Wczorajszy IR "Barbakan" Świnoujście - Jelenia Góra przyjazd do Jeleniej Góry +60 minut. Frekwencja 35 osób.
Dzisiejszy IR "Galicja" Jelenia Góra- Rzeszów na starcie EN 57. Frekwencja z Jeleniej Góry 53 osoby.
Przecież 53202 Gdynia - Zakopane ma wagony do Płaszowa z przesiadką na gumowca do Krynicy, a pociąg zestawiony jest nastęopująco
Bc+WL+Bc+B+B+B+B+B+B+B+B+Bc+WL+Bc
po 7 wagonów do Zakopca i po 7 do Płaszowa
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-06-2011, 13:49
Exsimus, Ale pytanie Krzychu191, było o 53506 i ty na nie odpowiedziałeś twierdząco a 53506 jedzie przez Łódz Kaliską, Sosnowiec Maczki.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-06-2011, 16:01
Wczorajszy TLK d. Wolin relacji Kraków Pł. - Świnoujście: Lok+2+2+2+2+2+1*+WL+Bc. Pięć pierwszych dwójek to sama zielenina, jedynka (czerwona) jako dwójka. Druga i trzecia dwójka zarezerwowana dla kolonii, ale obyło się bez dantejskich scen, gdyż frekwencja w tym pociągu była tragiczna. Niewątpliwym plusem tego pociągu jest to, że rozkładowo nie prowadzi on wagonu klasy 1, natomiast w rzeczywistości można się go spodziewać. Oczywiście w cenie jak za dwójkę.
Przy okazji pozdrawiam kolegę Patryka (@Patryk180), z którym spotkałem się na dworcu.
Ostatnio zmieniony przez Exsimus dnia 25-06-2011, 16:37, w całości zmieniany 1 raz
Dzisiejszy IR Galicja w relacji Jelenia Góra- Rzeszów przyjechał do Wrocławia ze 136 osobami na pokładzie. Frekwencja na pokładzie pociągu oscylowała w granicach 70- 80% do Wrocławia.Skład to EN 57. Super. Jak na pierwszy dzień to jest bardzo dobra frekwencja.
Światowid, Czyli na obu obiegach EN57- tak czytam z twoich postów jeśli tak to bardzo dobrze i niech ten pociąg w takim zestawieniu jeździ nawet codziennie.
Nie to jest zestawienie w jednym kierunku. W drugim kierunku w relacji Rzeszów- Jelenia Góra dzisiaj jadą wagony i tak jest zaplanowany codziennie w roku przyszłym.Jeżeli ktoś widział dzisiaj Galicję w kierunku do Jeleniej Góry to bardzo proszę o jakieś informacje o frekwencji w tym pociągu z dnia dzisiejszego, a ja za chwilę pędzę zobaczyć ile osób przyjedzie do Jeleniej Góry.
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum kolejowym.
Chciałem otóż przedstawić relację z dzisiejszej podróży pociągiem rzekomo Ex... Jechałem na odcinku Warszawa Wschodnia - Hel czyli od stacji A do stacji B. Pociąg był to 15411 "JANTAR" fajna nazwa, więc myślałem, że i pociąg będzie w miarę przywoity.
Skład podstawił się 10 minut przed odjazdem, czyli o 4:45 ludzi trochę było. Szukając swego miejsca wg miejscówki w wagonie klasy 1 - gdy zobaczyłem to się zastanawiałem: "kurwa, czy to pociąg ekspresowy...?" (sorry za wyrażenie, ale na pewno i Wy byście też przeklinali widząc taki skład... i nie tylko ja... to w dalszej części.
Na początku składu mój wagon - zwykłe, dwie czerwone jedynki jak w dawnym pospiesznym! Które można spotkać niemal codziennie i praktycznie w każdym pociągu dalekobieżnym... wchodząc do swego przedziału miejsca nr 65 przy oknie... a tu trochę śmieci... nie zbyt czysto...
Przeszedłem się po składzie skład dość długi... idę dalej i tu bardzo ładne wagony nowsze, jedynka również bardzo ładna, ale okazuję się, że te wagony ładniejsze jadą do Gdyni!!! Które w Gdyni będą odczepiane...
Nie rozumiem jak tak można? Jak tak można oszukiwać pasażera płacącego ciężkie własne pieniądze na przejazd 1 klasą w kategorii Ex?! Nie każdy podróżny 1 klasy to bizmesen, człowiek z kasą itd. to też zwykli i prości ludzie, którzy zbierali ciężko zarabiane pieniądze, by jechać wygodnie i komfortowo!
Pociąg wyjechał punktualnie, po stacji Warszawa Zachodnia była zaraz kontrola i... awantura! Ludzie zaczęli wyzywać drużynę konduktorską za to właśnie, że czują się oszukani...
Jednak tak naprawdę konduktor nie miał na to wpływu, bo to od niego nie zależy jak będzie wyglądał skład... By uspokoić pasażerów proponował by przeszli do ładniejszej jedynki jadącej do Gdyni, a później przesiedli się do swej właściwej... Wiele pasażerów tak zrobiło. Ja już nie miałem zamiaru się kręcić, bo już nie miałem sił patrząc na te wagony i tą całą sytuację... Nie którzy pasażerowie żądali nawet zwrotu biletu itd.
Poczęstunek? Phh, kawa/herbata/ciasteczko/woda... miły gest, ale... niech wsadzą sobie to głęboko w dupę... Niech dadzą ładny tabor i z wagonów porządnych, za porządne pieniądze!!!
Kilka miesięcy temu podróżowałem pociągiem IC z Warszawy do Gdańska skład po prostu rewelacyjny, wagony klimatyzowane, czysto, po prostu jechać bez końca. Ale teraz, gdy jechałem dzisiejszym horrorem - już nie skorzystam więcej z kategorii Ex!
Zastanawiam się, czy napisać skargę do szanownej spółki?
IR "Galicja" relacji Rzeszów- Jelenia Góra przyjazd do Jeleniej Góry punktualnie godzina 17:16. Frekwencja na stacji końcowej 41 osób- nieźle jak na pierwszy kurs.
Skład ET 22- 2-2-2- Bohun
Skład podstawił się 10 minut przed odjazdem, czyli o 4:45 ludzi trochę było. Szukając swego miejsca wg miejscówki w wagonie klasy 1 - gdy zobaczyłem to się zastanawiałem: "kurwa, czy to pociąg ekspresowy...?"
niestety skład tego pseudo-expresu już od kliku lat zszedł na psy. Ja omijam ten pociąg i na Hel śmigam w wagonie sypialnym lub kuszetce. Zanim wyruszyłeś trzeba było poczytać sobie niusy o tym pociagu tu na
forum
"kurwa, czy to pociąg ekspresowy...?" (sorry za wyrażenie, ale na pewno i Wy byście też przeklinali widząc taki skład... i nie tylko ja... to w dalszej części.
Dlatego też śmieszą mnie komentarze na Rynku Kolejowym pod artykułem o "Słonecznym", że klimatyzacja (w domyśle - wysoki standard) to nic nowego. No jak widać dla IC nawet podstawienie normalnego wagonu byłoby nowością... Jeszcze za cenę Ex, nie TLK...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum