Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Nieudolna modernizacja linii E65
Autor Wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 24-06-2013, 19:25    Odpowiedz z cytatem

O co konkretnie chodzi ? W których miejscowościach nie udostępniono placu budowy ?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-06-2013, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Gotowe na 100% można powiedzieć jest tylko odcinek Warszawa-Ciechanów i chyba odcinek Szymankowo-Pruszcz Gdański na północnym odcinku E-65. Między Ciechanowem i Działdowem jest powiedzmy nieźle, tak na 70% bym to ocenił. Ale odcinek Działdowo-Szymankowo to ciemny i głęboki las nawet światełka w tunelu nie widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 25-06-2013, 20:52    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
Gotowe na 100% można powiedzieć jest tylko odcinek Warszawa-Ciechanów i chyba odcinek Szymankowo-Pruszcz Gdański na północnym odcinku E-65. Między Ciechanowem i Działdowem jest powiedzmy nieźle, tak na 70% bym to ocenił. Ale odcinek Działdowo-Szymankowo to ciemny i głęboki las nawet światełka w tunelu nie widać.


Chyba sobie normalnie kpisz ! .. Jakby odcinek Warszawa-Ciechanów był na 100% ukończony nie byłoby zwolnień chociażby na kilometrze 92,715 gdzie jest przekroczony iloczyn ruchu.. jak i również na przejeździe w Gołotczyźnie.. Wjazd na stację Ciechanów główny na przejeździe (do 30km ze względu na konstrukcję odciążającą, i do tego firma, która ją montowała zgłosiła upadłość .. jeszcze coś ? ) Ciechanów-Działdowo w 70% ? hmm.. na Wyszynach znów rozbierają tor.. mają robić przejście podziemne.. Ruch obustronny odbywa sie po jedynce od Konopek do Działdowa.. Mława również w rozsypce.. no i wjazd do Iłowa to totalna porażka.. A najlepsze jest w tym wszystkim to, że jak rozkopią to od razu ta firma co robiła zgłasza upadłość.. Popatrz ile firm od 2 lat buduje przepust na Legionowo-Przystanek.. Ostatnio widziałem, że coś ruszyło w końcu.. W nocy prawdopodobnie przyspawali części szyn, po których jak sie ruszało ewidentnie słychać było charakterystyczne stukanie.. Ten remont będzie sie ciągnął i ciągnął.. O napięciu nie wspominając na słynnej i kochanej linii numer 9 ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26-06-2013, 20:39    Odpowiedz z cytatem

Metr torów droższy od samochodu

Koszty prac realizowanych na trasie Warszawa-Gdańsk przez PKP PLK są tak duże, że całą linię kolejową można by za tę cenę wyłożyć luksusowymi samochodami zaparkowanymi zderzak w zderzak. Zamiast remontu torów miasta można by połączyć pełnowymiarową autostradą.

Modernizacja linii kolejowej ze stolicy nad morze ciągnie się już od kilku lat. Miała służyć kibicom podczas Euro 2012, ale remont potrwa co najmniej do końca 2014 r. To między innymi przez ciągłe roboty pociągi na tej trasie jeżdżą dziś 1,5 h wolniej niż 20 lat temu (zobacz: Polskie pociągi są coraz wolniejsze). Sprawdziliśmy, ile kosztuje nas naprawa torów, na które ma wjechać Pendolino.

Według informacji, które uzyskaliśmy w Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK, całkowity koszt prac modernizacyjnych torów pomiędzy Warszawą a Gdynią przekroczy 9,5 mld zł. Nieco wyższe wartości znajdziemy w Wikipedii, według niej koszt ulepszenia torów ze stolicy do Gdańska wyniesie ok. 10 mld zł. Co to oznacza?

Czytaj dalej:
http://finanse.wp.pl/kat,58434,title,Metr-torow-drozszy-od-samochodu,wid,15759999,wiadomosc.html


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 27-06-2013, 08:02    Odpowiedz z cytatem

Napisane przez kierowcę samochodziku, który nie jeździ koleją i narzeka, że tory kosztują tyle co autostrada. No i dobrze, ja wole tory niż autostradę. Kolej jest szybsza od autostrady (na autostradzie legalnie 140), jest bezpieczniejsza bo nawet polska kolej jest bezpieczniejsza od samochodu, jest bardzie ekologicza, o wiele bardziej.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

makary21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2012
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: 27-06-2013, 11:39    Odpowiedz z cytatem

Pytanie co jest w tej cenie, jakie duże są gwarancje itd. Wtedy można oceniać czy to dużo czy mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-07-2013, 14:27    Odpowiedz z cytatem

PLK: modernizacja E65 to więcej niż remont torów

W ostatnich dniach, za sprawą publikacji Wirtualnej Polski, modernizacja linii E65 z Warszawy do Trójmiasta znalazła się pod medialnym obstrzałem. Według portalu, wydatki na przebudowę infrastruktury kolejowej nie pokryją w pełni korzyści. PKP PLK odpierają te zarzuty.

Czytaj dalej...

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 03-07-2013, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
jest bardzie ekologicza, o wiele bardziej.


Skąd ten pomysł?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 03-07-2013, 21:39    Odpowiedz z cytatem

Henryk napisał/a:
Cytat:
jest bardzie ekologicza, o wiele bardziej.


Skąd ten pomysł?


a stąd, że pociągi jeżdżą i nie wytwarzają spalin.. Pobierają energię elektryczną.. w mniejszych przypadkach są i pociągi spalinowe w postaci autobusów szynowych.. ale to są odrębne wypadki.. Widzę, że studenta z Żyrardowa coś słabo uczą na UW skoro nie odróżnia pojęcia ekologia Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 04-07-2013, 00:27    Odpowiedz z cytatem

FranzMaurer, owszem elektryczne pojazdy nie wydalają spalin, ale skąd pobierają prąd? A no z sieci trakcyjnej. A jak on się tam znalazł? A no wytworzyła go jedna z wielu elektrowni w Polsce napędzanych węglem. Ale racja - dwutlenek węgla i inne związki wydalane przez taką elektrownię są bardzo ekologiczne, natomiast szynobus już nie ;-)

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ep09inside Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Cze 2013

PostWysłany: 04-07-2013, 22:05    Odpowiedz z cytatem

Patrząc pod kątem sprawnośći trakcja elektryczna jest tylko minimalnie lepsza od spalinówek. Pojazdy szynowe uważane są na świecie za ekologiczne raczej przez to, że węgiel z elektrowni można zastąpić alternatywnymi (odnawialnymi) źródłami energi tj. farmy wiatrowe, tamy wodne, panele słoneczne. Wiadomo, że w Polsce zdecydowana większość energi elektrycznej pochodzi z paliw kopalnych, czyli ta "ekologiczność" transportu szynowego jest podobna do pojazdów drogowych, lecz widzimy, że udział odnawialnych źródeł energi w naszym "cudownym kraju" wzrasta Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-07-2013, 14:15    Odpowiedz z cytatem

A ja mam pytanie o ruchome dzioby rozjazdów. Pierwotnie (czyli mniej więcej od 2001 do roku rozpoczęcia modernizacji) były pogłoski, że wszystkie rozjazdy na torach głównych będą miały ruchome dzioby w celu podwyższenia prędkości przejazdu przez stacje. Obecnie rozjazdy z ruchomymi dziobami istnieją chyba tylko w Legionowie; w każdym razie nie widziałem ich na północ od Chotomowa. W jaki sposób wpłynie to (jeśli wpłynie) na prędkość maksymalną podczas jazdy pociągu na wprost? Czy ma to znaczenie jedynie podczas jazdy w kierunku zwrotnym?

Jeśli pytanie jest idiotyczne, to przepraszam, ale wolę je zadać, niż cierpieć z ciekawości i żałować, że tego nie zrobiłem Smile

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 08-07-2013, 15:27    Odpowiedz z cytatem

FranzMaurer napisał/a:
Henryk napisał/a:
Cytat:
jest bardzie ekologicza, o wiele bardziej.


Skąd ten pomysł?


a stąd, że pociągi jeżdżą i nie wytwarzają spalin.. Pobierają energię elektryczną.. w mniejszych przypadkach są i pociągi spalinowe w postaci autobusów szynowych.. ale to są odrębne wypadki.. Widzę, że studenta z Żyrardowa coś słabo uczą na UW skoro nie odróżnia pojęcia ekologia Śmiech


A prąd to skąd? Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 08-07-2013, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Czy jest w ogóle szansa, że w grudniu Neptun, Kaszub i Artus wrócą na E65 i pojadą w jakimś dobrym czasie między Gdańskiem a Warszawą p. Działdowo? Czy raczej dalej będą kierowane p. Bydgoszcz?
Jak to oceniacie jeżdżąc remontowanym szlakiem, czy prace modernizacyjne na obecnym poziomie, albo za kilka miesięcy pod koniec roku, pozwolą na powrót EIC i w miarę dobry czas przejazdu?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 08-07-2013, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Coś z moich okolic (Sopot):

Jest szansa że do grudnia wyrobią się z odcinkiem Gdynia Orłowo - Sopot. Na chwile obecną gotowy jest odcinek Gdynia Orłowo - wysokość przystanku SKM Sopot Kamienny Potok. Na odcinku Sopot Kamienny Potok - Sopot muszą nasypać trochę tłuczniu, wyprostować tory, zbudować max 150 metrów nowego, położyć sieć trakcyjną na około jednym kilometrze. Potem będą robili drugi tor, w tym tempie na grudzień przyszłego roku odcinek ten będzie przejezdny po nowych torach.

Odcinek wysokość przystanku SKM Gdańsk Zaspa - Gdańsk Wrzeszcz jest w 100% nie ruszony. Od Wrzeszcza do Głównego jest chyba jeden tor gotowy, drugi powinien być chyba niebawem także gotowy. W Gdańsku Głównym najprawdopodobniej wymienią tylko tory, bez ruszania peronów.

Od Gdańska Głównego do Pruszcza niestety prace będą jeszcze długo trwały. Nie mają nawet w całości położonego bez przerw jednego toru. Na tym odcinku opóźnienie jest GWARANTOWANE.

Od Pruszcza do Tczewa jedzie się aż miło. Dalej nie wiem bo dawno nie byłem. Wiem natomiast że podnieśli prędkości na Tczew - Bydgoszcz. Jak kiedyś było 40 km/h tak teraz jest od 120 km/h do 160km/h. Zwolnienia na zwrotnicach poprzez jazdę na wprost, 40 km/h jazda w bok. Oba tory zrobili w niecałe dwa lata. Odległość porównywalna do E65 to Tczew - Mława. Przy EP09 i rozkładzie ułożonym przez normalnego człowieka jest szansa że skład będzie pruł od tych 120 do tych 160.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl