Ale tych ryflaków nikt nie chce, ani KD, ani UMWD ani nikt inny. A szkoda bo machnąć je w oliwkowe barwy i do przejazdów turystycznych czy retro z parowozem były by jak znalazł.
To w końcu co z Wrocławia będzie jeździć, bo już się pogubiłem, Impulsy, SA134 czy EN71?
Linia Piechowice – Szklarska Poręba Górna znów jest przejezdna. Pierwszy pociąg od strony Jeleniej Góry dotarł do Szklarskiej Poręby w poniedziałek kilkanaście minut przed godz. 14.00.
Mam pytanie i prośbę:
Proszę o info czy TLK Karkonosze dojeżdżają bezpośrednio do Szklarskiej Górnej czy tak jak w rozkładzie pkp czy na sitkolu tylko do Jeleniej a dalej autobus:(
Z góry dzięki za info
Być może ze względu na ograniczone możliwości manewrowe w najbliższy weekend (tor dodatkowy zajmie już impuls, a na jeden z głównych będzie co chwilę podjeżdżał szynobus) nie zostaną jeszcze przywrócone kursy ICCC do SzPG.
Pojemność stacji w Szklarskiej Porębie Górnej nie jest problemem, bo rozkład jest tak ułożony, by tego problemu nie było. Poza tym grupa wagonów TLK jest wspólna dla Karkonoszy i Śnieżki, tj. rano wagony jadą na górę jako Karkonosze i wracają po dwóch godzinach jako Śnieżka od razu do Wrocławia. Następnie do góry jedzie Śnieżka, a wieczorem te wagony wracają jako grupa wagonów Karkonoszy. Dlatego też nie ma sypialnych i kuszetek do SzPG.
No zostać Karkonosze nie mogą także z powodu stania już impulsa - Kamieńczyk nie miałby gdzie manewrować, albo impuls musiałby podczas manewrów odjechać kawałem w stronę Piechowic.
Ciekawie to jednak będzie w sobotę wyglądało.
Na szczęscie ruch w kierunku Jakuszyc będzie dość rozproszony - bezpośredni pociąg będzie o "nieludzkiej porze", za to w komfortowych warunkach. Większość kibiców przewiezie pewnie impuls. W drugą stronę trudno przewidzieć, ale godzinny takt do Wrocławia i dobrze rozleklamowane połączenie mogą też zapewnić frekwencyjny sukces i rozłożenie przejazdów na różne godziny.
Przecież w SzPG są 4 zelektryfikowane tory, a poza Impulsem w weekendy żaden pociąg nie zostaje tam na dłużej.
Połączenie grup wagonów Śnieżki i Karkonoszy wynika bardziej z rozkładu. Gdyby grupy były osobne, to wagony Śnieżki musiałby stać w SzPG przez 20 godzin. A tak dość praktycznie to rozwiązano.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum