a przejazd pociągów do stacji granicznej (którą stałą się SPG, tak jak do Międzylesia) nie łączy się z dopuszczenie pojazdu do ruchu wewnątrz kraju.
(czyli inaczej -albo proszę o link skąd jest informacja o dopuszczeniu -albo proszę nie podawać niepotwierdzonych danych).
Ps. Udało mi się znaleźć pociąg do Lichkova - jako Międzylesie Lichkov - ale widać że jest to Czarna Góra jadąca do Czech - mam nadzieję , że pociąg będzie w rozkładzie jako Wrocław - Lichkov i nikomu nie przyjdzie do głowy wpisać to jako 2 różne pociągi...
Ps.2. Puszczenie pociągu Jelcz 6:44 -Wr 7:24 na SA zamiast na EN wydaje się tak samo złym pomysłem jak brak pociągu 17:36 z Wrocławia do Jelcza (ogólnie jakoś dużo kombinacji z dniami jest w tych rozkładach -jeśli dobrze doczytałem pojawia się w piątek relacja Wrocław - Jelcz - Opole jadąca 10 minut przed pociągiem W r -Opole p. Brzeg...gdyby jechał 0.5h przed normalnym pociągiem do Opola to może ktoś by się skusił a tak znowu mogą być pomyłki - że ktoś chciał do Brzegu a wyląduje w Miłoszycach (szczególnie jak będą 2,5 do 3 peronów czynne...)
- 2 pociągi Wrocław - Zgorzelec i jeden w relacji przeciwnej na SA134. Ciekawe kto obsłuży, KD czy PR.
- Duża ilość pociągów do okolicznych miejscowości (Wołów, Jelcz) na SA134. Czy Dolnośląskie dysponuje taką ilością pojazdów?
- Wbrew plotkom, pociągi Głogów - Leszno zostają.
Link? Wszystkich informacji nie mozna wyszperac w Internecie
a przejazd pociągów do stacji granicznej (którą stałą się SPG, tak jak do Międzylesia) nie łączy się z dopuszczenie pojazdu do ruchu wewnątrz kraju.
Moim zdaniem to nieprawda - MPG zawarte pomiedzy zarzadcami przedmiotowych linii kolejowych wlasciwie stanowiace aneks do ich umowy przeciez wyraznie mowi (a raczej sama umowa tak stanowi), ze na odcinku od stacji granicznej do granicy panstwa mozna eksploatowac tylko i wylacznie pojazdy dopuszczone do ruchu zgodnie ze stosownymi przepisami prawa krajowego (unijnego, miedzynarodowego itp.).
Na podstawie nowego MPG (a takie w okreslonym wypadku obowiazuje) nie mozna w dalszym ciagu okreslac typow pojazdow, ktorych eksploatacja jest dozwolona mimo faktu ich niedopuszczenia do ruchu w zakresie calej infrastruktury stosownego panstwa.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-08-2011, 12:22
W tym roku były roboty na CE59 na odcinku Strzelin-Henryków oraz Henryków-Kamieniec gdzie jest 60tka z licznymi WOSami, więc być może pociągi przyspieszą. Poza tym przewidziana jest wymiana toru nr 1 od Żarowa na linii 274 jeszcze w tym roku
Od Kamieńca do Bardo Przyłęk jest 100 dalej 80. Ogólnie to szkoda, że znów zapomniano o podsudeckiej i reaktywacji Kamieniec - Nysa. Minimum dwie pary Legnica - Nysa są pożądane. Na plus wydłużenie ostatniego SA z Legnicy do Kamieńca (obecnie tylko do Dzierżoniowa) i kursy codzienne.
Dodatkowym minusem na Podsudeckiej jest "dziura" w popołudniowych kursach z Dzierżoniowa w kier.Legnicy między 15 a 19 natomiast w kier.Kłodzka między 11 a 16. A także stacja Krosnowice Kł. - wygląd troche nie ciekawy jak na stacje końcową. Już było by milej wydłużyć kursy do Bystrzycy Kłodz. Rowniez jak wyżej piszesz kolejny rok brak dogadania sie między Urzędami z pociągami do Nysy. To jest już absurt , ze UMWD woli dopłacać do bardzoo niskiej frekwencji lub nawet zerowej od Kamieńca do Kłodzka. Powodzenia!
Pociągi do Wrocławia z Jeleniej Góry są bardziej potrzebne niż te do Kłodzka.. Oczywiście uruchomienie takich dwoch par to fajna sprawa i jestem jak najbardziej za ale nie za cenę likwidacji połączeń Jelenia Góra- Wrocław z przesiadką na stacji Wałbrzych Główny. Tego absolutnie nie popieram, a takie były zamysły.Dobrze, że tego nie wprowadzili.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum