Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Wszystko o peronach
Autor Wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 18-09-2012, 18:12    Odpowiedz z cytatem

Może Rybnik?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rita Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 25 Sie 2012
Skąd: Suków-Modrzewie

PostWysłany: 18-09-2012, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Prawie, ale to wciąż niski peron.

_________________
:-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-09-2012, 16:17   Perony niższe niż podjeżdżające pod nie pociągi Odpowiedz z cytatem

Polskie Linie Kolejowe zamierzają wyremontować linię z Widzewa do Zgierza. Odnowione mają być także perony. Problem w tym, że będą one niższe niż podjeżdżające do nich pociągi. - Dlaczego nie można zrobić ich na równi? Ułatwiłoby to wsiadanie osobom starszym i niepełnosprawnym - pyta nasz czytelnik.

PLK ogłosiły przetarg na remont linii ze stacji Łódź Widzew do Zgierza. Podróżni będą mogli skorzystać z trzech przystanków na tej trasie: Łódź Stoki, Łódź Radogoszcz i Łódź Arturówek, które z powodu złego stanu torów od wielu lat były wyłączone z eksploatacji. Teraz także i one mają zostać odnowione.

Jednak przebudowa peronów budzi wątpliwości. Polskie Linie Kolejowe, ogłaszając przetarg, zamówiły perony o wysokości 55 centymetrów nad szyną. Tymczasem Łódzka Kolej Aglomeracyjna, która ma korzystać z tego odcinka, zamówiła pociągi z wejściem na wysokości 76 centymetrów. Oznacza to, że pasażerowie podczas wsiadania i wysiadania będą musieli pokonać 21-centymetrowy stopień.

Więcej TUTAJ

źródło: gazeta.pl

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawcio1978 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2012

PostWysłany: 29-09-2012, 15:55    Odpowiedz z cytatem

Bo to nasz piekny kraj. A ludzie maja problem z wejsciem nawet jesli peron i podloga wagonu sa na tej samej wysokosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 29-09-2012, 18:04    Odpowiedz z cytatem

To w Gdyni zrobili lepiej Very Happy Tutaj peron jest wyższy niż podłoga NEWAGÓW (Nowe SA134 i SA138) co powoduje że trzeba zaliczyć solidny stopień w dół lub w górę. Osoby starsze, inwalidzi czy matki z wózkami albo cykliści muszą się w cholerę nakombinować... Brawo PKP PLK, żeby wam kiedyś ziemia ciężką była...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawcio1978 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2012

PostWysłany: 29-09-2012, 18:22    Odpowiedz z cytatem

To i tak lepiej
Kiedys jechalem pociagiem z Kedzierzyna do Prudnika i w Dytmarowie nie bylo peronu. Innym razem sklad byl na tyle dlugi, ze nie miescil sie na peronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 29-09-2012, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tutaj peron jest wyższy niż podłoga NEWAGÓW

Pod szynobusy ma być przystosowany jeden peron w Gdyni z tym, że jest jeszcze przed remontem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 29-09-2012, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Dwójka ? Pociągi na Kc mają startować tak jak pociągi na Hel z dwójki ? Koniec świata...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bmwm5thebest Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Cze 2012
Skąd: Gajówka k. Gryfowa

PostWysłany: 30-09-2012, 16:55    Odpowiedz z cytatem

PLK nie chce robić wyższych peronów żeby była możliwość transportu towarów przekraczających skrajnie.

_________________
Czekam na remont 274 odcinek Jelenia - Zgorzelec!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 30-10-2012, 18:25    Odpowiedz z cytatem

Lisów (trasa Częstochowa-Lubliniec), Miasteczko Śląskie i inne w GOP?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 02-11-2012, 23:07    Odpowiedz z cytatem

bmwm5thebest napisał/a:
PLK nie chce robić wyższych peronów żeby była możliwość transportu towarów przekraczających skrajnie.


Bzdura - radzę poczytać o skrajni i jej wymiarach.Polakowi to diabeł nie dogodzi. jednym peron 0,55 jest za niski. Innym z kolei 0,76 jest za wysoki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 03-11-2012, 01:06    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
To w Gdyni zrobili lepiej Very Happy Tutaj peron jest wyższy niż podłoga NEWAGÓW (Nowe SA134 i SA138) co powoduje że trzeba zaliczyć solidny stopień w dół lub w górę. Osoby starsze, inwalidzi czy matki z wózkami albo cykliści muszą się w cholerę nakombinować... Brawo PKP PLK, żeby wam kiedyś ziemia ciężką była...


W Krakowie Mydlnikach peron jest za krótki bo 2 EN71 się nie mieszczą. No to już mamy szerokość i długość a gdzie trójwymiarowość? PKP tu jest trójwymiarowość - trzyliterowość.

Powiedzmy sobie szczerze czy to aż tak wielki problem z tymi peronami? Pracownicy wskakują do pociągu z samej ziemi i nie narzekają. A ja powiem że wolę się bardziej wspinać niż tak jak w Krakowie Łobzowie. Tam też jest peron za wysoki a to jest niewygodne w zimie. Peron jest krzywy, przysypie śniegiem, mżawka zamarznie i robi się ślisko i można pod koła...Jak wpadniesz pod koła z niższego peronu jest łatwiej zawsze wyciągnąć te nogi. A z wyższego jest problem bo się możesz zakleszczyć. I niefajnie wtedy jest niestety, lepiej żeby był niższy niż wyższy. Takie są moje spostrzeżenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jagrzes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lut 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03-11-2012, 08:59    Odpowiedz z cytatem

Peron stacji Kraków Mydlniki jest wystarczająco długi na trzy EN71 (gdyby takie składy kiedykolwiek jeździły). Chyba że chodzi Ci o przystanek Kraków Mydlniki Wapiennik - ale to inne miejsce na kolejowej mapie Krakowa...

_________________
JaceK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 03-11-2012, 18:56    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie pomyliłem się, dzięki : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pako Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2012

PostWysłany: 04-11-2012, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Na wysoki peron stacji Będzin położony pomiędzy torem pierwszymi i drugim można dostać się tylko przejściem w poziomie szyn. By ułatwić wejście, w peronie przy przejściu są 2-3 schodki.

http://www.youtube.com/watch?v=GFNCGkhqmPM&list=UUhXcn7mxskC_4xNerGH1ntw&index=6&feature=plcp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl