wiwix, z tą liczbą ludności to naprawdę przesadziłeś! Bydgoszcz, Toruń, Aleksandrów Kujawski i Włocławek to około 700 tys. mieszkańców, więc stanowczo zawyżyłeś tą liczbę.
Tak jak pisze ET40, został pociąg około godziny 11, więc połączeń do Warszawy macie jak miodu! Ktoś może mi powiedzieć ile ich łącznie jest? Bo połączenia co godzinę-półtorej z Bydgoszczy do Warszawy to stanowcza przesada!
wiwix się pomylił ale z drugiej mańki twoje pisanie o tym, że mamy za dużo połączeń to woda na młyn IC, a nie chcemy skończyć jak Gorzów.
Dodam, że Toruń ma więcej połączeń z Warszawą (to co Bydgoszcz+chyba 2x TLK i iR Pomorze).
innocenty3, ba, tylko skąd te EP09 skoro kursują na trasach innych niż przeznaczone pod 160km/h, przeciez widzimy jak to siódemki jezdza zamiast dziewiątek.
ET40, a jak tam frekwencja na "Pomorzu"?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Tak mnie zastanawia jedna rzecz. PIC tłumaczy się brakiem taboru likwidując pociągi. To dlaczego np Szczecinianina skracają? Więcej wagonów będą przez to mieć? Stały w Lublinie to teraz będą stać w Warszawie. Logicznym by się wydawało, że w związku z brakiem taboru relacje powinno się wydłużać, żeby jeden skład obsłużył więcej stacji i pasażerów a nie odwrotnie
_________________ LOT- jesteś pod dobrymi skrzydłami
wiwix, z tą liczbą ludności to naprawdę przesadziłeś! Bydgoszcz, Toruń, Aleksandrów Kujawski i Włocławek to około 700 tys. mieszkańców, więc stanowczo zawyżyłeś tą liczbę
Wychodzi jak byk ponad 1mln mieszkańców.
Jak nie wierzysz zadzwoń do GUS. http://www.stat.gov.pl/gus/index_PLK_HTML.htm
Tam Ci powiedzą dokładnie ile każda wieś, miasto i aglomeracja mieszkańców liczy.
Zatem czy pasażerowie PKP IC to tylko i wyłącznie mieszczuchy? Czy myślisz że ktoś to mieszka 15km pod Bydgoszczą lub 20km za Włocławkiem z kolei już nie korzysta? Jak myślisz czym mieszkaniec Chełmży albo Grudziądza(100.000mieszkańców) pojedzie do Warszawy?
Jak myślisz czym i skąd ludzie z 80.000 Inowrocławia jeżdżą do Wawy? Wiesz? Pociągiem z Bydgoszczy lub Torunia.
Powtórzę jeszcze raz. Trzeba było tak rozkład ułożyć żeby pociągi jeździły co 2 godziny.
Wiem że innych zazdrość zżera że Bydgoszcz i Toruń miały tyle połączeń z Warszawą, ale zapewniam Was że te pociągi nie jeździły puste co zresztą mój kolega ET40 potwierdził. Nie wierzycie, to jazda na jakiś dworzec i oglądać składy. Jeszcze ponad 2tygodnie można zobaczyć jaka jest w nich frekwencja.
Pozdro
Lublin i Bydgoszcz zapłacą za powrót 1 pociągu do Zamościa.
Gold Solution? Przecież już teraz są problemy z wymawianiem "Intersyty"
Do likwidacji z powodów taborowych idą pociągi, które teraz nie jeżdżą puste, co na to Ministerstwo Infrastruktury? Czy dotacja dla PKP IC w końcu się zmniejszy, czy raczej jeszcze wzrośnie??
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Wczoraj byłem na Olszynce i widziałem wagoniki którym konczy sie rewizja w kwietniu ijuz stoją!!! fajnie co?? wśród tych wagonów był sleping z Kiepury w full wypasie.To co zostało pokazane na filmie na you tube to pikuś. Wagony juz stoja na torach odjazdowych.Widziałem wczoraj np. 6 jedynek w barwach pr były śiecące i lśniące ale nnw? lipa przeterminowane o miesiąc
Tak, następna korekta 1 czerwca. Tłok na pewno chociaż częściowo się zmniejszy, jeżeli chociaż po 2-3 wagony doczepi się do TLK przemierzających cały kraj do tej pory na dwóch-trzech wagonach np. Szczecin - Przemyśl, Kraków - Kołobrzeg czy Szczecin - Białystok.
A z powrotu chociaż jednego dalekobieżnego pociągu do Zamościa należy się tylko cieszyć. W końcu nie należy zapominać, że tam też żyją ludzie a na Bydgoszczy czy Lublinie świat się naprawdę nie kończy. Zapewniam, byłem, widziałem i wiem co piszę.
Oczywiście że Zamość zasługuje na to żeby mieć połączenie kolejowe i to nie jedno, a kilka. Mam tylko obawy czy IC to połączenie utrzyma, bo z nimi nigdy nic niewiadomo.
Pisałem o tym już w innym temacie że lepszym rozwiązaniem dla Zamościa byłoby wydłużenie i przetrasowanie przez Kolbuszową IR "Wielkopolanin". PR gdyby na ten pociąg dostały dotacje MI napewno by go utrzymały. Poza tym taki "Wielkopolanin" na odc. Zamość-Stalowa Wola Rozwadów-Zamość mógłby jeździć jako Regio, żeby mogli z niego także korzystać ludzie z mniejszych miejscowość, przez co zwiększyłaby się nieco frekfencja na tej lini.
Kolego, ale ja się bardzo ciesze że wracają pociągi do Zamościa. Czekam także na Suwałki, Kostrzyn, Grudziądz i Zagórz.
Sami wiemy co się dzieje z wagonami InterCity. Ile setek wagonów stoi nieużywanych bo nie maja rewizji.
Zachodzi pytanie skąd wziąć kasę na rewizję? Może należy sprzedać nieużywane lokomotywy np eu07.
W PKP IC jest ich grubo ponad 100 za dużo. Chętni by się znaleźli.
Tylko że ten moloch tego nie zrobi ze względu na konkurencję.
Jeśli chodzi o tego Tlk 83204 i 81200 to one i tak będą tak samo jechać ze Świnoujścia razem tylko ze w Szczecinie podzielą te 2 składy z tym że do części Warszawskiej dojdą 2 wagony 2 klasy, także na części Krakowskiej dalej będzie burdel, wczoraj jechałem ze Świnoujścia tym pociągiem i na starcie w Świnoujściu frekwencja wynosiła 60%. po odjezdzie ze Szczecina na korytarzach pełno ludzi, pociąg odjechał z opóznieniem 10 min ludzie nie mogli wejść do pociągu!!! Także nie ma co liczyć że sytuacja się jakoś znacząco poprawi, PIC dzieli te pociągi tylko po to żeby mogły się zatrzymywać w Choszcznie, Dobiegniewie, Wronkach i Szamotułach(krótkie perony)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum