań wzorem kolegów z Ostrowa zrobił to cholerne" wrzesińskie KDP" do Książna też do prędkości 80-100kh/h oraz w IZ Wrocław zrobiliby odcinek od okolic Milicza do Oleśnicy Rataje , to na całej długości zelektryfikowanej części lk 281 mielibyśmy prędkość przelotową 80km/h z wyjątkiem odcinka Żerków - Orzechowo most gdzie jest 100km/h i samego mostu na Warcie w Orzechowie gdzie już jest 30- 40km/h. Gdyby nie niektóre szkodniki w urzędach marszałkowskich i spółkach kolejowych , to po dokończeniu flekowania linii można by już spokojnie puszczać IR i dalekobieżne kible z Gniezna do Wrocka , nie mówiąc już tych relacji Gniezno - Jarocin/Krotoszyn oraz sezonowe TLKi na z Dolnego Śląska na Mazury i Hel .Wiadomo ,że w Ostrowie Wlkp. cudów nie robią ,bo kasy mało , a sieci do napraw mają sporo ,ale jak widać u nich można i da się . Very Happy
Przy okazji pisząc do Pkowców i pana Krigera zaproponowałem dobrą rzecz ,żeby w trakcie remontu linii do Piły przebrać materiał z tych odcinków ,gdzie jeszcze jest prędkość ok 90-100km/h, i wykorzystać go jako staroużyteczny czasowego podrasowania linii 281 i likwidacji ograniczeń prędkości tych 30-40tek, zanim będzie jej rewitalizacja . W ramach jednego remontu przy okazji zrobiłoby się się też mniejszy drugi nie ponosząc jakiś wielkich dodatkowych kosztów i zamiast jednej linii byłyby odnowione dwie. Very Happy

img235.jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 117.44 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-10-2013, 19:33    Odpowiedz z cytatem

Tylko linia 281 dla ZLK OStrów jest tym czym dla ZLK Poznań linie 351/354/352.
Pytanie iloma liniam ( i jakiej kategorii ) oraz km zarządza Ostrów a iloma Poznań.
Ja bym tam Ostrów za bardzo nie chwalił. Przecież też mają "syf" na jednej ze swoich podstawowych linii - 272. Do niedawna również nieciekawie wygladało na jedynej magistrali ostrowskiej czyli 271 ( odc. Rawicz - Kościan ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 15-10-2013, 11:26    Odpowiedz z cytatem

rail_user napisał/a:
Tylko linia 281 dla ZLK OStrów jest tym czym dla ZLK Poznań linie 351/354/352.
Pytanie iloma liniam ( i jakiej kategorii ) oraz km zarządza Ostrów a iloma Poznań.
Ja bym tam Ostrów za bardzo nie chwalił. Przecież też mają "syf" na jednej ze swoich podstawowych linii - 272. Do niedawna również nieciekawie wygladało na jedynej magistrali ostrowskiej czyli 271 ( odc. Rawicz - Kościan ).


Mapa z podziałami a ZLK była gdzieś na stronie PLK, więc można zajrzeć i oszacować sobie:)

Każde ZLK robi to, na co jest w stanie zrobić. A czy remontem 271 nie miała się zająć PLK?

Czy ZLK są zależne od PLK? Bo trochę nie ogarniam kto, od czego jest zależny i czym się zajmuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-10-2013, 11:47   

ZLK podlegają pod CRI te z kolei pod centralę PLK.

Granica oddziałów na linii 281:
km 0,00 - 54, 900 IZ Wrocław
54,900 - 127,000 IZ Ostrów Wielkopolski
127,00-212,319 IZ Poznań
212,319-297,900 IZ Bydgoszcz
297,900-310,040 IZ Gdynia

Do administracji: Proszę o zmianę tematu na Stan techniczny linii kolejowej nr 281 na odcinku Krotoszyn - Gniezno
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 15-10-2013, 18:19    Odpowiedz z cytatem

Virakocha napisał/a:
ZLK podlegają pod CRI te z kolei pod centralę PLK.


To akurat nie jest prawda. ZLK ( IZ ) podlegają bezposrednio pod Centralę PKP PLK.

[ Dodano: 15-10-2013, 18:29 ]
kolejfan napisał/a:


Mapa z podziałami a ZLK była gdzieś na stronie PLK, więc można zajrzeć i oszacować sobie:)

Każde ZLK robi to, na co jest w stanie zrobić. A czy remontem 271 nie miała się zająć PLK?

Czy ZLK są zależne od PLK? Bo trochę nie ogarniam kto, od czego jest zależny i czym się zajmuje.


Ja nie muszę nic szacować - bo znam granice prawie , że na pamięć.
Pytanie - dlaczego IZ Ostrów nie zajęło się odc. Krotoszyn - Jarocin ( połączenie Krotoszyna i Poznania ) ?
Pytanie - kwestia druga. Dlaczego ZLK Ostrów doprowadziło swoją sztandarową linię 271 na odc. Rawicz- Kościan do takiego stanu jak w 2010/11 ( przypomnę liczne ograniczenia na przejazdach ze względu na stan techniczny toru). Gdyby nie Euro nikt by ekstra kasy na ten odcinek nie dał.
Kwestia trzecia - mylisz pojęcia ZLK to PLK a konkretnie dwadzieścia kilka ZLK ( Zakładów Linii Kolejowych - IZ ) podlega pod Centralę PKP PLK S.A. Tak samo jak CRI ( Centrum Realizacji Inwestycji ) podlegają pod Centralę PLK. Różnica pomiędzy CRI a ZLK jest taka , iż te pierwsze ( IZ ) generalnie zarządzają i "prowadzą" ruch po liniach kolejowych. Przeprowadzają "drobne" remonty ( któymi nie chce zająć się CRI). Natomiast CRI zajmują ię głównie inwestycjami (modernizacjami, rewitalizacjami, czasami remontami z FK ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 15-10-2013, 18:40    Odpowiedz z cytatem

Ok, dzięki za wyjaśnienie sprawy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 30-10-2013, 17:43    Odpowiedz z cytatem

Tydzień temu napisałem maila do centrali UTK, na którą dziś dostałem odpowiedź Oprócz wszystkich znanych informacji związanych ze stanem wielkopolskiego odcinka linii nr 281 wspomniałem prezesowi tego urzędu o zastrzeżeniach strażaków z OSP Miłosław i Orzechowo także strażaków zawodowych Wrześni, które poruszali na spotkaniu przed manewrami z 16.10 ,dotyczących stanu tej linii oraz o tym co widziałem w maju pod Chwalibogowem ,gdy zatrzęsło cysterną. Sam zresztą jestem też strażakiem ochotnikiem .Zobaczymy co UTK zrobi ,ale chyba wzięli się do roboty i pogonią IZty .Jednak uwierzę jak zobaczę maszyny torowe i ludzi . Mimo to jest już szansa ,ze UTK nie oleje sprawy wymuszając jakieś drobne naprawy i może ta cholerna 30-tka od Wrześni do Miłosławia zniknie oraz naprawią ten most w Orzechowie.

Magdalena Zapała
16:39
do mnie

Szanowny Panie,

Uprzejmie dziękuję za zgłoszenie zaobserwowanych nieprawidłowości oraz niedogodności związanych z linią kolejową nr 281. Informuję, że powyższa linia była dotychczas przedmiotem kontroli Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego na odcinku Zduny – Grabowno Wielkie, czego wynikiem było wydanie decyzji wprowadzającej ograniczenia eksploatacyjne oraz wszczęcie postępowania administracyjnego w przedmiocie stwierdzonych na wymienionym odcinku naruszeń. Ponadto zawiadamiam, że na odcinku Jarocin-Żerków przeprowadzono remont nawierzchni torowej.
Zostały podjęte czynności zmierzające do zweryfikowania przesłanych przez Pana informacji dotyczących m. in. odcinka Września-Miłosław-Orzechowo. O wynikach wspomnianych działań zostanie Pan poinformowany w stosownym czasie.

Z poważaniem,
Z upoważnienia Prezesa UTK

Magdalena Zapała
Sekretarka



Departament Nadzoru

Urząd Transportu Kolejowego

ul. Hoża 86

00-682 Warszawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 30-10-2013, 20:06    Odpowiedz z cytatem

No to wiem komu można "podziękować" za udupienie linii do końca Very Happy
Bo scenariusz będzie następujący :
1) KontrolaUTK
2) Decyzja o wprowadzeniu ograniczeń eksploatacyjnych ( jest 30 będzie 20 )
3) Odpowiedź Centrali , że brak środków
4) Decyzja - nałożenie kary i ( oby NIE ) zamknięcie odc. toru/torów.
Adios poc. regio !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 31-10-2013, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Hm rail_user widzę ,ze lubisz krytykować wszystko i wszystkich .Nie jest powiedziane ,ze linia będzie udupiona , a może tak jak to miało miejsce z odcinkiem Żerkow - Jarocin zostanie naprawiona. Kilka lat temu miał tam miejsce wypadek pociągu towarowego i w końcu PLK się wzięła do roboty , tak samo może być z odcinkiem Milicz Grabowno Wielkie - Krotoszyn , na którym notorycznie są problemy.
Co do składów regio to urzędy marszałkowskie brak chęci do dofinansowania ich zasłaniają złym stanem linii . Jak się im zbije ten argument , to ciekawe co wtedy nasi lokalni i wojewódzcy politycy zrobią.
Na razie wygląda na to ze straż pożarna jest jedyną instytucją , która się interesuje złym stanem lk 281 i innych . W manewrach Pociąg 2013 ,które przeprowadzono 16 października na bocznicy stacji paliw w Słomowie koło Wrześni brało udział jednostki straży pożarnej z 8 powiatów , które leżą przy liniach kolejowych : Gniezno , Wągrowiec, Ostrzeszów, Środa Wielkopolska , Jarocin , Słupca , Poznań , no i jednostki powiatu wrzesińskiego . Te ostanie przed manewrami zgłaszały problemy jakie są przy gaszeniu pożarów nasypów lub ściółki leśne w pobliżu Miłosławia i Orzechowa .Nie można ożywać przepustów pod torami do węży strażackich, bo są zasypane lub zapadnięte i praktycznie słabo już oznakowane .Trzeba używać tłumic ,ale one są dobre przy małych pożarach ,a przy dużych , szans na użycie strumienia wody do natarcia bez wyłączenia sieci trakcyjnej oraz zrobienia tzw, uszynienia nie ma , bo nikt nie chce być porażony prądem .
Co do kasy to PLkowcy i urzędy marszałkowskie powinny siedzieć cichutko jak myszki pod miotłą , bo w latach 2008-2012 przepieprzyli szansę na fundusz polsko szwajcarski "Doris" ( nastepne rozdanie będzie w 2017 roku )oraz na niejedną dotacje unijną . Aż dziw ,ze nikt za to nie poleciał .Cala kolejowa Polska to jeden wielki plac budowy i skoro są także za unijne pieniądze robione linie typu E30 , Lub E65 , Czy E59 to to nie łaska wykorzystać jak swego czasu w Działdowie zalegający na bocznicach materiał staroużyteczny lub w przyszłość wykorzystać i materiał z planowanego remontu linii Poznań - Piła i porobić lokalki i oraz linie do przewozów towarów ponadnormatywnych ?Kto wie czy UE kiedyś się do tego marnotrawstwa kiedyś nie dowali.
Z innej beczki ja bym jeszcze optował za tym , by województwo kujawsko - pomorskie w końcu ruszyło dupę i wspólnie z PLk zrobiło odcinek z Bydgoszczy do Gołańczy , wtedy byłaby fajna szybka trasa z Poznania do Bydgoszczy ,a może nawet Gdyni przez Wągrowiec. Smile
W urzędach i na kolei , jest po prostu burdel politykierstwo, brak kompetencji lub zwyczaje niechlujstwo i marnotrawstwo przy projektach , a potem jest jak jest.Są też dobre wyjątki jak Lubelszczyzna. Widać jak się chce to można i da się Very Happy .Ważne są nie tylko duże miasta ,ale i te nieco mniejsze , ponadto nadal podtrzymuję, że nie wszytko trzeba pchać okrężna drogą przez Poznań , skoro lk 281 jest najkrótszą trasa do przewozu osób i towarów dla 5 województw ( dolnośląskie , wielkopolskie , kujawsko - pomorskie , pomorskie i po odbiciu w Inowrocławiu na trasę Toruń -Olsztyn, także warmińsko-mazurskie, to chore jest celowe zarzynanie tego szlaku i pchanie czegoś naokoło .
Podróżny czy przewoźnik towarowy jadący z punktu a do punktu B chce to zrobić najkrótszą trasą ,a "uszczęśliwianie" kogoś 60km czy 100km objazdem niewiele ma wspólnego z gospodarnością i zdrowym rozsądkiem . To prawda ,ze trzeba dbać o magistrale i dojazd do wielkich metropolii .Zresztą każdy wie ,że dla wschodniej i północnej Wielkopolski podstawą jest lk E20,a także linia Poznań -Gniezno - Gdynia i linie na Piłę oraz Szczecin , ale trzeba także w bieżącym stopniu utrzymywać linie dojazdowe do nich lub je uzupełniające , bo bez nich mimo wtopionej w remonty kasy magistralki też częściowo opustoszeją.
Nie chodzi o to by pociąg stawał w każdej Psiej Wólce , bo to by była skrajność,ale wycinanie transportu w całych powiatach czy części województw to też spora przesada i ewidentne działania na ich szkodę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 31-10-2013, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Najpierw o ćwiczeniach. Czy już wszystkie zastępy wygrzebały się i "otrzepały" z błota ? Tylko nie mów , że ćwiczenia przebiegały wzorowo. Może wozy strażackie powinny jeździć na gąsienicach ? Poza tym przepusty kolejowe służą doodprowadzania wody a nie do przeprowadzania węży strażackich.
Co do DORIS - widział ktoś ten "mityczny" fundusz w Pl ?
Co do materiału - sam się nie wbuduje. Poza tym nie wiesz o czym piszesz? Z linii pilskiej ( 354) to się nadaje na złom a nie do wbudowania. Napisz do PLK jakie były odzyski z E65 ( ilości ). Wiesz , że gdzieś coś dzwoni ale dokładnie to nie wiadomo w którym kościele.
Pod...ś zarządcę do UTK i dobrze. Ale znając życie "kolejowe" wiem czym to się skończy. I wtedy możesz "pisać na Berdyczów".
Dlaczego robi się 281 w miarę przyzwoitym stanie pod Gnieznem a nie pod Wrześnią ( gdzie są oraniczenia 20/30 km/h) ?

Co do 356. To gdzie proponujesz przesiadki ? Gołańcz, Kcynia a może Panigródz Very Happy ?

Co do bieżącego utrzmania - gadasz jak Nowak a jego koleś Vincent za plecami mu zabiera z kolei 1 mln .Policz ile to procent w stosunku do całości kwot tegorocznych. I porównaj ile zabrał (%) z dróg. Za darmo umarło Very Happy Wszystko kosztuje ( począwszy od etyliny do zakrętarek czy ON do WM. Więc im mniej kasy tym większy regres. Zresztą to już przerabialiśmy 15 lat wstecz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 31-10-2013, 16:00    Odpowiedz z cytatem

Wg mnie, ta linia ma tylko szansę dla przewozów towarowych, bo jeśli chodzi o pasażerskie, to ludzie już się za bardzo odzwyczaili i wybrali po prostu samochody.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 31-10-2013, 17:43    Odpowiedz z cytatem

kolejfan jeśliby znów pojawiłyby się jakieś dwie trzy pary Regio oraz jedna lub dwie TLK to ludzie z biegiem czasu by się przyzwyczaili . Klienta łatwo przegonić , ciężej odzyskać . Po drugie pamiętam ile było osób w łączniku do Mieszka, który 13 lat temu od Gniezna jeździł przez Wrześnię Jarocin do Jeleniej Góry. Można na niego lub z niego było przesiadać się na pociąg Lwówka Śląskiego oraz na busy do Karpacza i innych podsudeckich miejscowości . Komu to wadziło nie wiem.Miałem okazje jechać kilkanaście razy tym składem i mimo ,ze się wlókł pusty nie jeździł, Po prostu komuś zależało lub zależy by wygasić popyt na lk 281 ,ale także wielu innych liniach i je uwalić i takich ludzi jak szkodników trzeba tępić. Zniszczyć coś jest łatwo,a odbudować trudno.W przypadku pociągów regio przez kilka lat nawet to tak fajnie funkcjonowało ,że jak jechał pociąg to o tej godzinie nie kursował autobus PKS( z wyjątkiem tych ,które wjeżdżały do wioch oddalonych od linii kolejowej) i na odwrót ,ale lepiej co dobre rozwalić pod pozorem pseudo oszczędności by cudzym kosztem nachapać premii za .Ludzie wykiwani częściowo od transportu publicznego odeszli.

rail-user Odnośnie manewrów i warunków jaki były na nich to ci powiem ,że jako pierwszy w błotku utopił się star ratownictwa technicznego PLK ... Wywołało to ogólną radochę wśród ćwiczących. Śmiech Zaś inne samochody strażackie miały problemy , bo niestety kłaniają się czasem problemy finansowe jednostek straży, a czasem bezmyślność przy zakupie sprzętu .Kupują auta na niskich podwoziach , dobre do jazdy miejskiej ,a nie z wysokim z napędem na 4 koła do jazdy w terenie . Moja jednostka OSP kilku sąsiadów wyciągała z tego błotka.
Co do manewrów , trafiłeś ze swoja złośliwością kula w płot. A jak myślisz to po co te manewry były ? Właśnie po to by kadra strażaków oraz dowódcza w trudnych warunkach przećwiczyła akację ratowniczą na kolei . Lepiej by ewentualne błędy wyszły teraz i je skorygowano , niż gdyby cuda miały się dziać w trakcie ewentualnej realnej akcji ratowniczej.
Co do pana premiera Tuska Nowaka , a wcześniej czarusia Grabarczyka i Vincenta finansowego cudotwórcy od finansów ja bym był dał obóz pracy . Dwóch bym wydelegował do pracy przy torach ,a dwóch przy drogach.Niejeden by się zgłosił na ochotnika by zatrudnić się jako ich strażnik . Happy
Skoro materiał jest drogi tego nie neguję , więc tym bardziej co do śrubki powinien być szanowany przebrany i to co dobre wykorzystane , reszta na złom.
Co do funduszy w tym Doris , kolej zwalała winę na urząd marszałkowski i urzędy centralne ,a ci odbijają w stronę piłeczkę na kolejarzy . Tak naprawdę wina leży pewno gdzieś pośrodku i wkopali się wszyscy , o ile gdzieś tego papierka na zawieruszyłem miałem to na piśmie. Tylko w PL jest tak ,że jak ktoś narobi gnoju to potem nie ma pana i winnego danej sytuacji ,ewentualnie zdarzy sie ,ale to rzadko ,że ktoś najczęściej jakaś płotka ponosi odpowiedzialność .
Co do UTK zgłosiłem odcinek Września - Ksiażno - Miłosław i , właśnie z tego względu, że jakoś dziwnie on jest pomijany w naprawach, przede wszystkim przez IZ Poznań .Nawet jeśli ja bym tego nie zrobił to prędzej czy później zrobiła by to straż pożarna. Serio -Wiem co piszę , bo sam także jestem strażakiem ochotnikiem i byłem i na spotkaniu przed tymi manewrami i na manewrach i wiem jak psioczono na na dość niepoważne podejście spółek kolejowych do ćwiczeń i trudności ustalaniu szczegółów manewrów( jak jeden przedstawiciel przyszedł to innego nie można było złapać) i właśnie na stan samej linii oraz kilku innych, problemy przy akcjach gaśniczych .W końcu strażacy się wściekli, no i dobrze.
Jak chcesz tylko krytykować twój problem , jeśli nie chcesz pomóc po prostu nie przeszkadzaj. Proste jak drut.Niby jesteś związany z koleją ( obstawiam albo pracownik jakiejś spółki na kolei lub urzędu marszałkowskiego), a nic nie robisz by było lepiej . Jak ci taki grajdołek i syf oraz zarzynanie linii pasuje to życzę powodzenia .Miło było popisać. Twój problem ,ale nie mój. Ja bronię publicznego interesu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 31-10-2013, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Nie jaw się jako kolejny cudotwórca-naprawiacz kolei. Jeden już był na tym forum i jak się skończyło. Podejmujesz tematy godne laika - chwała Ci za to. Ale - nie znasz problemów, szczegółów, ect. A ja próbuję Cię "oświecić" w temacie. I nie bronisz żadnego publicznego interesu, bo "publika" ma gdzieś pociągi pasażerskie na linii 281
, tylko własnego "grajdołka". Zachowujesz się niczym kolejowi związkowcy - pociągi na 281 maja być i basta. Nawet gdy będą wozić powietrze. A takie dywagacje , że gdyby większa prędkość pociągi by jeździły pełne to gadka-szmatka ( niczym polityk przed wyborami) jakoś nie przekonują nie tylko mnie.Nikt nie będzie dymał w Miłostowie, Orzechowie czy Czerniejewie na dworzec , gdy droga biegnie przez środek miejscowości. A jamam poważniejsze problemy niż linia 281, która przy takim podejściu jest skazana na powolną agonię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 10 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl