Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Następny
Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR
Autor Wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 11-03-2011, 21:17    Odpowiedz z cytatem

Panowie, jak chodzi o wydłużenie Łużyc do Zgorzelca to ja nie widziałbym problemu. W Jeleniej Górze stoi siedem polsatów. Myślę, że przerzucenie jednego czy dwóch na Węgliniec nie byłoby problemem, tym bardziej że w Jeleniej i tak robią tylko manewry i to na konkurencyjnych składach (ściągają i wyciągają Karkonosze i Rozewie).

[ Dodano: 11-03-2011, 21:25 ]
A co do Galicji, to jeśli z Krakowa ED72, to Wrocław moim zdaniem powinien wystawić EN71, żeby wielkość sprzętu była ta sama. Pomimo że z wrocławskiego sprzętu to EN57-1166 ma "jedynkę" w składzie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

iploxi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2011

PostWysłany: 11-03-2011, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Umożliwi też ponowny bezpośredni dojazd w Karkonosze z dużych aglomeracji miejskich takich jak: Gliwice, Katowice, Sosnowiec, Kraków – argumentuje Marzena Machałek.


Gratuluję Pani Poseł znajomości geografii pociąg Kraków - Jelenia Góra przez Sosnowiec, trasa jak najbardziej możliwa z technicznego punktu widzenia ale mało realna to raz, a dwa pociąg w tej relacji zawsze jeździł przez Mysłowice więc siłą rzeczy omijał Sosnowiec. Ale cóż zbliżają się wybory..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-03-2011, 21:35    Odpowiedz z cytatem

A z ruchem lokalnym jest aż tak fatalnie? Pociągami naprawdę jeździ tak mało ludzi? Mnie model REGIO+IR bardzo się podoba, to samo proponuję np. w linii do Krynicy jako przedłużenie Maliniaka. Co do linii do Jeleniej Góry to na pewno IR to lepsza oferta dla tego regionu niż TLk-i, takie linie może ratować jedynie połączenie ruchu dalekobieżnego z lokalnym, o tym pisze się już od dawna. I szansą na to jest połączenie pociągów REGIO z IR, gdyż w wielu przypadkach na końcówkach tras potrzeba wręcz znacznie więcej postojów. Ale.......PR-y nie widzą niestety możliwości łączenia REGiO z IR, mimo że już za komuny się dało......

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 25-03-2011, 16:23    Odpowiedz z cytatem

I JEST SUKCES!!

Pojedziemy na wakacje do Krakowa i jeszcze do Świnoujścia!!!!! Wink Jupi Jupi Brawa Kolejarz

MARZENA MACHAŁEK

KOMITET OBRONY DOLNOŚLĄSKICH LINII KOLEJOWYCH

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 25-03-2011, 16:34    Odpowiedz z cytatem

Nareszcie jakaś pozytywna informacja. Jelenia Góra wreszcie przestanie być kolejowym zaściankiem. Jak widać jak się ma chęć walki to szansa na sukces jest. Wielkie gratulacje dla Pani poseł i wszystkich tych co się do tego sukcesu przyczynili. Smile

Teraz wzorem Jeleniej Góry parlamentarzyści powinni zacząć walkę o połączenia dalekobieżne dla Zgorzelca i Kłodzka, oraz innych atrakcyjnych regionów Polski gdzie tych połączeń brakuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 25-03-2011, 16:52    Odpowiedz z cytatem

Od dawna wiadomo, że w Polsce na kolei można cokolwiek budować tylko dzięki IR.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 25-03-2011, 17:34    Odpowiedz z cytatem

Świetna wiadomość. Gratuluję skutecznych działań i cieszę się, że przestaliście liczyć na PKP IC. Jak widać po linii zgorzeleckiej, normalną kolej można tworzyć tylko z PR. Im mniej zbetoniałego PKP IC na naszych torach tym lepiej. Tylko interREGIO!

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 25-03-2011, 18:03    Odpowiedz z cytatem

Ze strony posłanki:
Cytat:
Wydłużenie tego połączenia [do Krakowa] (na razie na okres wakacji) jest sukcesem dla Jeleniej Góry, która dzięki tej relacji zostanie ponownie połączona z takimi miastami jak Katowice, Gliwice, Rzeszów i przede wszystkim - Kraków.

Ta i może Lublin jeszcze :-D

Dobra wiadomość oby nie okazało się to picem jak IR Prosna Bolesławiec-Warszawa ;] Te wydłużone pociągi oczywiście w relacji nie p. Legnicę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 25-03-2011, 18:13    Odpowiedz z cytatem

krzysztoff napisał/a:
Te wydłużone pociągi oczywiście w relacji nie p. Legnicę?


No nie przez Legnicę tylko przez Wałbrzych, bo mimo gorszego stanu infrastruktury to i tak jest szybciej.
Jeśli chodzi o linię legnicką to tam powinno się zawalczyć o wydłużenie IR Łużyce do Zgorzelca i drugi pociąg IR w rel Warszawa - Zgorzelec. Brak druta nie jest żadnym argumentem, bo prawie w całej Europie pociągi dalekobieżne jeżdżą po liniach niezelektryfikowanych to dlaczego w Polsce nie mogą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 25-03-2011, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Miejmy nadzieję, że pociągi będą cieszyły się zainteresowaniem mimo złego stanu infrastruktury. A co do pociągu WARSZAW-ZGORZELEC to należy pisać do PIC , ponieważ oni dostają dofinansowanie ,i ich OBOWIĄZKIEM jest realizować zapotrzebowanie na pociągi dalekobieżne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 25-03-2011, 18:33    Odpowiedz z cytatem

Niejaki Bartini napisał na pl.misc.kolej, cytuję:

"A widzieliście już rozkład? Bo na moje znowu Marzenka z pryszczersami z KODLK rzucili kolejny nius bez pokrycia w rzeczywistości, przynajmniej na chwilę obecną."

Chcecie wiedzieć kim jest ów Bartini? To żadna tajemnica, a informacje mam z pierwszej ręki. Otóż Bartini to niejaki Bartosz J. (23 lata), pracownik UMWD, przydupas Krzysztofa B. (26 lat). Obaj chłopcy pracują w Dziale Organizacji i Promocji Transportu:
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=780&idmp=63&r=o

Bartini wszędzie gloryfikuje KD i Genowefę Ładniak twierdząc, że jest ona świetnym managerem i dzięki niej KD się rozwijają.
Ostatnio chłopcy stwierdzili, że linia do Jakuszyc to wyrzucenie pieniędzy w błoto, fajnie to wygląda, bo można się pochwalić linią w górach, która jest nikomu nie potrzebna.

O Krzysztofie B. (ksywa "Wizjoner z Niepokalanowa") wspomniała Noema w innym wątku:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=186849#186849

Noema napisał/a:
Jeden z takich mikoli pracuje w UMWD (nazwisko zachowam dla siebie), gdzie odpowiada za transport. Dziwnym trafem IR "Prosna" zatrzymuje się w Teresinie, jego rodzinnej miejscowości.
(...)
Dla chłopaków z JG i okolic, którzy tak aktywnie walczą o pociągi (za co im chwała) mam sugestię, żeby zajęli się połączeniami regionalnymi. W UMWD wykluł się pomysł, żeby całkowicie zlikwidować pociągi REGIO relacji Wrocław - JG. Pociągi dojadą tylko do Wałbrzycha, gdzie będą przesiadki na szynobusy KD z Kłodzka do JG. Ten rozkładowy absurd ma obowiązywać od grudnia. Na PW służę informacjami, czyj konkretnie jest to pomysł. Być może to wasi koledzy, bo obaj gówniarze znani są z mikolstwa (jednego z nich nawet zbanowałam za oszołomstwo, dlatego przy każdej okazji ujada na nasze forum). Ci sami mikole z UMWD pod niebiosa wychwalają Genowefę Ładniak, prezeskę KD, która jest chyba największą betoniarą z PKP PR, która przez wiele lat dobijała kolej regionalną na Dolnym Śląsku. Teraz mikole traktują ją jak bożka. Czy aby nie dlatego, że wielu z nich dostało pracę w KD i UMWD? Sprzedawczyki!

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 25-03-2011, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Tomasz K. napisał/a:
A co do pociągu WARSZAW-ZGORZELEC to należy pisać do PIC , ponieważ oni dostają dofinansowanie ,i ich OBOWIĄZKIEM jest realizować zapotrzebowanie na pociągi dalekobieżne.


To fakt. Skoro udało się z Gorzowem i Zamościem to i o Zgorzelec możnaby było powalczyć. Tym bardziej że odcinek bez druta do Zgorzelca to zaledwie 26 km.
Myślę jednak że łatwiej byłoby dofinansować IR Łużyce na odc Węgliniec - Zgorzelec, tak jak to miało miejsce w ubiegłym roku w przypadku Gorzowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Klałd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: Chicago/Wadowice

PostWysłany: 25-03-2011, 19:11    Odpowiedz z cytatem

iploxi - Zapomniałeś o przystanku Sosnowiec Jęzor Smile przez który pociąg jedzie, czyli teoretycznie mógłby się zatrzymać. Chyba jakiś nawet hipermarket jest blisko. Duża stacja PTK Rybnik tam jest, dlatego łatwo zauważyć, ale przystanek nie wiem czy jest czynny. Po zatym Ludzie z Sosnowca podjadą do Katowic lub Jaworzna Szcz. Chodziło o aglomerację. Odległości są małe. Z pociagu dobrze widać zarówno blokowiska Sosnowca jak i np Elektrownie Jaworzno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-03-2011, 19:12    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, wychodzi na to, że praca w UMWD czyni mikola betonem. Użeraliśmy się już z mikolami z IRiPK, teraz trzeba z następnymi zrobić porządek. Wizjoner z Niepokalanowa niech zajmie się lepiej kolejką PIKO, bo jego absurdalnych wizji spokojnie tolerować nie będziemy!

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 25-03-2011, 19:38    Odpowiedz z cytatem

Pan Bartini niech się ugryzie w język bo KODLK mając osobowość prawną może mu wytoczyć proces za pryszczersa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl