hurricane, czyli wiemy co robić. Przy najbliższych wyborach pokazać Ciepieli gdzie jego miejsce. Swoja drogą widziałem go ostatnio w sklepie, i aż mnie korciło żeby podejść, dać mu w twarz, i powiedzieć: To za kolej i PR Kraków.
Nie wiadomo do czego się jeszce posuną. Ale na Tarnów też cięcia były. Choćby Mościcki
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Wysłany: 10-06-2011, 16:45 Koniec darmowych autostrad
Która z drogowych obietnic rządu zostanie spełniona, na dodatek na czas? Wprowadzenie opłat za przejazdy autostradą dla samochodów osobowych.
.
Ministerstwo Infrastruktury: bo zgodnie z prawem przejazdy polskimi autostradami są płatne.
.
Wprowadzenie myta dla samochodów osobowych na autostradach budowanych przez państwo znacznie podniesie koszty podróży po Polsce autem.
- Już w wakacje przejazd z Warszawy do Poznania będzie kosztować w sumie 60 zł. Opłata zbliży się do 100 zł w maju 2012 r., kiedy myto zacznie pobierać Autostrada Wielkopolska budująca w systemie koncesyjnym ostatni fragment A2 przed granicą z Niemcami.
- W styczniu przejazd z Wrocławia do Krakowa będzie kosztować ponad 55 zł.
- Koszt podróży prywatną drogą A1 z Gdańska do Torunia wyniesie na przełomie roku 30 zł.
Kiedy rząd upora się z budową dalszych odcinków, na autostradowych bramkach z Gdańska do rogatek Łodzi kierowcy zostawią około 60 zł.
Jeszcze nie jest za późno aby ludziom uświadomić, że kolej to przyszłość. 'Biznesmani' pokroju miłościwie nam panujących Rębidobroczyńców są jak naganiacze zwierzyny a na brameczkach odstrzał jak malowany się szykuje
Drodzy koledzy nie jest to wina Pana Dr. Rębilasa i P. Ciepeli , przewozy regionalne powoli tracą podróżnych tylko dlatego że jest konkurencja . Pan Rębilas jest Dyrektorem od wielu lat i wielkim zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki . Linie nie rentowne takie jak Wadowice - Bielsko od kilku lat nie mają dochodu .
@Rover: to że nie ma chętnych to głównie wina samych kolejarzy - niska prędkość przez brak remontów i źle ułożonych rozkładów jazdy do których szczególnie na zakopiance Rębilas skutecznie się przyczynił.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-06-2011, 21:19
Niska predkosc na Zakopiance ? Bez zartow, to chyba najlepiej utrzymana linia górska. Parametry nie sa tragicznie, problemem jest dluga trasa pociagu ze wzgledu na kręty szlak (160 km) podczas gdy droga z Zakopanego do KRakowa ma zaledwie 100km. Dlatego pociag jedzie 3 godziny, a autobus 2 (identyczna sytuacja jest w przypadku Nowego Sacza).
Na Zakopiance da sie wytrasowac pociag przyspieszony ponizej 3 godzin. EIC Tatry niedawno jezdzil niewiele ponad 3 godziny, mimo trzech postojow na zmiane lokomotywy po 15 minut.
Rozklad jazdy na Zakopiance jest skopany. Nie wymagam cudów, ale w WAKACJE mogloby sie cos ruszyć- czemu w Malopolsce nie tworzy sie sezonowych pociagow REGIO ? Zapotrzebowanie na transport do Zakopanego jest ogromne... A pociagi stanowia znakomita alternatywe dla zakorkowanych w wakacje dróg. Niestety, oferta 4 pociagow osobowych to zadna oferta.
W innych wojewodztwach mimo niskich predkosci szlakowych ludzie jakos jezdza. A u nas zakład PR potrafi skopać nawet linię bez konkurencji autobusowej (Krakow-Tarnów). Mogliby sie skupic chociaz na tej sztandarowej trasie, flagowym okrecie. Ale nie, lepiej skopać, polikwidować i porobić dziury w rozkładzie.. rece opadaja.
@pułtuś: jeżeli prędkość nie spowoduje, że pociąg nie pojedzie krócej niż 2 h to pociągi przestaną jeździć - bo nikt do nich nie wsiądzie - modernizacja jest potrzebna do prędkości 80-100 km/h ale nie jest tym nie zainteresowny
[ Dodano: 12-06-2011, 02:19 ]
a szczególnie Rębilas którego żona ma udziały w przedsiębiorstwach busiarskich
a szczególnie Rębilas którego żona ma udziały w przedsiębiorstwach busiarskich
Drogi kolego podaj link gdzie to wyczytałeś ,Dr Rębilas wykonuje swoją prace z wielkim zaangażowaniem .Myśle że po przeczytaniu takich głupawych tekstów pod swoim adresem ,zmieni swoją decyzje . Pora na zamkniecie nie rentownych linii ......
Ostatnio zmieniony przez Rover dnia 12-06-2011, 10:33, w całości zmieniany 2 razy
Za remonty odpowiedzialne jest PLK, a za PLK Państwo Polskie, ktore stosuje taka a nie inna polityke, ktora mniej wiecej mozna ujac slowami olej kolej i kup se samochod . Panstwo Polskie nie modernizuje linii kolejowych, bo musi robić dobrze kierowcom, budujac setki kilometrow drog i obwodnic, ktore i tak zaraz są dziurawe.
Nie jestem zwolennikiem polityki PR Krakow ale jak czytam takie kwiatki, jak to , ze Rebilas jest odpowiedzialny za brak remontów na Zakopiance to mnie krew zalewa
@Woojtek- co Ty bredzisz, zakopianka to nie tylko Zakopane, sa po drodze jeszcze inne miejscowosci- o ile do Zakopanego moze nie bedzie nigdy wiele osob jezdzilo, to do Suchej Beskidzkiej, Kalwarii, Makowa Podhalanskiego- czemu nie?
Drodzy dyskutanci. Jezeli juz chcecie mieszac kogos z blotem i wyładowywac na kimś swoją frustracje, że wam brakuje pociagow do focenia, to błagam, róbcie to merytorycznie. Argumenty, dowody. A nie bezczelne trolowanie, obrazanie Czlowieka. Bo Pan Rebilas to też człowiek. Wielokrotnie go krytykowałem i dalej bede to robic, ale nakłaniam do zachowania przy tym kultury.
Pomyslcie dwa razy zanim napiszecie cos glupiego. Zdziwilibyscie sie gdybyscie wiedzieli jak wazne osoby czytaja to forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum