Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Katowice - Zwardoń, Kraków - Zebrzydowice (- Cieszyn)?
Autor Wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 15-05-2011, 12:52   Katowice - Zwardoń, Kraków - Zebrzydowice (- Cieszyn)? Odpowiedz z cytatem

Obecnie na trasie z Krakowa w kierunku Zebrzydowic/Cieszyna funkcjonują regularne połączenia na odcinku Kraków - Oświęcim (na terenie Małopolski). Dalej jest już nieco gorzej - krótkie relacje Oświęcim - Czechowice Dziedzice i Czechowice Dziedzice - Zebrzydowice (- Cieszyn). A może Sląsk powinien dogadać się z Małopolską i uruchomić wspólnie jedną dłuższą relację Kraków - Czechowice Dziedzice - Zebrzydowice (- Cieszyn) ze skomunikowaniem z pociągami Katowice - Zwardoń w Czechowicach Dziedzicach? Czas przejazdu Kraków - Zebrzydowice ok. 3 godz., czyli podobnie jak Katowice - Zwardoń. Czy takie bezpośrednie połączenie pod samą granicę przyciągnie więcej podróżnych i będzie wymagało mniejszego dofinansowania?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-05-2011, 13:07   

Podczas konsultacji rozkładowych CSMK (Cieszyńskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei) zwróciło się do PR Katowice z wnioskiem o uruchomienie bezpośredniej relacji Cieszyn - Kraków. Niewątpliwie byłby to strzał w dziesiątkę, tyle, że jeśli małopolski beton powie NIE, to ŚZPR niewiele zdziała. Ale bądźmy dobrej myśli, Przemek ostro walczy o ten pociąg! Cool
Powrót do góry

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 15-05-2011, 13:39    Odpowiedz z cytatem

Połączenie CIESZYN-KRAKÓW-CIESZYN przez Oświęcim jest jak najbardziej potrzebne, przydałoby się też połączenie: Cieszyn-Kraków-Cieszyn przez: Skoczów, Bielsko Białą, Wadowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-05-2011, 13:41   

Pomysł godny uwagi na dzień dobry w ramach testów koło 18 w piątek do Cieszyna i około 16 w Niedzielę do Krakowa.
Powrót do góry

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 15-05-2011, 13:53    Odpowiedz z cytatem

Myślę że szybszym połączeniem byłoby Kraków-Cieszyn przez Skawinę,Spytkowice,Oświęcim,Czechowice,Zebrzydowice. Tyle że widząc co wyprawia beton małopolsko-śląski (uwalenie Bohumina np.) to w to nie wierzę..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Axa76 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 18 Paź 2009
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 31-05-2011, 22:46    Odpowiedz z cytatem

Cieszę się, że powstał taki pomysł, bo niepojęte jest dla mnie, że takiego połączenia z Cieszyna (jako miasta granicznego) do Krakowa nie ma. Chciałabym go doczekać, choć powoli zaczynam myśleć, że to może nie nastąpić za mojego życia (a jestem jeszcze całkiem młoda).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 01-06-2011, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
Myślę że szybszym połączeniem byłoby Kraków-Cieszyn przez Skawinę,Spytkowice,Oświęcim,Czechowice,Zebrzydowice. Tyle że widząc co wyprawia beton małopolsko-śląski (uwalenie Bohumina np.) to w to nie wierzę..

A dlaczego uważasz że to połączenie było by szybsze?
Choć w to trudno uwierzyć trasa Krk-Ośw przez Trzebinie ma praktycznie tyle samo kilometrów co trasa Krk-Osw przez Skawine-różnice są kilkusetmetrowe a w Płaszowie trzeba zmienić czoło:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mati_An Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2010
Skąd: Andrychów

PostWysłany: 01-06-2011, 19:40    Odpowiedz z cytatem

Nie przy obecnej szlakowej od Skawiny aż do Oświęcimia, czyli 40 km/h (o WOS-ie nawet nie wspomnę). W tym momencie lepiej by było go puścić przez taką Trzebinię (albo nawet przez linię 117, choć to pewnie już podpada pod lokalny patriotyzm).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 02-06-2011, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Tam jest 60tka a nie 40tka . No i wiele ograniczeń w wos .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 10-06-2011, 00:11    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W tym momencie lepiej by było go puścić przez taką Trzebinię
Lepiej przez Spytkowice, jeśli to ma być pociąg turystyczno-studencki. Będą z niego korzystały osoby z tych miejscowości leżących dalej od Krakowa, a na Oświęcim - Skawina przyda się jeszcze jeden pociąg, bo trasa przez Trzebinię ma wiele kursów. Kolejna sprawa, to uniknięcie opóźnień. Szlak Skawina - Oświęcim nie jest przeładowany.
Tylko, że jak znam życie, to nasz ukochany MZPR będzie przeciwny, choć, jak widać po studenckim p. Wadowice, takie relacje mają sens.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Mati_An Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2010
Skąd: Andrychów

PostWysłany: 13-06-2011, 21:02    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
Tam jest 60tka a nie 40tka.

60 km/h jest między km 15.5 i 17.5, dalej do Oświęcimia, czyli km 64.9 jest 40 km/h wg wykazu ze strony PLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 13-06-2011, 21:04    Odpowiedz z cytatem

Od oświęcimia do dworów jest 40 a potem 60 . I tak na całej trasie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 13-06-2011, 23:26    Odpowiedz z cytatem

To dziwne co piszecie bo ja jechałem w kabinie en-57 2 miechy temu i prędkość od Oświęcimia do Skawiny wachała sie od 30 do max 40 a przeważnie 30.
Od Skawiny dużo lepiej.Zapytałem mecha dlaczego tak powoli jedziemy odpowiedział mi że na linii dawno nie było rewitalizacjii i i pomimo tego że wg.mnie i jego tory nie są jeszcze aż tak zjechane i przez większą część trasy jest prosta to Plk obniżyła szlakową do 30-40:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 15-06-2011, 07:17    Odpowiedz z cytatem

Przeglądałem wos obowiązujący do 31 maja i pociągi są wytrasowane na 60 ,a ograniczeń nie ma aż tak dużo . Tzn są inne - gorsze trasy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 18-06-2014, 11:13    Odpowiedz z cytatem

Autobusem na odcinku Pszczyna – Bielsko-Biała.

Prace remontowo-modernizacyjne prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe skutkują koniecznością wprowadzenia zastępczych autobusów za dwa pociągi na odcinku Pszczyna – Bielsko-Biała. Utrudnienia potrwają od 23 czerwca do 14 lipca.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19967/Autobusem-na-odcinku-Pszczyna-Bielsko-Biala.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl