Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 127, 128, 129  Następny
Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Harrachov
Autor Wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 21-07-2010, 10:24    Odpowiedz z cytatem

wiadomo, ile czasu potrwa pierdzenie w stołek nad pójsciem do kiosku i kupnem starterów simplus dla maszynistów? chętnie wyłozę 9pln z własnej kieszeni, operator mysle ze uruchomi jakas promocje "kolejowy roaming w czechach"

Cytat:
Obecnie trwają rozmowy z ustaleniem procedur skomunikowania obu stacji przy wykorzystaniu (...) łączności GSM


żenada!!!

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 22-07-2010, 16:41    Odpowiedz z cytatem

Bilet Euro-Nysa jest już oficjalnie honorowany na trasie Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Harrachov.

Szczegóły tutaj

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-07-2010, 16:52   

Największy absurd jaki może być na tej linii to: rozkład- pociągi powinny jeździć z Jeleniej bez zbędnych przesiadek Shocked , po drugie żadnej KKA do Harrachova Evil or Very Mad
Powrót do góry

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 24-07-2010, 18:02    Odpowiedz z cytatem

Absurd absurdem pogania... Pociąg powinien ludzi do Lwówka / Bolesławca wozić, a turystów wtedy jak cała trasa do Czech przejezdna będzie!

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-07-2010, 18:20    Odpowiedz z cytatem

a czy wiadomo może kiedy to wszystko wróci do normalności i pociągi znowu będą jeździć przez granicę do Czech ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 24-07-2010, 18:28    Odpowiedz z cytatem

Pytanie chyba retoryczne: Czy musowo puszczać ku uciesze gawiedzi, mediów i garstki turystów dolnośląski szynobus do Czech? Szynobusów jest mało, a potrzeby na "nieturystycznych" liniach są spore.

A Czesi mają swoje małe, ale bardzo sprytne i poradne motoraczki, czy nie one nie mogłyby jeździć od granicy do Szklarskiej, tam gdzie nie ma druta?

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-07-2010, 18:31   

Nie mogą bo motoriczki nie mają zezwolenia UTK na jazdę w Polsce
Powrót do góry

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 24-07-2010, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czemu takiego zezwolenia dostać nie mogą...

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-07-2010, 18:35   

Nie mogą bo CD to konkurencja dla PKPowskich pracowników UTK
Powrót do góry

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-07-2010, 18:37    Odpowiedz z cytatem

a jest szansa na przejazd jeszcze w wakacje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-07-2010, 18:39   

Żadna moi drodzy. Kakę pewnie będą wydłużać do końca rozkładu
Powrót do góry

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 25-07-2010, 07:54    Odpowiedz z cytatem

Swoją drogą to nawet w takim beznadziejnym i kuriozalnym przypadku z jakim mamy do czynienia w przypadku tego odcinka jest bym lepsze rozwiązanie, które pozostaje tylko kwestią dogadania. Jeżeli nie ma łączności wymaganej przez PLK i pociągi nie mogą jechać do Korenova to czego się nie porozmawiają z CD ażeby zamknęli rozjazd w Harrachovie który jest zlokalizowany od strony granicy na tor pod rampę. Na tej stacji są przecież dwa tory, jeden przy budynku, drugi przy magazynie na ten drugi "przy magazynowy" jest możliwość wjazdu od strony granicy natomiast od czeskiej strony już nie ma. Przy tym torze jest kawałek placu ładunkowego z krawędzią który ostatecznie mógłby być adoptowany pod peron 2.

Nie ma więc problemu z wypuszczeniem pociągów do Harrachova trzeba jedynie tymczasowo zamknąć w Harrachovie wjazd z toru 1 i ułożyć wjazd od strony granicy na tor 2. I tak nie byłoby KKS a pasażerowie byli by zadowoleni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 25-07-2010, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Bingo. Nad tym samym zastanawiałem się już dawno temu. Niestety żadnej racjonalnej odpowiedzi nie znalazłem (tak samo na to po co ten Viamont w to włączać). Pytanie też dlaczego te pociągi miały jeździć akurat do Korzeniowa, który ze względów komunikacyjnych jest po środku kolejowego nigdzie. Skoro nie mieli jeździć do Tanvaldu przez rozwalenie cyklu na Liberec - Harrachov, to było trzeba wykorzystać dwutorową budowę Harrachova i zrobić tam skomunikowanie. Można było też tymczasowe uporki zamontować przy istniejącej dość długiej krawędzi przy budynku i tam zrobić przesiadkę. Niestety spece z UMWD i DSDiK nie mają żadnego elementarnego pojęcia o kolei, bo nikt nawet pewnie o tym nie pomyślał. Nawet towarzysz Maślanka czy Bańkowski K., p.o. kierownika od promocji kolei nie zabierają głosu w tej sprawie.

Poza tym na pierwszym piątkowym (23.07) do Jakuszyc (665539) było 8 osób:
1) ja - z SPG do najnowszego węzła komunikacyjnego w Jakuszycach,
2-3) małżeństwo z SPG do Harrachova,
4) kobieta z Huty do Jakuszyc.
-------
Razem: 4 pasażerów.

Do tego:
5) mechanik,
6) kierownik,
7) konduktorka (albo odwrotnie, konduktor i kierowniczka - nieistotne),
8) kontroler z Jaworzyny.
-------
Razem: 4 osoby do obsługi - to jest efektywność nie tylko w wykorzystaniu taboru, ale i zasobów ludzkich!

Zastanawia mnie tylko ile faktycznie kosztuje 1 pockm do Jakuszyc - 50 zł starczy?

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

peck Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Kwi 2010
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 25-07-2010, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Co zrobiłeś w związku tym aby nabyć bilet, czy raczej szczęśliwy aby każdego dnia był taki tłok " przejażdżka darmowa wcale nie muszę iść po bilet "

Kolego frankenstein, czyżbyś sądził wg siebie? Zamiast bezczelnie insynuować mi nieuczciwość, proponuję uważne przeczytanie mojego postu dotyczącego warunków podróżowania na tej trasie ( a przed napisaniem kolejnego postu ćwiczenia składni języka polskiego). Z mojej strony koniec dykusji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 25-07-2010, 20:16    Odpowiedz z cytatem

Po dokonaniu weekendowego objazdu nowego marszałkowskiego produktu zacząłem się zastanawiać nad jednym. Mianowicie, dlaczego DSDiK wprowadza w błąd korzystających z przejazdów kolejowych na polanie jakuszyckiej ustawiając takie tablice dezinformacyjne?

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 51 z 129 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 127, 128, 129  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl