Witam wszystkich na forum po krótkiej nieobecności.
Super że pomysł wynajęcia składu na taką przejażdżkę cieszy się takim zainteresowaniem. Skoro w pierwszym dniu ukazania się tego tematu jest tak duże, to myślę że do wakacji uda się zebrać ekipę.
@mk1992 jak widać pomysł okazał się trafiony w 10-tkę. Ja chyba zacznę intensywnie grać w tego totka, w tym przypadku wystarczy że trafię w 6-tkę.
A nie orientujesz się jak wygląda sprawa przejezdności Jastrzębia? Pomysł @Kryniczanina z zaliczeniem tego miasta jest bardzo ciekawy. Można by było wjechać od strony Zebrzydowic, a wrócić przez Rybnik.
Prawda jest taka że przy odpowiedniej ilości linii zamkniętych dla ruchu pasażerskiego chętnych do zaliczenia może być tyle że 2xEN57 to mało. (Zestawienie EN71-EN57 odrzucam ponad 300ton) Ale potrzebna jest dobra reklama!
Dlatego Ludzie moja propozycja RailMap otwierać i układać trasę po szlakach zamkniętych minimum 10 lat dla ruchu pasażerskiego albo tych czysto towarowych ale z drutem. 10 lat mineło nastało nowe pokolenie MK trzeba dać sobie szansę zaliczyć to co się nie da normalnie!
Słuchajcie to Wy zajmijcie się obmyśleniem trasy a My czyliCSMK wystosujemy zapytanie do PLK
[ Dodano: 04-04-2011, 08:20 ]
Ja bym dodał przejazd odcinkiem Żywiec - Sucha Beskidzka i od Suchej Beskidzkiej przez Kalwarię Wadowice , Andrychów do Bielska:)
...no wlasnie o tym juz pisalem ze Sucha-Zywiec trzeba zaliczyc a dodajác do tego BB-Lancokorona to juz spelnienie wszystkich marzen:)
A móglbyś to rozwinąć? Przecież jakieś towary do Jastrzębia muszą jeździć więc linia powinna być przejezdna.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-04-2011, 11:48
Adam, w Jastrzębiu nie ma druta. Poza tym to nie jest tak, że my sobie zażyczymy przejazd zamkniętymi dla ruchu pasażerskiego liniami, a PLK-a się na wszystko zgodzi; w moim pierwszym poście znajdziecie link do opisu podobnej imprezy sprzed kilku lat. Wtedy chcieli zaliczyć Gliwice Sośnicę, a panowie z PLK-i im odmówili...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-04-2011, 11:49
Cytat:
...no wlasnie o tym juz pisalem ze Sucha-Zywiec trzeba zaliczyc a dodajác do tego BB-Lancokorona to juz spelnienie wszystkich marzen:)
Bartek ale powiedz mi po co jechać linią którą jechaliśmy w Grudniu i jest jakaś nadzieja na otwarcie i linią czynną jak są linie nie dostępne np. Zebrzydowice - Jastrzębie Zdrój, Katowice Ligota, Gliwice, Gliwice - Rybnik i dużooooo więcej.
[ Dodano: 2011-04-04, 11:50 ]
No to Jastrzębie odpada...Szkoda wielka szkoda...
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-04-2011, 11:53
Bierzcie też pod uwagę fakt, że wypadałoby się zmieścić w tych 8 godzinach. A to nie wygląda tak, że skład cały czas jeździ, ale zatrzymuje się na co ciekawszych stacjach na tzw. "foto stopy", co dodatkowo wydłuża czas przejazdu. A wiadomo, że czym dłużej i czym więcej przejechanych kilometrów, tym więcej kasy trzeba będzie wybulić PR-om i PLK-ce.
Pytanie do osób, które pracują w PKP PLK. Jakie są stawki dostępu do torów? Muszę mieć jakieś podstawy do oszacowania kosztów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum