Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Powrót pociągów Katowice - ZW węglówką - ogólna dyskusja
Autor Wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-08-2011, 21:28   

Patryk, nie wymyślaj nowych pociągów, tylko skup się na tym co jest obecnie. Obecnie jest tylko IR Bursztyn i tylko z tym pociągiem możemy kombinować. Stąd też moja propozycja, żeby stawał on w nieco mniejszych miejscowościach takich jak Radzionków, Kalety, Strzebiń czy Boronów. W zupełności wystarczy na początek.

Poza tym czemu Ty chcesz darować sobie postój w Herbach Nowych!? Toż to stacja węzłowa i możliwość przesiadki na pociąg w kierunku Bydgoszczy np. od strony Krzepic! Podobnie w Siemkowicach - możliwość przesiadki od strony Częstochowy, co kiedyś dobrze funkcjonowało, a Ty chcesz tego uniknąć?

Poza tym powtarzam raz jeszcze: o bezpośredniej osobówce z Katowic do Inowrocławia zapomnijmy. ZAPOMNIJMY, jeśli ktoś nie rozumie. Jedynie Katowice - Zduńska Wola jest jeszcze możliwe do zrealizowania, ale do Inowrocławia już nie. Dlatego też nie ma sensu proponować pociągów bezpośrednich do tego miasta. Patryk!
Przejdź na dół

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 02-08-2011, 21:56    Odpowiedz z cytatem

@Damian
Jeżeli już masz taką propozycję to trzeba by było jedynie wprowadzić taryfę Regio na odcinku Katowice-Zduńska Wola.
Druga sprawa postoje:
1) Herby Nowe stacja węzłowa to ona może była ale 10-15lat temu teraz popatrz ile osób tam korzysta z pociągów. Ten kto by chciał koniecznie skorzystać z tego pociągu zawsze może dojechać do T.G
2) Chorzew Siemkowice już teraz ten pociąg który jedzie przez Częstochowę nie ma frekwencji, może ktoś wie ile dosiada się do niego w Częstochowie ? dla mnie bez sensu
żeby zatrzymywał się w Chorzewie.
pociąg IR Bursztyn ma być:
-szybki !
-tani
jak proponujesz te postoje w tych w/w miejscowościach to może też w Chorzowie Batorym? Napewno więcej osób by sie dosiadło niż w takim Chorzewie !
Co do Inowrocławia masz rację rzeczywiście trochę się rozpędziłem ale może za 5-6 lat zobaczymy co jeszcze się stanię, czyli ja widzę to tak: odjazdy pociągów z Katowic w kierunku Zduńskiej Woli
06:10 IR Bursztyn
08:40 Zduńska Wola
13:40 Zduńska Wola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-08-2011, 22:07   

Chcesz fundować osobom przesiadającym się od strony Krzepic czy z mniejszych miejscowości pod Herbami jazdę do TG i dopiero tam przesiadkę na IR? Gratuluję społecznego rozumowania! Dlaczego w Herbach mało ludzi korzysta z pociągów? Bo jest ich mało?

Co do Chorzewa Siemkowic - pogadaj z @sebkiem to Ci powie, jak 10 lat temu wyglądały połączenia Częstochowa - Chorzew Siemkowice dowożące ludzi do pociągów w kierunku Zduńskiej Woli i Inowrocławia. Skoro już takie węzłowe stacje na węglówce są, to niech te pociągi do jasnej cholery się tam zatrzymują! Co Ty masz z tym ograniczaniem postojów? Zbawią Cię te 2 minuty? Może jednak warto poświęcić te 2 minuty dla 5 osób, które pojadą do Inowrocławia lub Bydgoszczy?

Patryk180 napisał/a:
06:10 IR Bursztyn
08:40 Zduńska Wola
13:40 Zduńska Wola


Dobrze by było, ale nie przejdzie. Jeśli kombinujemy z Bursztynem, to należy dokonać jak najmniejszych zmian, tzn. zostawiamy obecną godzinę wyjazdu z Katowic (możliwe kilku minutowe zmiany), natomiast ingerujemy tylko w trasę przejazdu. Nic więcej.

Pociąg do ZW o 8:40? Po co, skoro będzie IR? Nawet w latach świetności połączeń z Katowic do Zduńskiej Woli pociągi w tym kierunku nie kursowały w cyklu 2-2,5 godzinnym! Nie widzę takiej potrzeby. O 13.40 jak najbardziej wystarczy. To jest maks na sam początek, a co więcej, jest to możliwe do osiągnięcia/wywalczenia. I nie sprzeciwiaj się ze mną, bo wymieniłem już dziesiątki korespondencji z Przewozami Regionalnymi i dobrze wiem, jakie są realia. Idealizm zostawmy na późniejszy plan.
Powrót do góry

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 02-08-2011, 22:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pociąg do ZW o 8:40? Po co, skoro będzie IR

Bo Regio zatrzymywał by się na wszystkich stacjach a IR nie. Czy 2 pary Regio + IR to jest tak dużo ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-08-2011, 22:17   

Tak, to jest dużo, bo gdyby było to mało, to już dawno byśmy to mieli. IR + R wystarczy na sam początek, jeśli REGIO o 13.40 by się przyjęło, można walczyć o więcej połączeń. Tyle w temacie.
Powrót do góry

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-08-2011, 03:57   

Patryk180, Ale zrozum że jak wejdą KŚ na całe województwo to nie będzie możliwości jechania bezpośrednio z Katowic do Zduńskiej Woli.
Powrót do góry

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 03-08-2011, 06:51    Odpowiedz z cytatem

a ja będę uparcie twierdził, że Bursztyna powinno się wydłużyć do Krakowa jakby pojechał przez TG, na pewno frekwencja z Gdyni by się zwiększyła

pytanie czy on wogóle przetrwa do następnego rozkładu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 03-08-2011, 08:46    Odpowiedz z cytatem

Z tego co udało mi się dowiedzieć przetrwa

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 03-08-2011, 08:52    Odpowiedz z cytatem

Pytanie też, czy Bursztyn przetrwa do jesieni. Właśnie miałem to napisać, by mógł jechać od Krakowa. Na odcinku np. Kraków-T.G w Taryfie Regio. Nawet typowałbym tu do obsługi jednostkę EN71-007 (pluszak z dwoma przedziałami 1klasy), a drugą jednostkę niech ktoś mi podpowie Smile Tak myślę, że po przetrasowaniu go na T.G. i tak mógłby dalej pojechać przez Częstochowę a za Częstochową dalej już swoją trasą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 03-08-2011, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Nie i jeszcze raz nie! IR Bursztyn powinnien kursować przez T.G, Herby Nowe i dalej przez Chorzew żadne kombinowanie przez Częstochowę. Częstochowa ma dużo pociągów TLK w kierunku trójmiasta. Również co w kwesji przedłużenia go no Krakowa uznaje to za kiepski pomysł. Chyba rok temu kursowała TLK-a rel. Kraków-Łeba/Hel przez Katowice, T.G, Częstocowę i z Krakowa raczej wielu ludzi nie korzystało z tego połączenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 03-08-2011, 09:51    Odpowiedz z cytatem

W Częstochowie Bursztyn jest 8.40. Dokładnie o 8.40 dociera tam pierwsze regio z Kielc czyli cały region kielecki odcięty jest od tego połączenia. Nie można by tego IR przesunąc chociaż 5 minut później?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-08-2011, 09:59   

Pisz do Przewozow Regionalnych, to akurat da sie zrobic.
Powrót do góry

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 03-08-2011, 10:00    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego IR do Krakowa?? Spróbujcie dojechać z Gdyni do Krakowa pociągami PR Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 03-08-2011, 11:10    Odpowiedz z cytatem

Do Krakowa na pewno się nie da ze względu na remont linii Katowice- Kraków. Już nie kombinujcie zbytnio, jak dla mnie to tylko wystarczy przetrasowanie na trasę przez Tarnowskie Góry.

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 03-08-2011, 11:23    Odpowiedz z cytatem

jubikej napisał/a:
Dlaczego IR do Krakowa?? Spróbujcie dojechać z Gdyni do Krakowa pociągami PR Smile


Przecież Bursztyn w chwili obecnej ma idealne skomunikowanie w Katowicach z Krakowem. W kierunku Gdyni można na niego dojechać Regio 3422/3, a w kierunku przeciwnym jest skomunikowany z IR Ślązak, więc nie ma najmniejszej potrzeby wydłużania tego pociągu do Krakowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 10 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl