Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Stwórz rozkład jazdy na 2012 rok
Autor Wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-04-2011, 09:29    Odpowiedz z cytatem

ziken, jego propozycja nie jest dobra. EZT na linii lubińskiej to marnotrawstwo jednostek, których i tak brakuje. Frekwencja jest tam tak niska, że wystarczy najmniejszy AS, a i tak tłoku nie będzie.

Zresztą nie wiem czy jest sens w ogóle reaktywować te połączenia, bo szlakowa prędkość dyliżansowa nie przyciągnie zbyt wielu chętnych. Jeśli KD chcą wozić powietrze i Jerrego do Lubina to niech sobie wożą, najlepiej na swój koszt a nie na koszt podatnika. Mam nadzieję, że PR Wrocław nie da się w to ponownie wmanewrować.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ziken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 02-04-2011, 10:32    Odpowiedz z cytatem

byc może masz racjie ale przydałoby się chociaż poranne połączenie z Głogowa do Lubina na godz 8:00


Wysyłał ktoś z was może juz propozycje dla NAdodrzanki na przyszły rozkład???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 02-04-2011, 17:59    Odpowiedz z cytatem

Modliszka, W pełni się z Tobą zgadzam. To, że prawie wszystkie pociągi REGIO kończą bieg we Wrocławiu to absurd. Podajmy przykład. Do Wrocławia przyjeżdża pociąg z Kłodzka. Zaraz potem zjeżdża na grupę postojową, by za kilkanaście minut podstawić się jako pociąg do Węglińca. To tylko strata czasu i pieniędzy. Można by przecież zrobić jeden pociąg Kłodzko - Węgliniec i tyle... Ale UMWD i tak zrobi swoje... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 02-04-2011, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Przyjechałam do Wrocławia pociągiem z Bolesławca i od razu ten sam skład był podstawiony jako pociąg do Kłodzka. Dlatego popieram pomysł Modliszki, żeby łączyć relacje, zamiast je sztucznie dzielić. Niestety odnoszę wrażenie, że decydenci zarówno w UMWD jak i w PR Wrocław mają w głowach zakodowane, że pociąg musi kończyć bieg w stolicy województwa.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 02-04-2011, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Z /do Jeleniej Góry też można by przedłużyć multum pociągów. Jestem w stanie zrozumieć że nie są wydłużane relacje, w których występuje zmiana kierunku jazdy (typu pociągi z Ostrowa, Kluczborka czy Poznania, choć Kamieńczyk jeździ, a w jednym z rozkładów był pociąg Jelenia Góra-Ostrów Wlkp.), bo zmiana kierunku to strata czasu, ale jedno Opole, Strzelce albo Kędzierzyn... Co szkodzi wydłużyć?

[ Dodano: 02-04-2011, 21:38 ]
Nawet mam chyba pomysł, które by się dało tak przeciągnąć:
Ten o 11:40 z Wrocławia, który proponowałem dwie strony wcześniej, mógłby np. startować w Kędzierzynie, a ten z 15:40 z Ostrowa. W drugą stronę 05:50 z Jeleniej do Kędzierzyna (jak za dawnych dobrych czasów), a 09:50 do Ostrowa.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 02-04-2011, 20:57    Odpowiedz z cytatem

Witam,

Moim skromnym zdaniem, absolutnie powinny wrócić R Szczeliniec w rel. nie tylko do Jeleniej ale ponownie do Kłodzka, plus Kamieńczyk Poznan- Jelenia- Kłodzko, również. Myśle, iż to jest priorytet.

Druga kwestia, obecny skład R Kłodzko-Ostrów-Łódź, przetrasować na Kłodzko-Łódź Kaliska, jako R ŚNIEŻNIK na całej trasie przyspieszony, na EN 57 SPOT, w obie strony z możliwością łączenia zz Jelenia Góra- Łódź.
odjazd proponuje w godzinach porannych aby ta sama jednostka na wieczór wracała, tak po 22.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 02-04-2011, 22:28    Odpowiedz z cytatem

Póki Wrocław Główny jest w remoncie, na dwurelacyjne pociągi Kamieńczyk i Szczeliniec nie ma co liczyć. To wymaga manewrów z wagonami, a nie bardzo jest gdzie je robić. Jeżeli już, to Kamieńczyk niech jeździ do Jeleniej albo Szklarskiej, a Szczeliniec do Kłodzka- zgodnie z nazwami. Do tych dwóch dać skomunikowanie- dla Kamieńczyka na Kłodzko, a dla Szczelińca- do Jeleniej.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 02-04-2011, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
Jerry a czemu ma służyć ta dziura od 6 do 15? to ma być pociąg retro czy dla użytku mieszkańców i turystów??


dobrałem rozkład dla potrzeb osób uczących się i pracujących Smile

[ Dodano: 02-04-2011, 23:37 ]
ziken napisał/a:
Cytat:
Bonifas ja też z nudów stworzyłem rozkład dla linii 289. Przedłużyłem tylko kursy niektórych pociągów.



Jerry będziesz wysyłał swoją propozycje do UMWD , twoja propozycja rozkładu jest bardzo dobra dla tej trasy

dziękuję Smile tylko wprowadzę drobne szczegóły i wyślę Smile

[ Dodano: 02-04-2011, 23:40 ]
Lady Makbet napisał/a:
[b] Jeśli KD chcą wozić powietrze i Jerrego do Lubina to niech sobie wożą, najlepiej na swój koszt a nie na koszt podatnika. Mam nadzieję, że PR Wrocław nie da się w to ponownie wmanewrować.


A skąd wiesz że ja niby jestem z Lubina????
Nie wiem czy wiesz ale prędkość dla pociągów pasażerskich na linii 289 wynosi teraz (dokładnie od 1 marca) 60km/h dla pasażerskich, więc o co tyle szumu?
A od grudnia PR z dolnego śląska idzie pa pa (w zapomniane). Marszałek nie chce już korzystać z ich usług i da zarobić innym spółką a w szczególności Kolejom Dolnośląskim Smile

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 02-04-2011, 23:42    Odpowiedz z cytatem

Przywrócić pociągi do Złotoryi i Lubina a także ze Zgorzelca do Jeleniej przez Mikułową i z Nysy do Kamieńca (Kłodzka) - to powinny być cele do osiągnięcia dla Dolnego Śląska ! pytanie czy beton kiedykolwiek na to pozwoli...?

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 03-04-2011, 06:48    Odpowiedz z cytatem

Celem Dolnego Śląska powinno przejęcie, wyremontowanie i uruchomienie wszystkiego co się da ale przede wszystkim przejęcie tego co jest a co PLK wszelkimi sposobami chce ubić! A gwoli Złotoryi. zastanawiam się czy nie lepiej było by żeby UM przeją odcinek Chojnów - Złotoryja. Przecież on padł podobnie jak Lwówek - Jerzmanice i Lubań - Leśna, po kapitalnym remoncie. Myślę że tam łatwiej było by puścić szynobusy. Ruchu towarowego tam nie ma, torów zatem nie miało by co rozkraczać a i sama trasa dla towarówek jest mniej atrakcyjna bo bez druta. Dostęp do krawędzi peronowej w Chojnowie zostawiono a i wlot do samej stacji również pozostał. Poza tym pociąg przejeżdżał by przez Zagrodno (dość sporą wieś) no i kilka innych mniejszych miejscowości - to i tak lepsze niż wyludnione Pawłowice Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 03-04-2011, 07:27    Odpowiedz z cytatem

Na razie trwają z tego co wiem negocjacje o utrzymanie lwóweckiej. Jeżeli uda się to obronić, to wtedy można myśleć o przejmowaniu innych odcinków. A swoją drogą, myślę że UMWD jeżeli chce utrzymać pociągi na lwóweckiej, to musi poczynić starania o jej przejęcie, bo inaczej PLK znając życie o tory nie zadba i z powodu kiepskiej szlakowej szynobusy będą jeździć puste.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ziken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 03-04-2011, 08:08    Odpowiedz z cytatem

CO myslicie nad połączeniem z Zielonej Góry do Kłodzka Gł . Obecnie pociąg R-7630 odj Z.Góra 6:10 przyjazd Wrocławia Gł godz 9:45 a pociag z Wrocłwia do Kłodzka ma odjazd o 9:56 . Można by było zrobić bezpośrednie połączenie z Zielonej Góry do Klodzka Miasto co sądzicie o takiej relacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 03-04-2011, 08:30    Odpowiedz z cytatem

Z Kłodzkiem Miasto może być kłopot, bo to przystanek. Prędzej można by myśleć o wydłużeniu go do Bystrzycy Kłodzkiej Przedmieście. A tak na uboczu, to ten pociąg do Kłodzka to skomunikowanie do Kamieńczyka.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 03-04-2011, 10:07    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
a także ze Zgorzelca do Jeleniej przez Mikułową


Z Jeleniej Góry do Zgorzelca codziennie jeździ kilka par autobusów, pośpieszne, przyśpieszone, osobowe. Od lat jeżdżą, bo jest w nich frekwencja. Gdyby tak uruchomić na stałe 4-5 par pociągów w relacji Jelenie Góra- Zgorzelec MIASTO, co ważne Zgorzelec Miasto, plus 2-3 pary pociągów Regio Bahn Dresden- Gorlitz- Zgorzelec- Jelenie Góra- Szklarska Poręba- Harrahov było by to hitem wśród turystów z Niemiec.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 03-04-2011, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Priorytetem powinno być uruchomienie większej liczby pociągów RE Wrocław - Drezno - Wrocław, co najmniej 5 par. Czy tak trudno dogadać się z DB Regio?

KD powinny jeździć do Zawidowa. Dogadać się z Czechami, żeby ich motoraki też zajeżdżały do Zawidowa na skomunikowanie z KD. Byłoby szybkie połączenie do Liberca i dalej do Pragi.

No i KD powinny też jeździć do Gorlitz, gdzie mieszka wielu Polaków. To absurd, że KD kończą w Zgorzelcu! Czy te 2 dodatkowe km to bariera nie do pokonania? Od tego roku samorządy mogą już dotować połączenia międzynarodowe, więc swojej nieudolności nie da się zwalić na MI.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl