Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
Prywatyzacja PKP Cargo
Autor Wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 21-06-2011, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Koleje Rosyjskie złożyły ofertę kupna PKP Cargo

Koleje Rosyjskie złożyły ofertę kupna pakietu kontrolnego PKP Cargo – podał PAP cytując agencję Bloomberga. Tzw. krótka lista inwestorów została już opracowana przez PKP SA i przekazana ministrowi infrastruktury Cezaremu Grabarczykowi do akceptacji. Lista nie zostanie opublikowana.

Agencja Bloomberg powołuje się na dwóch anonimowych przedstawicieli RŻD - największego pracodawcy w Rosji i jednej z największych firm na świecie. Według dziennika „Rzeczpospolita", spośród inwestorów branżowych oferty złożyli też m.in. francuski przewoźnik SNCF, koleje czeskie oraz przewoźnik włoski. Ofertę złożył też Bridgepoint, właściciel CTL Logistics.

W procesie prywatyzacji PKP Cargo inwestorowi zostaną sprzedane akcje spółki - maksymalnie 50% plus jedna akcja. Termin składania ofert upłynął w połowie maja, według PKP SA zgłosiło się kilkanaście firm. Jak poinformowała "Rynek Kolejowy" prezes PKP SA Maria Wasiak, polska strona nie może ujawnić ofert, gdy potencjalni nabywcy zaznaczyli w ofercie, że sobie tego nie życzą. Mogą się jednak ujawnić sami.

źródło: Rynek Kolejowy/Rzeczpospolita/Bloomberg/PAP

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Minerva Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 11 Lut 2006
Skąd: Żary

PostWysłany: 21-06-2011, 13:50    Odpowiedz z cytatem

Rosjanie kupią PKP Cargo?

Rosyjskie Koleje Żelazne (RŻD) złożyły ofertę na zakup większościowego pakietu akcji polskiej spółki PKP Cargo - poinformował we wtorek dziennik „Wiedomosti”, powołując się na źródło w RŻD.

„Wiedomosti” podają, że rzecznik RŻD odmówił skomentowania tych doniesień.

PKP Cargo ma być sprywatyzowane przy udziale inwestora strategicznego, któremu zostanie zaoferowany większościowy pakiet 50 proc. plus jedna akcja - tak na początku marca zdecydował rząd.

Wiceminister infrastruktury Andrzej Massel zapowiedział na początku czerwca, że wkrótce będzie gotowa krótka lista inwestorów.

Firmy zainteresowane kupnem PKP Cargo mogły składać oferty do 12 maja. Jak poinformował w połowie maja prezes spółki Wojciech Balczun, memoranda informacyjne PKP Cargo pobrało ponad 50 podmiotów, a oferty wstępne złożyło ponad 10 potencjalnych inwestorów.

Przedstawiciele Grupy PKP informowali, że są to zarówno podmioty krajowe, z Europy, i innych części świata. Obecnie oferty są analizowane.

Powołując się na polskie media, „Wiedomosti” przekazują, że kupnem akcji PKP Cargo zainteresowane są też koleje francuskie SNCF i czeskie - Ceske Drahy.

RŻD już wcześniej chciały kupić aktywa w Europie. W 2008 r. interesowały się udziałami w niemieckich Deutsche Bahn. Prywatyzację wstrzymano z powodu kryzysu.

Według „Wiedomosti” wystawiony na sprzedaż pakiet akcji PKP Cargo wart jest 710 mln dol.

PKB Cargo w 2010 r. odnotowała 60,4 mln zł zysku wobec prawie 500 mln zł straty w 2009 r. Spółka przeszła trzyletnią restrukturyzację, w wyniku, której 14 tys. pracowników straciło pracę, spadła też liczba zakładów należących do spółki z 42 do 10.

RŻD, to jedna z największych kompanii kolejowych na świecie. W I kwartale 2011 roku miała 29,57 mld rubli (1,04 mld dol.) zysku.

P.S. Już około 40 tys. osób na portalu vedomosti.ru, mających konta na facebook.com, zaznaczyło tę wiadomość o kupnie polskiego PKP Cargo jako "Lubię to".

Źródło: Niezalezna.pl

_________________
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-06-2011, 18:25    Odpowiedz z cytatem

Liberadzki: Przez prywatyzację PKP Cargo sektor przewozów towarowych poza naszą kontrolą

- To, że koleje rosyjskie złożyły ofertę na zakup pakietu większościowego PKP Cargo, świadczy o kilku kwestiach, m. in. o tym, że przede wszystkim Rosjanie interesują się polskimi kolejami i mają uznanie dla naszego przewoźnika - powiedział dla „Rynku Kolejowego” poseł Bogusław Liberadzki.

- Rosjanie są świadomi znaczenia PKP Cargo. Skoro mają w planach kontrolę nad PKP Cargo, to na pewno uważają, że kolej polską warto podporządkować kolejom rosyjskim w celu bliższej współpracy z Rosją. Być może PKP Cargo ułatwiłoby też RŻD współpracę z przewoźnikiem niemieckim – podkreślił poseł.

- Nie należy spieszyć się z prywatyzacją PKP Cargo, ponieważ sektor przewozów towarowych może być poza naszą kontrolą, a nie byłoby to dobre wyjście dla polskiego systemu transportowego – zaznaczył poseł Bogusław Liberadzki - Uważam, że prywatyzacja PKP Cargo to niedojrzała koncepcja zmierzająca w kierunku „pozbyć się kłopotów, a potem niech się dzieje co chce” – podsumował poseł.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 23-06-2011, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Z uwagą obserwuję to, co dzieje się z Jastrzębską Spółką Węglową. Panowie działacze ZZ - czytaliście ? MOŻNA ? To poczytajcie sobie - może wyciągniecie jakieś wnioski
http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,9806467,Akcje_JSW__Zwiazkowcy_protestowali__teraz_sami_kupuja.html
Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że pracownicy JSW mają naprawdę SILNE związki zawodowe.
Można wręcz odnieść wrażenie, że kolejowi "działacze" powinni wsiąść parę lekcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 03-08-2011, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Analiza ofert na zakup akcji PKP Cargo w toku

Jak powiedział minister infrastruktury Cezary Grabarczyk, analiza ofert, jakie złożyli oferenci na zakup udziałów PKP Cargo, jest w toku. Krótka lista inwestorów ma być przedstawiona po spotkaniu z doradcami.

- Nadal trwają analizy ofert, jakie zostały złożone w procesie sprzedaży udziałów w PKP Cargo. Po tej analizie spotkamy się z doradcami prywatyzacyjnymi i zostanie podjęta decyzja o krótkiej liście inwestorów dla spółki – poinformował PAP Grabarczyk.

Niestety, wciąż nie wiadomo, kiedy zakończą się analizy oraz kiedy krótka lista zostanie upubliczniona. - Pozostaje kwestia negocjacji pakietu socjalnego dla załogi spółki. Bez uzgodnienia pakietu nie będzie prywatyzacji. W ramach Komisji Trójstronnej zostały złożone propozycje dla pracowników. Z tego co wiem strona związkowa odnosi się do propozycji dość przychylnie, jednak nadal nie ma w tej sprawie formalnego porozumienia, a bez tego prywatyzować nie będziemy – zaznaczył Cezary Grabarczyk.

Na mocy decyzji rządu, spółka PKP Cargo będzie miała inwestora strategicznego, który zakupi pakiet 50 proc. plus 1 akcja. Oferty składano do 12 maja. Memoranda informacyjne pobrało 50 podmiotów, a oferty złożyło ponad 10 zainteresowanych. Są wśród nich polscy i zagraniczni inwestorzy.

źródło: PAP / Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 31-08-2011, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Co z prywatyzacją PKP Cargo?

Prywatyzacja PKP Cargo przeciąga się. Jak zaznacza „Dziennik Gazeta Prawna”, w ostatnim czasie z przyczyn obiektywnych przesunięto część przekształceń prywatyzacyjnych w Polsce, ale te, które budzą kontrowersje, będą prowadzone dopiero po wyborach.

Wśród inwestorów zainteresowanych zakupem PKP Cargo są firmy rosyjskie. Według ekspertów, proces prywatyzacyjny jest odwlekany m. in. dlatego, że rosyjscy inwestorzy chcą kupić także Lotos. Rząd chce uniknąć sytuacji, w której prywatyzacje Lotosu i PKP Cargo byłyby przedmiotem politycznego sporu, a do taki nietrudno.

Jak informuje „DGP”, do prywatyzacji PKP Cargo może dojść na przełomie tego i przyszłego roku. Jednym z faworytów w boju o akcje spółki są koleje rosyjskie RŻD. Krótka lista inwestorów znana jest rządowi od dwóch miesięcy, ale zdecydowano, że nie będzie ona ujawniona. Według Wiktora Wojciechowskiego z Fundacji FOR Leszka Balcerowicza, nawet jeżeli PKP Cargo, czy Lotos kupiliby Rosjanie, to i tak Polska ma prawo weta w sytuacji, gdy właściciel działa na szkodę firmy.

Według Wojciechowskiego, proces prywatyzacji powinien być w Polsce przyspieszony, ponieważ pozwoli on na zahamowanie wzrostu długu publicznego.

Więcej...

źródło: Dziennik Gazeta Prawna / Rynek Kolejowy

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 31-08-2011, 22:09    Odpowiedz z cytatem

Tak się zastanawiam. Jak już wszystko sprzedamy w imię nie zadłużania się więcej, to co zastawimy, albo sprzedamy? Nie narodzone dzieci, czy coś czego już nie mamy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-09-2011, 12:30    Odpowiedz z cytatem

EBOiR może włączyć się w prywatyzację PKP Cargo

Podmiot, który według polskiego rządu złoży najkorzystniejszą ofertę w sprzedaży akcji PKP Cargo, może być wsparty przez Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju – informuje „Rzeczpospolita”.

Prywatyzacja PKP Cargo powinna nabrać tempa jeszcze w tym roku. Krótka lista inwestorów jest już znana rządowi, ale nie podano jej do informacji publicznej. Jesienią wybrane firmy będą mogły zbadać kondycję finansową PKP Cargo. EBOIR nie zamierza rywalizować z inwestorami, którzy planują zakup spółki, ale może zaangażować się finansowo poprzez zwycięskiego inwestora.

- Jeżeli podmiot, który złoży zwycięską ofertę, będzie nas potrzebował, chętnie zaangażujemy się finansowo – powiedział „Rzeczpospolitej” Thomas Maier, dyrektor w EBOiR. Dziennikowi nie udało się jednak ustalić, czy rozmowy z inwestorami były już na ten temat prowadzone.

Wartość drugiego co do wielkości przewoźnika towarowego w Europie szacowana jest na 2 mld zł.

Jak zaznacza „Rzeczpospolita”, były prowadzone negocjacje między EBOiR oraz rządem na temat wejścia banku do PKP Intercity. Nie doszło jednak to finalizacji przedsięwzięcia, ale wiadomo, że w takiej sytuacji bank inwestuje ok. 30-50 mln zł oraz ma swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej, który zdaniem banku może przyczynić się do rozwoju spółki.

Więcej...

źródło: Rzeczpospolita / Rynek Kolejowy

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maszynista259 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Swietokrzyskie

PostWysłany: 26-09-2011, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Po jesiennych wyborach,jesli wygra PiS prywatyzacji cargo nie bedzie,czego sobie i wam zycze.Chyba ze maszynisci chca zap.....lac jak niewolnicy a 50%biurw chce sie zarejestrowac w urzedzie pracy...

_________________
W Cargo nie zawsze najwazniejszy jest rachunek ekonomiczny lecz polityka i zwiazkowe koterie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 27-09-2011, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Chłopie, weź tą swoją propagandę zachowaj dla siebie, co to jest ? Forum zdesperowanych ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejarz3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2010

PostWysłany: 27-09-2011, 10:23    Odpowiedz z cytatem

Maszynista i o to chodzi żeby zmniejszyć biurokrację , i pogonić związkowców do roboty.
Dlatego tylko prywatyzacja uzdrowi sytuację w Cargo, na dzień dzisiejszy nic się nie liczy tylko tabelki, ludzi traktuje się jak niewolników.Zespołom Rewidentów przyznaje się najniższe możliwe premie,przy podwyżkach to samo stosuje się praktyki podlegające pod mobbing, a co na to związki ano nic siedzą cicho bo to nie oni w razie nieszczęścia będą odpowiadać.Przecież walczyliście o sporządzanie grafików dla Was a na dzień dzisiejszy większość leci do pracy na telefon a ci co się stawiają to mają zmniejszane premie.Tak że dzisiaj już traktują was jak niewolników.
Więc nie strasz i nie agituj bo to nie to forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 27-09-2011, 11:04    Odpowiedz z cytatem

maszynista259 sam nie wie czego chce, gdyby nie ilość postów to myślałbym że spamowiec tej partii w której widzi nadzieje, ale nadzieje na co ? na dalszy ciąg tego co ma w podpisie "W Cargo nie zawsze najwazniejszy jest rachunek ekonomiczny lecz polityka i zwiazkowe koterie".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista259 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Swietokrzyskie

PostWysłany: 29-09-2011, 12:56    Odpowiedz z cytatem

Nie jestem agitatorem ani spamowcem,wiem natomiast co sie dzieje w prywatnych spolkach vide:CTL,FPL,DB Schenker.To co slysze z opowiadan znajomych pracownikow tych firm,wola o pomste,lamany jest tam nagminnie kodeks pracy,ludzi zmusza sie do jazdy gruubo ponad 12h!Przeglady ich taboru robione sa niewiadomo gdzie,czesto poprostu na przypadkowych stacjach,bez mozliwosci dokladnego sprawdzenia czesci biegowych lokPodjezdza busik z jakas tam ekipa po to tylko zeby poogladac sobie grata(czesto 50letnia skode)z zewnatrz i bije pieczatke PK wykonano.Czyli co z bezpieczenstwem he!?To jest normalny skok na kase za wszelka cene,obawiam sie ze po prywatyzacji cargo bedzie tak samo,dla tego jestem przeciw a wtret o PiS byl tylko po to iz powszechnie wiadomo ze Kaczor jest przeciwny wyprzedawaniu majatku narodowego.Tylko tyle i az tyle.Co do biur zgoda,w cargo jest tego przerost,lokalizacje niektorych zakladow tez sa tam gdzie ich byc nie powinno,czesto za sprawa roznych zwiazkowych ukladow,ale jesli wlascicielem jest skarb panstwa takie sprawy mozna wyprostowac przez chociazby prokurature i sady,w przypadku firmy pryw takiej mozliwosci juz nie ma...

_________________
W Cargo nie zawsze najwazniejszy jest rachunek ekonomiczny lecz polityka i zwiazkowe koterie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-10-2011, 10:47    Odpowiedz z cytatem

Nawet 2 mld zł za przejęcie PKP Cargo

Wartość drugiego pod względem wielkości przewoźnika kolejowego w Unii Europejskiej rośnie z dnia na dzień. Coraz lepsze wyniki finansowe mogą wywindować cenę za większościowy pakiet akcji. Nowy właściciel będzie jednak musiał sporo zainwestować.

W październiku planujemy zaprosić kilku inwestorów do kolejnego etapu prywatyzacji PKP Cargo polegającego na analizie due dilligence – mówi „DGP” Andrzej Massel, wiceminister infrastruktury ds. kolei.

Ta deklaracja oznacza, że wstrzymana z powodu wyborów prywatyzacja ma szansę wrócić na swoje tory. Większościowy pakiet akcji drugiego pod względem wielkości przewoźnika kolejowego w UE rząd wystawił na sprzedaż wiosną tego roku.

Coraz więcej wskazuje na to, że inwestor, który zarzuci sieci na PKP Cargo, będzie musiał słono zapłacić. Atmosferę umiejętnie podgrzewa spółka. Właśnie podała, że po ośmiu miesiącach zarobiła na czysto 176 mln zł. To więcej niż w rekordowym dla firmy 2002 r., kiedy po 12 miesiącach była 153 mln zł na plusie.

Jakim wynikiem spółka zamknie ten rok? Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo, mówi, że wynik będzie trzycyfrowy, ale na początku może pojawić się „dwójka”. – Tegoroczne wyniki w istotny sposób wpływają na wycenę spółki – twierdzi Wojciech Balczun.

Firmie sprzyja rynek. W I półroczu 2011 r. polskie firmy kolejowe przewiozły 122,6 mln ton towarów, o 13,1 mln więcej niż w I półroczu 2010 r. To wzrost o 11,9 proc. PKP Cargo ma w tym torcie ponad 63 proc. udziałów, a ostatnio zaczęła nawet wozić towary na terenie największego konkurenta DB Schenker, czyli w Niemczech. Ekspansja obejmuje również kierunki południowe, m.in. Czechy.

Na spory zastrzyk gotówki liczy resort infrastruktury, ale nie zdradza, jak duży ma apetyt. Ile może przynieść sprzedaż PKP Cargo? Zapytaliśmy o to ekspertów w branży.

– Nie mniej niż 1,8 – 2 mld zł. Ale mają do tego dojść zobowiązania inwestycyjne! – mówi Adrian Furgalski, dyrektor programowy Railway Business Forum.

Spółka planuje do 2015 r. zrealizować program o wartości 2,5 mld zł i zdaniem Adriana Furgalskiego nowy właściciel powinien ten plan co najmniej kontynuować.

Zdaniem Jakuba Majewskiego, byłego szefa Kolei Mazowieckich, 2 mld zł za większościowy pakiet akcji może być przeszacowane. – Atutem PKP Cargo jest największy udział w atrakcyjnym rynku kolejowym, jakim jest Polska – twierdzi. – Majątek już nim raczej nie jest. Firma wymaga inwestycji w tabor i budowę terminali logistycznych. Niewykluczone, że środki będą potrzebne jeszcze na dokończenie restrukturyzacji – dodaje Majewski.

Z tą opinią zgadza się prof. Włodzimierz Rydzkowski z Uniwersytetu Gdańskiego. – Jeśli podzielimy przychody przez liczbę zatrudnionych w spółkach z branży kolejowej, PKP Cargo wciąż wypada blado – zauważa.

W czyje ręce trafi PKP Cargo? Zwycięzcą wyścigu mogą okazać się Rosyjskie Koleje Żelazne (RŻD). O ich zainteresowaniu przewoźnikiem pisały rosyjskie media.

Długa historia prywatyzacji

Pierwsze próby sprzedaży największego polskiego przewoźnika kolejowego sięgają początków ubiegłej dekady. – Sprzedaż PKP Cargo musi nastąpić w 2004 r., najpóźniej na początku 2005 r. – tak już pod koniec 2003 r. mówił Jerzy Hausner, ówczesny wicepremier ds. gospodarczych. Towarowy moloch miał trafić pod młotek, bo koleje to jeden z pierwszych rynków, które w poszerzonej Unii Europejskiej miały zostać otwarte na konkurencję.

Podstawowym założeniem było wówczas zachowanie pełnej kontroli nad funkcjonowaniem przedsiębiorstwa po prywatyzacji. Udziały planowano sprzedać przez giełdę, a pozyskany kapitał miał trafić na rozwój spółki. Sprzedaż odwlekły jednak związki zawodowe i zmiany na scenie politycznej.

W ostatnich latach prywatyzację PKP Cargo zatrzymał kryzys. Nie było chętnego na wyłożenie milionów na firmę z kilkunastotysięcznym przerostem zatrudnienia i stratami idącymi w dziesiątki milionów. Teraz została zrestrukturyzowana i ma szansę znaleźć nowego właściciela. Tym bardziej że rząd wykonał woltę i nieoczekiwanie zrezygnował z giełdy na rzecz oddania większościowego pakietu inwestorowi strategicznemu.

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 11-10-2011, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Pirat napisał/a:
Nawet 2 mld zł za przejęcie PKP Cargo

Nawet 2 mld, nawet. A może 1,5 mld? A może w końcu 1mld? Hę? Jak ja "kocham" taką tanią propagandę gazetową dla głupich. Skoro w projekcie, a potem w samym budżecie na 2011 rok zapisano takie, a nie inne przychody z prywatyzacji, to jak myślicie - skąd się akurat wzięła dokładnie ta kwota? Nadmieniam że zdaniem szeregu ludzi z branży jst ona kilkukrotnie (!) zaniżona. To tak na "pocieszenie" dla naiwnych że ta "prywatyzacja" (de facto wrogie przejęcie) coś ma zmienić na lepsze.
Nie zmieni. A Skarb Państwa, tylko gdyby chciał, to miałby wzorcowy porządek w firmie.

P.S. Prywatyzacja wynika wprost z Ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji p.p. PKP z roku 2000, autorstwa rządu AWS-UW, w tym jej wielkiego orędownika - obecnie senatora Koguta.
P.S.2. I kto powiedział że PiS jest przeciw prywatyzacji Cargo? Chętnie posłucham.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl