Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Następny
Spotkanie użytkowników - wynajęcie składu
Autor Wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 04-04-2011, 09:51    Odpowiedz z cytatem

Dopiszcie mnie Wink
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 10:10   

Jastrzębie Zdrój zaliczyć Panowie!
Powrót do góry

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 04-04-2011, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich na forum po krótkiej nieobecności.

Super że pomysł wynajęcia składu na taką przejażdżkę cieszy się takim zainteresowaniem. Skoro w pierwszym dniu ukazania się tego tematu jest tak duże, to myślę że do wakacji uda się zebrać ekipę.

@mk1992 jak widać pomysł okazał się trafiony w 10-tkę. Ja chyba zacznę intensywnie grać w tego totka, w tym przypadku wystarczy że trafię w 6-tkę. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 04-04-2011, 10:54    Odpowiedz z cytatem

Linia do Rybnika jest nieprzejezdna na odcinku Knurów Kopalnia - Szczygłowice.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 04-04-2011, 11:04    Odpowiedz z cytatem

A nie orientujesz się jak wygląda sprawa przejezdności Jastrzębia? Pomysł @Kryniczanina z zaliczeniem tego miasta jest bardzo ciekawy. Można by było wjechać od strony Zebrzydowic, a wrócić przez Rybnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 04-04-2011, 11:13    Odpowiedz z cytatem

Adams, Niestety nie jest to możliwe Crying or Very sad

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 11:15   

Prawda jest taka że przy odpowiedniej ilości linii zamkniętych dla ruchu pasażerskiego chętnych do zaliczenia może być tyle że 2xEN57 to mało. (Zestawienie EN71-EN57 odrzucam ponad 300ton) Ale potrzebna jest dobra reklama!

Dlatego Ludzie moja propozycja RailMap otwierać i układać trasę po szlakach zamkniętych minimum 10 lat dla ruchu pasażerskiego albo tych czysto towarowych ale z drutem. 10 lat mineło nastało nowe pokolenie MK trzeba dać sobie szansę zaliczyć to co się nie da normalnie!
Powrót do góry

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 04-04-2011, 11:37    Odpowiedz z cytatem

nynuś napisał/a:
Słuchajcie to Wy zajmijcie się obmyśleniem trasy a My czyliCSMK wystosujemy zapytanie do PLK Smile Smile Smile

[ Dodano: 04-04-2011, 08:20 ]
Ja bym dodał przejazd odcinkiem Żywiec - Sucha Beskidzka i od Suchej Beskidzkiej przez Kalwarię Wadowice , Andrychów do Bielska:)



...no wlasnie o tym juz pisalem ze Sucha-Zywiec trzeba zaliczyc a dodajác do tego BB-Lancokorona to juz spelnienie wszystkich marzen:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 04-04-2011, 11:45    Odpowiedz z cytatem

REGIOchłopak napisał/a:
Adams, Niestety nie jest to możliwe Crying or Very sad


A móglbyś to rozwinąć? Przecież jakieś towary do Jastrzębia muszą jeździć więc linia powinna być przejezdna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 11:48   

Adam, w Jastrzębiu nie ma druta. Poza tym to nie jest tak, że my sobie zażyczymy przejazd zamkniętymi dla ruchu pasażerskiego liniami, a PLK-a się na wszystko zgodzi; w moim pierwszym poście znajdziecie link do opisu podobnej imprezy sprzed kilku lat. Wtedy chcieli zaliczyć Gliwice Sośnicę, a panowie z PLK-i im odmówili...
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 11:49   

Cytat:
...no wlasnie o tym juz pisalem ze Sucha-Zywiec trzeba zaliczyc a dodajác do tego BB-Lancokorona to juz spelnienie wszystkich marzen:)


Bartek ale powiedz mi po co jechać linią którą jechaliśmy w Grudniu i jest jakaś nadzieja na otwarcie i linią czynną jak są linie nie dostępne np. Zebrzydowice - Jastrzębie Zdrój, Katowice Ligota, Gliwice, Gliwice - Rybnik i dużooooo więcej.

[ Dodano: 2011-04-04, 11:50 ]
No to Jastrzębie odpada...Szkoda wielka szkoda...
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 11:53   

Bierzcie też pod uwagę fakt, że wypadałoby się zmieścić w tych 8 godzinach. A to nie wygląda tak, że skład cały czas jeździ, ale zatrzymuje się na co ciekawszych stacjach na tzw. "foto stopy", co dodatkowo wydłuża czas przejazdu. A wiadomo, że czym dłużej i czym więcej przejechanych kilometrów, tym więcej kasy trzeba będzie wybulić PR-om i PLK-ce.

Pytanie do osób, które pracują w PKP PLK. Jakie są stawki dostępu do torów? Muszę mieć jakieś podstawy do oszacowania kosztów.
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 12:04   

Moja Propozycja na początek

Dąbrowa Górnicza Wschodnia - Sosnowiec Maczki - Sosnowiec Kazimierz - Katowice Janów - Katowice Muchowiec - Katowice Ochojec - Katowice Ligota - Ruda Kochłowice - Ruda Wirek - Ruda Bielszowice - Zabrze Makoszowy - Gliwice Sośnica - Gierałtowice - Knurów - Leszczyny - Rybnik

[ Dodano: 2011-04-04, 12:05 ]
mk1992, Jest program do kosztów dostępu wystarczy wklepać

http://kalkulacja2006.plk-sa.pl/Kalkulacja2010/
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2011, 12:07   

@kryniczanin:

REGIOchłopak napisał/a:
Linia do Rybnika jest nieprzejezdna na odcinku Knurów Kopalnia - Szczygłowice.


Dalej podtrzymuję swoje pytanie. Jakie są stawki dostępu do torów? Muszę mieć jakieś podstawy do oszacowania kosztów.

Edit: Dzięki @kryniczanin! Smile
Powrót do góry

nynuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lis 2010
Skąd: Tychy

PostWysłany: 04-04-2011, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Trzeba wystosować oficjalne zapytanie do PLK. Mamy takowe posłać do IZ Sosnowiec?

[ Dodano: 04-04-2011, 12:11 ]
Weźcie pod uwagę że program nie da ostatecznej ceny ponieważ ruchomość ceny dostępowej ulega wahaniom średnio co 2 dni.

_________________
PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl