Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR
Autor Wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-03-2011, 22:54   

@REGIOchłopak, zależy jakie SPOT-y. Bodajże dwa tygodnie temu trafiłem na SPOT-a, w którym oparcia siedzeń nie były ustawione pionowo, ale pod pewnym kontem, przez co siedziało się na prawdę wygodnie. Ale z tego co zaobserwowałem, takich jednostek jest na prawdę niewiele.

Ok, myślę, że starczy tego OT. Temat jednak brzmi "Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR Galicja" i tego się trzymajmy.
Przejdź na dół

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 31-03-2011, 09:37    Odpowiedz z cytatem

Artykuł o połączeniach do Jeleniej Góry w "Muzycznym Radiu":

Pojedziemy pociągiem do Krakowa i nad morze

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ilmater Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sty 2010

PostWysłany: 31-03-2011, 10:21    Odpowiedz z cytatem

Tak ładnie to brzmi do Krakowa nad morze ale jak ludzie zobacze ten kibelek do Rzeszowa to nie sadze by ktos sie na to zdecydowal ,cóż miłosników IR na kiblach oczywiście nie licze, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu jak zawsze:)a do Swinoujścia też planowany jest EZT??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 31-03-2011, 11:08    Odpowiedz z cytatem

Świnoujście jest łączone z Barbakanem, więc muszą być wagony. Ciekawe tylko, skąd Zakład PR Wrocław je weźmie, skoro na 8 własnych ma 0 czynnych. Do tego czasu napraw rewizyjnych raczej nie zdążą zrobić.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 31-03-2011, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Jakoś z Węglińca do Przemyśla jeździ EZT a frekwencja w tym IR jest bardzo duża. Ja już wcześniej powtarzałem,jak ktoś chce jechać pociągiem o wyższym standardzie, to niech kupi bilet droższy, wsiądzie w skład TLK i przesiada się we Wrocławiu gramoląc się ze wszystkimi bagażami z peronu na peron. Ludzie wybiorą bezpośrednie połączenie zwłaszcza, że EZT pojedzie tylko raz w tygodniu a Świnoujście i niedzielna "Galicja" będą na wagonach.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 31-03-2011, 12:15    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, przecież zawsze mogą wziąć wagony z innych zakładów w Bielsku Białej jest masa piętrusów ( z ważną rewizją ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 31-03-2011, 12:41    Odpowiedz z cytatem

Najpierw musi być wiedza o tym i chęć dogadania się z Bielsko - Białą. Potem przeciągnięcie wagonów do Jeleniej Góry, no i kwestia jeszcze jednej lokomotywy. OK, w Jeleniej jakiś sputnik by się znalazł, ale wpłynęłoby to na opóźnienia, bo ET21 jest wolniejszy o 20 km/h od ET22. Na odcinku Jelenia Góra - Wrocław nie miałoby to znaczenia, gdyż tam maksymalna szlakowa (w porywach) to 100 km/h, ale na dalszej trasie szlakowe są wyższe.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 31-03-2011, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Przestańcie wreszcie deliberować nad wyższością składów wagonowych nad EZT, bo nie o tym jest temat dyskusji. Posypią się ostrzeżenia za odbieganie od tematu!

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

linia274 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Maj 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 31-03-2011, 23:04    Odpowiedz z cytatem

Pozostaje tylko czekać do czerwca z nadzieją że te pociągi faktycznie zostaną uruchomione.
Już nie mogę się doczekać kiedy za oknem będą mi sunąć wagony lub kible z napisam interREGIO.
W tej chwili jedyna nadzieja dla ruchu pasażerskiego w stronę Jeleniej Góry to rozwijanie właśnie dalekobieżnych połączeń R/IR bądź TLK, gdyż ruch regionalny od dawna już jest na agonalnym poziomie z wiadomej przyczyny

@EU07-469
W Jeleniej Górze od dawna nie ma już technicznie sprawnego sputnika, w zeszłym roku było zresztą ich symboliczne pożegnanie, tym bardziej nie ma ich też na stanie PR.
Umowa między PR a Cargo obejmuje elektrowozy ET22 nie ma więc co tu bredzić o podczepianiu do IR ET21 bo to czyste science-fiction.
Jedynym wiec lokiem jakie zobaczymy na ewentualnych składach wagonowych będzie ET22, a jeśli Świnoujście faktycznie pojedzie do Szklarskiej Poręby to od jeleniej oczywiście z jeleniogórskimi PR-owskimi SU/SM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-04-2011, 06:25    Odpowiedz z cytatem

Jest też opcja (przyznaję, bardziej wątpliwa) wynajęcia od karguli EU07. Ale fajnie, że w ogóle coś będzie i to bez kombinacji, jak by tu wcisnąć pociąg w rozkład, bo pojadą wg rozkładu dla istniejących REGIO.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-04-2011, 08:48    Odpowiedz z cytatem

linia 274

Pociągi pojadą na pewno.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 01-04-2011, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe tylko kto będzie po okresie wakacyjnym jeździć tymi pociągami w tygodniu? Nie lepiej gdyby jeździły one codziennie do 30 września a od 1 października w tygodniu do Wrocławia a w weekendy do Jeleniej Góry?

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-04-2011, 14:29    Odpowiedz z cytatem

Na razie zaplanowane są tylko na okres wakacyjny, a czy pojadą później to już zobaczymy jaka będzie frekwencja i przede wszystkim decyzja spółki. Kamieńczyk się przyjął i jeździ codziennie więc może te pociągi również się przyjmą. Po drugie już tyle razy pisane tu było w tym temacie, że na odcinku JG- Wrocław pojadą w godzinach pociągów Reggio (6:08 i 11:08) jako właśnie Reggio. Gdyby stało się tak jak napisałeś że po 1 października jechałyby na odcinku JG- Wrocław jako weekendowe to w tygodniu mielibyśmy tylko 2 Reggio z JG do Wrocławia a to jest nie do zaakceptowania.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 01-04-2011, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Tu się zgodzę , ale pamiętaj że już raz PR wprowadziły kilka lat temu takie rozwiązanie pociągi z Gdyni, Warszawy i Lublina dojeżdżały do Wrocławia jako pośpieszne , a potem do Jeleniej Góry jechały jako osobowe. Szybko odstąpiono od tego, gdyż mijało się z celem zatrzymywanie tych składów na każdej stacji. Lepiej gdyby te pociągi do Świnoujścia i Rzeszowa jechały od początku do końca jako IR.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-04-2011, 16:44    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, kto to mówił, że dolnośląski EN57-1166 nie jeździ nigdzie poza Usti, ale mam dowód zdjęciowy że jest inaczej (jak będę miał dostęp do kompa, to wrzucę, bo komórka ma jakieś "ale"). Dzisiaj jechał jako 66239 do Jeleniej Góry i nigdzie ani śladu przystosowania do jazdy w Czechach. Zatem na Galicję jak znalazł.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl