30 maja z Warszawy do Wrocławia i 17 czerwca z Warszawy do Gdańska pojadę w ramach tej promocji za całe 2 złote. Także nawet na tak oblegane relacje można dostać te promocyjne bilety.
I Szkot na tym zarabia? niezła musi być w pralnia w tym Polskim Busie....Oczywiście tego, kto korzysta z takich promocji to nic nie obchodzi, ale nóż się w kieszeni otwiera że zyskuje cwaniaczek ze Szkoci, a nie polskie firmy.
Tutaj specjalnych wyrzutów sumienia nie mam bo u Szkota to ja naprawdę nie wiem czy 100 zł zostawiłem za swoje dotychczasowe 10 podróży. Najdroższa moja podróż PB to 30 zł z Torunia do Gdańska. A ile zostawiłem w IC to nawet wolę nie liczyć. Także zdecydowanie bardziej dorabiam podróżując polską kolej.
PolskiBus.com, wiodący na polskim rynku przewoźnik autokarowy wprowadza 4 nowe bezpośrednie połączenia pomiędzy Warszawą a Krakowem! Dodatkowe, ekspresowe kursy zaczynają funkcjonować już od 1 maja. Jest to wspaniała wiadomość dla naszych stałych i lojalnych, jak i nowych pasażerów podróżujących na tej niezwykle popularnej trasie. Czas bezpośredniego przejazdu pomiędzy tymi miastami wyniesie jedynie 4 godziny i 20 minut. Połączenia będą realizowane przez nowoczesne i ekskluzywne, dwupokładowe autokary Van Hool Astromega. Każdy pasażer w trakcie podróży otrzyma bezpłatny poczęstunek serwowany przez personel pokładowy. Dzięki tej nowości PolskiBus.com oferuje najwyższą częstotliwość – aż 14 połączeń autokarowych każdego dnia! Wszystkie bilety na nowe kursy rozpoczynają się już od 1 zł + 1 zł opłaty za rezerwację.
I Szkot na tym zarabia? niezła musi być w pralnia w tym Polskim Busie....Oczywiście tego, kto korzysta z takich promocji to nic nie obchodzi, ale nóż się w kieszeni otwiera że zyskuje cwaniaczek ze Szkoci, a nie polskie firmy.
PolskiBus.com wita Częstochowę na linii P12!
5 nowych miast i jeszcze więcej połączeń z Częstochowy!
PolskiBus.com, najwyższej jakości polski przewoźnik autokarowy ma ogromną przyjemność poinformować, że już od 5 maja autokary kursujące na linii P12 będą zatrzymywały się na nowym przystanku w Częstochowie! Dla mieszkańców Częstochowy oznacza to nowe, dogodne możliwości planowania podróży na pokładach niezwykle komfortowych autokarów do aż 5 nowych miast – Gdańska, Torunia, Łodzi, Krakowa oraz Rzeszowa.
Nie byłoby Polskiego Busa gdyby nie kolejarze, a konkretnie nieudolni członkowie zarządu PKP Intercity, którzy w ciągu paru lat zlikwidowali ponad połowę pociągów dalekobieżnych przejętych od Przewozów Regionalnych i stracili wiele milionów pasażerów, którzy przeszli do konkurencji.
Nie byłoby Polskiego Busa gdyby nie nieudolna rada nadzorcza PKP Intercity z Marią Wasiak na czele, obecną minister infrastruktury i rozwoju.
Nie byłoby Polskiego Busa gdyby nie nieudolni ministrowie odpowiedzialni za kolej, namaszczeni przez Platformę Obywatelską.
Nie byłoby Polskiego Busa gdyby nie nieudolnie rządząca Platforma Obywatelska, która usamorządowiła Przewozy Regionalne i odebrała im pociągi pospieszne na rzecz nieudolnie zarządzanej spółki PKP Intercity.
Dziś na głupocie polskich kolejarzy i platformerskich polityków zarabia biznesmen ze Szkocji. Oklaski!
PolskiBus zaczyna przypominać swoimi działaniami niestety PKP IC sprzed lat. Z dnia na dzień zlikwidował dwie linie: ze Szczecina do Berlina oraz z Krakowa przez Opole do Wrocławia. Żadnego oficjalnego komunikatu nie ma - są tylko odpowiedzi w pytaniach od klientów na Facebooku.
PolskiBus.com kontra TLK na trasie Kraków – Lublin.
Jak powszechnie wiadomo kolejowa trasa z Krakowa do Lublina via Kielce do najlepszych nie należy, stąd też i czasy przejazdu nie są rewelacyjne. A jak to wygląda?
Otóż autobusy PolskiegoBusa.com całą trasę mają pokonać w 5 godzin i 10 minut. Ceny biletów na tę chwilę to 2 zł. Już można je kupić. PKP Intercity tę samą trasę pokonują dokładnie o godzinę szybciej. Ale. Oferują tylko dwa bezpośrednie połączenia. To TLK Jagiełło i TLK Jadwiga. Wydaje się zatem, że przewoźnik autobusowy dobrze wpisuje się w braki połączeń kolejowych, które na tej trasie występują.
Kursy PolskiBus.com z Lublina do Krakowa przez Kielce będą realizowane z przystanku Dworzec PKS o godzinach: 06:20, 11:50, 18:40 oraz 23:59. Natomiast autokary jadące z Krakowa wkierunku Lublina przez Kielce odjeżdżają z Małopolskiego Dworca Autobusowego, przy ul. Bosackiej 18, ogodzinach: 06:30, 12:30, 18:00 oraz 00:15. Tymczasem pociągi TLK odjeżdżają z Lublina o godz. 6:10 i 16:40, z Krakowa zaś o 7:03 i 16:57. Sam przewoźnik nowe połączenie określa jako długo oczekiwane przez pasażerów. Czy będzie sukces?
Lubelscy busiarze wygrali bitwę z PolskimBusem. O co chodzi?
Od poniedziałku z oferty PolskiegoBusa wypadły cztery kursy na linii P7, łączącej Warszawę przez Lublin z Rzeszowem. Przewoźnik musiał je zawiesić, bo Samorządowe Kolegium Odwoławcze uznało protest lubelskich stowarzyszeń busiarzy, którzy od miesięcy rywalizują z nim głównie na przepisy prawne. Wojna z czasem komplikuje się coraz bardziej. Wyjaśniamy o co w niej chodzi i dlaczego linia, która działała od dziesięciu miesięcy, szybko nie wróci.
PolskiBus chciał uruchomić wspomnianą linię w październiku zeszłego roku. Cztery kursy aż do Rzeszowa uzupełniłyby pięć autokarów, które każdego dnia kończą swój bieg w Lublinie. Linia jednak nie ruszyła, bo protest złożyły lubelskie stowarzyszenia Lexmid oraz „Bus”. Oba skupiają tamtejszych przewoźników, którzy od lat kursują na trasie do Warszawy. Dla nich PolskiBus jest istotną konkurencją.
"Heńkobusy" kontra Polski Bus. Mali przewoźnicy blokują giganta tylko dlatego, by sprzedawać droższe bilety?
Blokada połączeń Polskiego Busa odbywa się pod hasłami ochrony interesów konkurentów i przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji. Tak naprawdę, mali przewoźnicy zamiast konkurować jakością, chcą jak kiedyś sprzedawać dwukrotnie droższe bilety.
I już są krytykowani przez klientów. "Kto im broni skrzyknąć się, kupić porządne autobusy i stworzyć konkurencyjną firmę. Wstyd mi za Lublin. Gorszy zabrania lepszemu prowadzić interes bo nie może rywalizować standardem usług, ceną i ofertą" – grzmią komentarze na internetowych forach.
Jeszcze trzy lata temu bilet autobusowy z Warszawy do Rzeszowa kosztował 55-60 zł, a do Lublina około 25 zł. Odkąd rok temu kierunkiem zainteresował się Polski Bus, stawki spadły radykalnie. Do Lublina można dojechać za 17 zł, a średnia cena biletu do Rzeszowa to 35 zł. To było jeszcze do przeżycia. Busiarze podnieśli alarm kiedy brytyjska firma ogłosiła, że zwiększy częstotliwość przejazdów na trasie Warszawa-Lublin-Rzeszów.
Zmiany w Polskim Busie. Kierowcy będą uczyli pasażerów kultury.
Koniec z przepychankami, kłótniami i wyścigiem o to, kto pierwszy, ten przy oknie. Polski Bus postanowił ucywilizować kolejki do swoich autokarów i nauczyć pasażerów kultury.
Polski Bus jest bardzo popularnym przewoźnikiem, ale wielu pasażerów narzekało właśnie na sytuacje wejścia do autokaru. W Polskim Busie nie ma systemu rezerwacji miejsc, więc każdy siada tam, gdzie akurat jest wolne miejsce. Powodowało to, że pasażerowie pchali się do drzwi wejściowych. W gorszej sytuacji byli ci z bagażami - najpierw musieli bowiem oddać bagaż, a później dopchać się do drzwi wejściowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum