Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Class66 w DB Schenker Rail Polska
Autor Wiadomość

focus94 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 26-03-2011, 19:07   Class66 w DB Schenker Rail Polska Odpowiedz z cytatem



Film przedstawia przejazd pociągu relacji Toton (Wielka Brytania) - Guben - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, jechał planem TGS 740002.
Pociąg prowadziła BR232-512. W składzie pociągu znajdowały się cztery pierwsze Class66 dla DB Schenker Rail Polska. Pociąg był ustawiony z BR232-512 + cztery węglarki + Class66-66237 + cztery węglarki + Class66-66248 + cztery węglarki + Class66-66180 + Class66-66163 + cztery węglarki.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 26-03-2011, 19:44    Odpowiedz z cytatem

1. Czy ten skład przejechał kanałem Le Manche?
2. Po co te węglarki?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

focus94 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 26-03-2011, 19:53    Odpowiedz z cytatem

1. Najprawdopodobniej tak
2. Węglarki są jako zabezpieczenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Falubaz1975 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 26-03-2011, 21:30   Class66 Odpowiedz z cytatem

Węglarki w składzie tego pociągu zapewniają odpowiednią masę potrzebną do tego by bezpiecznie można było zahamować ten skład.Prawdopodobnie classy były wyłączone z hamulca zespolonego.Przynajmniej tak mi się wydaje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-04-2011, 20:11    Odpowiedz z cytatem

Może ktoś tak w miarę "łopatologicznie" wytłumaczyć dlaczego w składzie oprócz loków jest tyle węglarek? nie można było jechać jako pociąg lokomotywowy? Z tego co ktoś mi kiedyś mówił to sprawa się rozbija o masę hamującą, ale dokładniej nie wiem o co chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robert051 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2008

PostWysłany: 23-04-2011, 20:25    Odpowiedz z cytatem

A to nie chodzi o to że za duże na gromadzenie lokomotyw będzie sprowadzać zagrożenie uszkodzenia mostów i innych obiektów inżynieryjnych ?? Chodzi o nacisk na szyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-04-2011, 20:53    Odpowiedz z cytatem

No, ale co 3 lokomotywy jeśli są ustawione w rządku to są aż o tyle cięższe od 3 ładownych wagonów, że stanowią zagrożenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robert051 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2008

PostWysłany: 23-04-2011, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Tylko że wagony możesz ładować nie do końca pełne. Z lokomotywami nie masz już takiego pola do popisu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

vozmaister Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2010

PostWysłany: 24-04-2011, 13:42    Odpowiedz z cytatem

Węglarki były potrzebne do hamowania pociągu. Koleje w królestwie mają hamulec działający na innej zasadzie. Niema ciśnienia tylko podciśnienie w przewodzie głównym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 24-04-2011, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Hmmmmm...... Jakie podciśnienie w przewodzie głównym Question Sorry... Ale nie znam tej definicji

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

vozmaister Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2010

PostWysłany: 24-04-2011, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Używanie wyszukiwarki nie boli

http://pl.wikipedia.org/wiki/Podci%C5%9Bnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adamq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sty 2007

PostWysłany: 25-04-2011, 11:33    Odpowiedz z cytatem

Shocked
vozmaister napisał/a:
Węglarki były potrzebne do hamowania pociągu. Koleje w królestwie mają hamulec działający na innej zasadzie. Niema ciśnienia tylko podciśnienie w przewodzie głównym.


logicznie patrząc na tę sprawę to wydaje mi się,że... KTOŚ jest w błedzie. O ile wiem, na całym świecie do hamowania pociągu używa się sprężonego powietrza (przewód główny - 0,5 MPa a przewód zasilajacy od 0,8 do 1,0 MPa) Co do odstępu miedzy lokomotywami to faktycznie decyduje nacisk na oś (loki są cięższe niż ładowne wagony). Loki w tym składzie też hamowały (posiadają zawór rozrządczy hamulca zespolonego)

_________________
hmmmm...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 25-04-2011, 12:01    Odpowiedz z cytatem

W tym linku jest tylko definicja podciśnienia ale słowem nie ma o zastosowaniu tego rozwiązania w hamulcach kolejowych, a z tego co ja wiem to w Anglii hamulce działają na tej samej zasadzie jak w całej europie, tak jak napisał kolega powyżej. A co do oddzielania lokomotyw wagonami to jest to wymóg przepisowy, obowiązujący w Polsce

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 25-04-2011, 12:10    Odpowiedz z cytatem

To jest ostateczne malowanie tych lokomotyw czy będą dawali im jakieś nasze ,,lokalne" malowanie ?

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 25-04-2011, 13:15    Odpowiedz z cytatem

dostaną malowanie DB

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl