kolejne informacje dotyczące odcinka PLKi pomiędzy rozjazdem nr 13 oraz TO semaforu wjazdowego st. Szklarska Poręba Górna - remont jest koniecznością, albowiem UTK nie wyda odpowiedniej decyzji administracyjnej zezwalającej na dopuszczenie na ww. odcinku ruchu pasażerskiego. W tej chwili więc wszystko jest jasne, szykuje się zamknięcie szlaku, jestem ciekaw, w jaki sposób panowie z PKP PLK SA zinterpretują pojęcie "remont"
Przetarg na opracowanie stadium wykonalności modernizacji linii 311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna.. Został unieważniony.
Wykonawca był już wyłoniony:
MGGP S.A. 33-100 Tarnów, Paczkowska 6
Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy § 25 ust.1 pkt. 2 Regulaminu zgodnie z którym cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą jednostka może przeznaczyć na sfinansowanie umowy.
PLK nie ma pieniędzy.
Kłodzko - Kudowa ta sama sytuacja..
Czy PLK czeka na lepsze oferty.. albo znowu wielkie mydlenie oczu??
w Tarnowie nie ma takiej ulicy jak PACZKOWSKA 6. Kaczkowskiego 6 jest. kto to pisał te bzdury
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
[ Dodano: 05-01-2010, 18:14 ]
Przepraszam za dwa posty pod sobą..
Dziś będąc w piechowicach widziałem pociąg w strone Szklarskiej prowadzony stonką (SU42).. Jest to raczej rzadki widok... Awaria loka EU,EP07? Czy może awaria trakcji elektrycznej? ( nr.7621 relacji Poznań Główny-Szklarska Poręba Górna przyjazd do szklarskiej 14:17)
- czy to oznacza ze PLK czeka na rozmrozenie sie torowiska ? - zapewne tak skoro linia ma ruszyc latem. I warto bylo sie tak spieszyc ? Chyba tylko z powodu ogolnoswiatowego kryzysu - przed ktorym wykonawcy remontu zdazyli
Cytat z artykułu z Gazety Wrocławskiej z 6 stycznia:
Znana jest też wstępna data reaktywacji linii z Jeleniej Góry przez Szklarską Porębę do czeskiego Harrachova. Pierwszy szynobus może pojechać już 11 lipca. Ale wszystko zależy od tego, jak długo potrwa modernizacja 13 km torowiska. Remont będzie w sumie kosztować 14 mln zł. Inwestycja została dofinansowana w ramach współpracy transgranicznej z Czechami.
Trasę będą obsługiwały nowoczesne, nie tylko polskie, ale i czeskie szynobusy. Pociągi mają kursować codziennie. W planach jest łącznie 10 kursów, po 5 w każdą stronę. Cena biletu nie jest jeszcze znana.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Mam pytanie, bo nie wiem jak będzie. Zacytuję, bo było to dość dawno:
Zed 11.11.2009 r napisał: "W ostatecznej rozgrywce najprawdopodobniej wygrały PR. Związkowy beton PR Wrocław niestety wychodził/wybłagał/wyszantażował (niepotrzebne skreślić) u Marszałka obsługę linii Szklarska Poręba - Jakuszyce - Harrachov. Najważniejsze okazało się to, żeby sekcja pasażerska w Jeleniej Górze nie padła i żeby paru naczelników z PR nadal miało ciepłe posadki. Dysponuję odpowiednim pismem związkowców z PR Wrocław do UMWD w tej sprawie."
I z wczoraj z Rynku Kolejowego:
"Spółka ( KD) w najbliższej przyszłości chce się rozwijać i uruchamiać następne połączenia kolejowe. Będzie to możliwe, dotrze 9 kolejnych szynobusów, na które obecnie trwa przetarg. W grudniu zostaną uruchomione bezpośrednie połączenia kolejowe z Jeleniej Góry do Zgorzelca. Znana jest też wstępna data reaktywacji linii z Jeleniej Góry przez Szklarską Porębę do czeskiego Harrachova. Pierwszy szynobus może pojechać już 11 lipca, ale wszystko zależy od tego, jak długo potrwa modernizacja 13 km torowiska - czytamy w "Gazecie Wrocławskiej".
To jak będzie? Trzymam kciuki za KD (może wtedy będzie więcej połączeń na linii lwóweckiej?)
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
To tu polityki UMWD w ogóle nie rozumiem. Tam gdzie jeżdżą szynobusy wszędzie powinny być sukcesywnie przekazywane KD. Mamy Jelenia Góra-Lwówek KD, będzie już niedługo Zgorzelec-Węgliniec KD, od przyszłego rozkładu może Zgorzelec-Jelenia i jak dla mnie to Jelenia-Harrachov też KD! Jeszcze Trutnov dla KD i mamy prawie wszystkie linie z szynobusami w dobrych rękach (oprócz tego w kierunku Zielonej Góry - ale tam mógłby zostać żeby nie mieszać oferty KD z PR). I mamy ładną i spójną całość - po Legnicy w Jeleniej Górze mogłyby być "drugie centrum" - nocowanie szynobusów, możliwości wymiany taboru (3 kierunki obsługiwane przez KD, a latem z Trutnovem nawet 4). Wtedy bez problemu przy łączeniu obiegów bądź "zjazdach" na przegląd do Legnicy można by tworzyć ciekawe połączenia np. ostatni powrotny z Czech do Legnicy, Zgorzelec-do Czech - po prostu byłoby dużo możliwości. Naprawdę szkoda.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Niestety przeważył interes związkowo-naczelnikowskiego betonu PR Wrocław, a konkretnie sekcji pasażerskiej w Jeleniej Górze. Naczelnik tej sekcji ma silne umocowanie w lokalnej PO:
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Typowo polskie rozwiązanie. Reaktywować w bezsensownych godzinach, a potem zamknąć, bo nie będzie się opłacało, żeby jeździła lokomotywa z jednym wagonem (a czegoś innego się tam nie spodziewam)...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum