Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Kraj coraz wolniejszej kolei
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-08-2011, 18:30   

przewoz, Kraków Główny - Kraków Płaszów oszczędność 4 minut - teraz najczęściej składy bez postoju w Zabłociu mają 8min czas jazdy. Warszawa Wschodnia - Warszawa Centralna - Warszawa Wschodnia zejście do 6min - wykonalne i Warszawa Zachodnia - Warszawa Centralna z 5 do 4 min tak już było więc jest wykonalne.
Przejdź na dół

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 10-08-2011, 08:28    Odpowiedz z cytatem

[quote="pawelu"]

Koledze z Krynicy udowodniłem już że Łódź straciła a nie zyskała. A więc przestać kłamać.
A tak swoją drogą wielki panie naukowcu niech pan nauczy posługiwać czymś takim jak rj.
Zarówno Suwałki, Zamość, Chełm, Nowy Sącz (co prawda sezonowo ale jednak mają Gdynię) mają po jednym połączeniu dalekobieżnym. Jeśli chodzi o Zagórz to nawet jak był bezpośredni pociąg do Warszawy to ludzie w najlepszym razie wsiadali do niego w Rzeszowie (podjeżdżali PKS). Zamiast tłuc się przez Jasło. Jeśli chodzi o tłok w pociągach w te wakacje siostra chciała jechać do Szczecina TLK ,,Barbakan’’ Kraków – Świnoujście. Ale zwyczajnie się nie zmieściła podobnie jak ok. 150 pasażerów.
Kilka dni później podobne scenki można było ujrzeć na Dw. Kaliskim z pociągiem Kraków- Katowice- Łódź- Gdynia- Kołobrzeg. Jeszcze kilka lat temu Łódź alternatywne połączenia w tych kierunkach. Jeszcze w 2008r. Łódź miała własne wagony, teraz żadnego. Oczywiście ktoś powie przecież w innych miastach też ludzie nie mieścili się do pociągów. Owszem ale z Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania można przebierać w połączeniach w tych kierunkach.
Jeśli chodzi o Skierniewice – Łódź Widzew odcinek ten sypał się. W 2005r jechałem EU07 tuż przed rozpoczęciem modernizacji tego odcinka. Pociąg na w/w odcinku pędził 50-60 km/h. Pomalutku zaczął się sypać Koluszki- Łódź Widzew.
Gdyby nie było Modernizacji Łódź Widzew- Skierniewice pociąg Warszawa- Łódź Jechałby 3h. Wówczas między Warszawą a Łodzią królowały aronobusy.
Łódź najlepiej zaorać.

[ Dodano: 10-08-2011, 08:33 ]
"kryniczanin"]

Modernizacja Skierniewice- Warszawa dla 5 minut czyste marnotrawstwo ale dwie minuty dla średnicy to konieczność. Przestań się ośmieszać

Po raz ostatni proszę o nauczenie się wywoływania innych użytkowników. Nie będę poprawiał tego postu - proszę go samemu poprawić~kryniczanin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-08-2011, 08:53   

celtin.88,

Skończ się kompromitować bo w kraju nie ma ważniejszego szlaku pasażerskiego niż Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia i przez brak tych 2 minut momentami brakuje przepustowości bo pociągi dalekobieżne muszą jechać przez Śródmieście a nie Centralny.

I nie wsadzaj innym słów co nie wypowiadali - czy ktoś cokolwiek mówił o odcinku Skierniewice - Łódź Widzew że to kasa w błoto? Nie - to była jedna z najlepszych inwestycji. Linia się sypała do zmiany rozkładu 2005/6 było 80km/h a poleciało na tym odcinku do 60km/h/.

Dodatkowo ostatni raz przypominam dyskusje o połączeń pasażerskich do i z Łodzi mają swój temat następnym razem będą ostrzeżenia.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-08-2011, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Łódź zasługuje na dobrą ofertę i mimo całej sympatii nie można jej porównywać z Lublinem. Jest miastem ponad 2 razy większym- trzecim po Warszawie i Krakowie- to i oferta musi być lepsza niż np. w przypadku Lublina. Łodzianie tymi pociągami codziennie jeżdżą do pracy, czy na uczelnie to naprawdę co innego niż wyprawa nad morze.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-08-2011, 20:16   

Wracajac do tytulu wątku (konsekwentnie nie wypowiadam sie juz o Łodzi, bo to jałowa dyskusja, i tak nie przekonam zawistników, ktorzy poprawe sytuacji kolei w Polsce widzą tylko przez zabranie ''bogatym'') - kolej coraz wolniejsza, znowu maja powstac nowe polaczenia lotnicze- Krakow-Poznan i Krakow-Szczecin, a polaczenie Krakow-Gdansk przyjelo sie i juz mysla nad rozszerzeniem oferty. Miodzio.Chyba sie zaczynam przekonywac do Pendolino- tylko oni jest w stanie wykonczyc i PolskiegoBusa, i samoloty, bo normalnymi składami juz chyba to bedzie niewykonalne...
Powrót do góry

xenocide Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2008
Skąd: Opole

PostWysłany: 12-08-2011, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Przeczytałem bardzo ciekawy cytat Kolejarza65 zamieszczony przez mk1992, dotyczący Ygreka. Nie jestem znawcą tematu, ale mam takie poczucie, że ten sztandarowy projekt, gdyby został zrealizowany, pochłonąłby sumę pieniędzy pozwalającą na udrożnienie wielu "wąskich gardeł" w kraju i tym samy poprawienie komfortu podróży wszędzie, a nie tylko pomiędzy czterema miastami. Czytałem też gdzieś (pewnie na infokolej.pl) że za niewielką kasę można zmodernizować odcinek Opole-Częstochowa i tym samym umożliwić Wrocławiowi szybsze połączenie z Warszawą przez CMK... czy to prawda? Obawiam się, że ceny biletów na tym Ygreku będą tak wysokie, że zwykłych pasażerów nie będzie i tak na nie stać. A przecież kolej jest środkiem transportu, z którego korzystają przede wszystkim ludzie o przeciętnych dochodach. Czy nie lepiej poprawiać prędkości metodą małych kroków niż tworzyć miraże KDP, które wydają się chwilowo pomysłem nie z tej ziemi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 12-08-2011, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że do Wrocławia powinniśmy jeździć ze stolicy przez CMK i Częstochowę Stradom. Niestety Ygrek stał się obiektem mitycznych snów ekipy Donka nie mającym nic wspólnego z realnymi potrzebami naszego kraju.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 14-08-2011, 10:12    Odpowiedz z cytatem

A ile jechałby EX zmodernizowaną tanim kosztem linią p. Koniecpol, Częstochowę Stradom, Fosowskie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-08-2011, 10:26   

celtin.88, Z v max 200km/h na Grodzisk - Włoszczowa 160km/h Warszawa - Grodzisk, Koniecpol - Częstochowa Stradom 100-110km/h, i Częstochowa Stradom - Opole Główne 120km/h plus Opole - Wrocław 160km/h rozkład byłby taki.

Warszawa Centralna 00:00
Częstochowa Stradom 02:04 02:06
Opole Główne 03:11 03:13
Wrocław Główny 03:53
Powrót do góry

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 14-08-2011, 18:15    Odpowiedz z cytatem

No nieźle. Very Happy

Przy modernizacji również pociągi TLK jadące normalnie wiedenką do Częstochowy by jechały chyba trochę szybciej. Nawet może na tyle, że nie opłacałoby ich się puszczać przez Łódź i jej mieszkańcy tradycyjnie musieliby dojeżdżać do Koluszek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-08-2011, 23:19    Odpowiedz z cytatem

@Kryniczanin,
w ciągu dnia to pociąg tak szybko powinien jechać, ale połączenie nocne? - śmiem wątpić ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-08-2011, 05:45   

obiezykraj, A po co komu w nocy EIC?
Powrót do góry

xenocide Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2008
Skąd: Opole

PostWysłany: 15-08-2011, 07:48    Odpowiedz z cytatem

Pewnie obieżykraj zasugerował się tymi "nocnymi" godzinami, które, jak mniemam, miały jedynie służyć przejrzystości, a nie oznaczały, że pociąg wyjeżdża o północy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-08-2011, 08:26   

xenocide, Jest dokładnie tak jak myślisz Very Happy
Powrót do góry

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 15-08-2011, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Very Happy ...kiedyś, tą trasą jeździł EX OPOLANIN oraz pociąg pośpieszny z Częstochowy Osobowej do Warszawy Wschodniej przez Koniecpol i CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl