Wysłany: 22-08-2011, 16:40 Przejazd kontrolny do Harrachov.
Przejazd kontrolny z ramienia naszej partii do Harrachov, w celu oceny wykonania linii.
http://www.youtube.com/watch?v=jfN0HtBIMfw
Po przejeżdzie linią, odcinek Szklarska Poreba Górna-Harrachov, został zaakceptowany do uzytku. Odcinek Jg-SPG został natomiast zakwalifikowany do natychmiastowego remontu, z uwzględnieniem likwidacji szpecących (nie tylko swoją rdzą) słupów trakcyjnych.
P110814018.jpg Przystanek Harrachov. Wjazd szynobusu z Korenova.
Plik ściągnięto 20 raz(y) 23.53 KB
P110814016.jpg Przystanek Harrachov. Widok ogólny
Plik ściągnięto 10 raz(y) 19.8 KB
P110814015.jpg Harrachov. Odbiór wykonania linii zatwierdzony pozytywnie.
Ja wolałbym jednak żeby czesi nie jeździli na tej linii. Mówię to w kontekście nowego projektu rozkładu, który jest może i dobry, ale dla czechów, nie dla nas.
EN - nie jest istotne, kto bedzie jezdzil. Wazne jest, jak bedzie ulozony rozklad jazdy. Najwieksze potoki pasazerow niewatpliwie generuje Szklarska, to prawda. Szkl. P. Jakuszyce powinny zostac (wraz z dobudowa infrastruktury) przekwalifikowane na posterunek ruchu umozliwiajacy krzyzowanie pociagow, co jednak w obecnych warunkach jest raczej niemozliwe (duze koszty zwiazane z budowa drugiego peronu i urzadzen SRK).
Zamiast bezsensownych polaczen o dziwnych porach dnia wtedy mozna byloby ulozyc sensowny rozklad jazdy, linie obslugiwalby tabor VIAMONT Regio a.s. oraz PR. Niestety na razie jestesmy skazani na roznego rodzaju kompromisy...
Hm, bez nocowania składów w Jeleniej Górze raczej trudno sobie wyobrazić korzystny rozkład dla Polaków, realizowany czeskim taborem. Tak jak do tej pory rozkład był niezbyt korzystny dla Czechów. Dlatego jestem zdania, że po tej linii powinni jeździć wspólnie i Polacy, i Czesi. Przy tym ciekaw jestem, kiedy pojawią się jakieś dalsze relacje, np. Jelenia Góra - Liberec, Jelenia Góra - Turnov, a może nawet Jelenia Góra - Praga? Byłby to z pewnością nowy "produkt" dla tych, którym znudziły się już wycieczki na mamucią skocznię do Harrachova.
Co do ostatniego czeskiego motoraka: Widziałem w niedzielę, że przynajmniej na ostatniej parze do Szklarskiej Poręby jechała pojedyncza 810 należąca do Českich dráh. Trochę mnie to zdziwiło, bo spodziewałem się dwóch połączonych jednostek Viamontu, wypożyczonych, o ile dobrze kojarzę, od Słowaków. Czy to było jakieś nagłe zastępstwo spowodowane np. awarią, czy też motoraki Českich dráh już pojawiały się na tej linii w ramach weekendowych połączeń wakacyjnych?
krkonoš - tak, dokładnie chodziło o zapas w postaci 810.347. 811.543-3 zaliczył w wakacje dwie wpadki, więc sprowadzono dzierżawiony przez VIAMONT Regio a.s. ten oto pojazd, który czasami pojawiał się na trasie.
Czy ma ktoś info kiedy rozpoczyna się remont odcinka Piechowice -Szkl.Por.G , wg strony szklarskaporeba.pl biluletyn miejski tej jesieni,czy pomysł jest dobry , przecież za miesiąc,dwa może sypnąć śniegiem.
Po zainstalowaniu 10 dni temu kamerki internetowej na dachu stacji w Kořenovie dzisiaj po raz pierwszy można było "podglądać" z domowego fotela sobotę na zubačce i nie tylko. Warto zajrzeć tam czasami - kamerka odświeża się co kilkanaście sekund, więc daje całkiem dobry podgląd na żywo tego, co aktualnie dzieje się na stacji w Kořenovie.
Bardzo możliwe, bo o swoim czasie nie jechał. Zważywszy na fakt, że szynobus R-25456 przyjechał do Kořenova punktualnie, TLK musiał mieć przynajmniej godzinę opóźnienia. Ktoś wie może, jaka była przyczyna opóźnienia?
Co ciekawe, sprawdzałem kilka razy położenie tego pociągu na SITKolu i zawsze pokazywał punktualną jazdę.
Wczoraj i dziś nic w porze popołudniowego pociągu się w Korzenowie nie pokazało (czeski 16221/16230 znalazł się w kamerze planowo) - coś nie tak z taborem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum