Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Projektowanie linii kolejowych
Autor Wiadomość

ginger_89 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 19 Mar 2011
Skąd: Polska

PostWysłany: 19-03-2011, 11:09   Projektowanie linii kolejowych Odpowiedz z cytatem

Jestem pierwszy raz na forum, więc wybaczcie jeżeli podobny temat się już pojawił. Studiuję Transport na Politechnice Warszawskiej. Wybrałam specjalność Logistyka Transportu Kolejowego, ponieważ tylko tam na naszym kierunku uczymy się projektować linie i stacje. W przyszłości chciałabym pracować w biurze projektowym i właśnie tym się zajmować ALE dowiedziałam się, że tylko po skończonym budownictwie mogę dostać takie uprawnienia. Czy to prawda? Czytałam ustawę no i rzeczywiście tak by to wyglądało, ale nie mogę w to uwierzyć :/ Czy to już przekreśla moje marzenia?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

stargard_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 19-03-2011, 13:38    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie Smile Uprawnień projektowych i wykonawczych jeśli chodzi o budowanie nie dostaniesz po żadnym innym kierunku niż budownictwo. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 19-03-2011, 14:02    Odpowiedz z cytatem