Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Stwórz rozkład jazdy na 2012 rok
Autor Wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 03-04-2011, 12:20    Odpowiedz z cytatem

mateuszpiszcz napisał/a:
Desiro2 napisał/a:
a także ze Zgorzelca do Jeleniej przez Mikułową


Z Jeleniej Góry do Zgorzelca codziennie jeździ kilka par autobusów, pośpieszne, przyśpieszone, osobowe. Od lat jeżdżą, bo jest w nich frekwencja. Gdyby tak uruchomić na stałe 4-5 par pociągów w relacji Jelenie Góra- Zgorzelec MIASTO, co ważne Zgorzelec Miasto, plus 2-3 pary pociągów Regio Bahn Dresden- Gorlitz- Zgorzelec- Jelenie Góra- Szklarska Poręba- Harrahov było by to hitem wśród turystów z Niemiec.


te połączenie będzie na 100% uruchomione tylko ciężko jest mi powiedzieć kiedy, ale chyba od nowego rozkładu

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 03-04-2011, 12:42    Odpowiedz z cytatem

z tym Harrachovem to bez przesady Wink niech taki pociag jedzie do Jeleniej Góry

naszych niemieckich sąsiadów, którzy mają tabor wykorzystałbym też do zrobienia dwóch par Cottbus-Wrocław p. Żagań, Legnicę w całości jako Regio lub przyspieszony na Legnica-Wrocław
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 03-04-2011, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:


te połączenie będzie na 100% uruchomione tylko ciężko jest mi powiedzieć kiedy, ale chyba od nowego rozkładu


Najważniejsze, aby sensownie ułożyć takt połączeń i żeby nie było tak , że uruchomicie tylko 2 pary na cały dzień rano i wieczorem, bo minie się to z celem. Co do pociągów do Zawidowa uważam że nie mają one sensu. Jak już to niech dojadą przynajmniej do Liberca, ideałem było by Gorlitz- Zgorzelec- Zawidów- Liberec. I co ważne też w takich godzinach, aby ludzie z Zawidowa i okolic mieli te pociągi nie tylko jako atrakcję turystyczną, ale też jako dojazd do pracy do Czech (dużo osób z okolic Zawidowa dojeżdża do pracy w stronę Liberca). Tak samo można wziąć się za Bogatynię. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby tam jeździć przez Gorlitz i Krzewinę Zgorzelecką z pominięciem Zawidowa. Taki pociąg przyśpieszony Bogatynia- Gorlitz- Zgorzelec- Legnica - Wrocław na pewno byłby potrzebny choćby w weekendy. Pamiętajmy, że coraz więcej osób studiuje choćby w Zittau. A czas podróży przez Gorlitz na pewno nie byłby nie wiadomo jak długi. Chcę też nadmienić o starania Starostwa Powiatowego w Lubaniu o reaktywację połączeń Lubań- Leśna, oraz Lubań- Gryfów- Świeradów. Nie tak dawno odbyło się spotkanie w którym brali udział min. Starosta Walery Czarnecki oraz pracownicy UMWD odpowiedzialni za transport. Na pewno upadł już na dobre pomysł aby przerobić te dwie linie na drogi rowerowe. To chyba dobrze.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-04-2011, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Warto rozważyć reaktywację Bogatyni. Stan torów jest dobry, bo przecież jeżdżą tamtędy niemieckie pociągi z Gorlitz do Zittau.

Nie przekreślałabym pomysłu Achiba z Zawidowem. Nie ma sensu pchać naszego szynobusu na cały dzień do Liberca (niech obsługuje nasze linie) skoro w Zawidowie można zrobić dogodne przesiadki na czeskie pociągi.

Zresztą pociąg do Bogatyni mógłby zahaczać o Zawidów (tu zmiana kierunku jazdy) - kiedyś były takie połączenia.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ziken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 03-04-2011, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
dziękuję Smile tylko wprowadzę drobne szczegóły i wyślę


Jerry jak już poprawisz swoją propozycjie to jak byś mógł to wrzuć na forum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 03-04-2011, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Bonifas, Do Złotoryi na razie nie ma sensu nic puszczać. Ludzie tam już się odzwyczaili od kolei. Lepiej by było, gdyby wróciły pociągi do Żar przez Chojnów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 03-04-2011, 18:13    Odpowiedz z cytatem

Zapomnij. Rozjazd w Chojnowie w kierunku Rokitek już nie istnieje. Chyba że chcesz puścić przez Węgliniec.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Minerva Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 11 Lut 2006
Skąd: Żary

PostWysłany: 03-04-2011, 18:48    Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze, żeby reaktywacja jednej linii nie pociągała za sobą pogorszenia oferty na innych liniach. Pamiętacie reaktywację Złotoryi? Zrobiono to kosztem linii do Zgorzelca, gdzie znacznie pogorszono ofertę - zamiast pełnych pociągów w kierunku Węglińca mieliśmy pociągi-widma do Złotoryi. Podobnie byłoby z reaktywacją linii lubińskiej, gdyby część pociągów z Wrocławia zamiast do Węglińca skierowanoby do Lubina.

W nowym rozkładzie jazdy trzeba zadbać przede wszystkim o te linie, które są popularne i generują duże potoki podróżnych. Tam trzeba rozkład jazdy nieustannie poprawiać a nie psuć i dokładać nowe połączenia, a nie likwidować. Dopiero później można myśleć o reaktywowaniu zamkniętych przed laty linii i należy to robić z głową, a nie na siłę i byle jak (vide Złotoryja i Lubin).

_________________
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kriss_18 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 04-04-2011, 20:32    Odpowiedz z cytatem

Co powiecie o reaktywacji linii Kamieniec-Nysa w poniższym projekcie rozkładu?

[ Dodano: 04-04-2011, 20:46 ]
Oczywiście nie oklamując sie projekt według mojego uznania:) który ma wiele zalet i mógłby obowiązywać od grudnia. Cool

skanowanie0003.jpg
Kłodzko Miasto/Nysa-Kamieniec Zbk.-Dzierżoniów-Jawor-Legnica
Plik ściągnięto 114 raz(y) 151.91 KB

skanowanie0002.jpg
Legnica-Jawor-Dzierżoniów-Kamieniec Zbk.-Nysa/Kłodzko Miasto
Plik ściągnięto 71 raz(y) 144.57 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 04-04-2011, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Pomysł genialny , ale miewam obawy,że kolej swoim olewackim (niestety) stosunkiem do Podsudeckiej , będzie musiała się sporo napracować, aby przyciągnąć pasażerów na odcinku Nysa-Kamieniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

nortonex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: NB / Zielona Góra

PostWysłany: 04-04-2011, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Ja przymierzam się do sformułowania pisma, aby utworzono jedną, bądź dwie pary pociągów Zielona Góra - Wrocław Główny, ale... przez Żagań i Legnicę. Czas przejazdu, wbrew pozorom nie jest wcale o wiele dłuższy: obecnie jest to 4h 18 min z czego trochę ponad 30 minut to przesiadki - zatem byłoby to 3h 50min wobec 3h 30 min dla Odrzanki. Natomiast dzięki temu: Zielona Góra zyskuje alternatywne połączenie z Wrocławiem (pociąg się obroni, gdyż będzie uczęszczany tak jak inne regio relacji ZG - Wrocław), ponadto Żary i Żagań zyskują kolejne połączenie z Legnicą, których brakuje a nadto wypełniona zostaje luka po "Bobrze", który miał dobrą frekwencję. Oczywiście zyskują też dzięki temu mniejsze miejscowości...
Kwestia tylko taka, czy miałby się tym zająć UMWL, czy UMWD - czy miałyby to obsługiwać PRy, czy KD i czy znalazłby się na to tabor (jakiś SA133/134 musiałby śmigać). Sporo niewiadomych, ale może wartoby się nad tym pomysłem zastanowic trochę głębiej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 04-04-2011, 23:34    Odpowiedz z cytatem

Moje pomysły:

Wrocław - Żary
Szklarska Poręba/Jelenia Góra - Zielona Góra przez Lwówek Śl.
Legnica - Głogów/Zielona Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 04-04-2011, 23:43    Odpowiedz z cytatem

ziken napisał/a:
Jerry jak już poprawisz swoją propozycjie to jak byś mógł to wrzuć na forum


Proszę bardzo!
Mój rozkład został poprawiony i wysłałem go dla UMWD. Rozkład dostosowałem dla teraźniejszej prędkośći 60 km/h

linia 289 - 2012 rok - Kopia.jpg
Plik ściągnięto 75 raz(y) 217.72 KB


_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-04-2011, 00:22    Odpowiedz z cytatem

Jerry, twoja propozycja nie przejdzie, bo proponujesz uwalenie porannego pociągu z Wrocławia do Węglińca, który dowozi uczniów do bolesławieckich szkół na 8 rano.

Zanim coś wyślesz do UMWD to przemyśl to kilka razy. Czytałeś co wcześniej napisała Minerva? Przypomnę:

Najważniejsze, żeby reaktywacja jednej linii nie pociągała za sobą pogorszenia oferty na innych liniach. (...) W nowym rozkładzie jazdy trzeba zadbać przede wszystkim o te linie, które są popularne i generują duże potoki podróżnych. Tam trzeba rozkład jazdy nieustannie poprawiać a nie psuć i dokładać nowe połączenia, a nie likwidować. (...)

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 05-04-2011, 00:29    Odpowiedz z cytatem

A kto powiedział o uwaleniu jakiegoś pociągu?
W poprzednich rozkładach jeździły takie pociągi jak

Wrocław Gł. - Węgliniec / Lubin Górniczy
Wrocław Gł. - Węgliniec / Rudna Gwizdanów

...i były jednostki rozczepiane w Legnicy Smile

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl