Piękna!
Czy ktoś wie ile lokomotyw EU07 ma zostać zmodernizowanych do takiego standardu ? A może to tylko jedna ?
Przydałoby się tak z 10-20 nowych lokomotyw o Vmax=160km/h na polskich torach.
Jak czytalem w temacie o przetargu dla PR, spolka chce kupic loki do remontu i przerobic je na EP07+. Te jednak maja byc wolniejsze niz EU07A (EP07+ v=140 km/h, EU07A v=160 km/h).
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Na razie EU07A nie ma dopuszczenia na 160km/h i nie wiadomo czy dostanie. Na 140 już szybciej. PRy patrzą na to dość realnie. Natomiast nie mam pojęcia, skąd kupią siódemki. To, co teraz przychodzi do napraw z Cargo często się do niczego nie nadaje poza żyletkami. Po prostu niektóre maszyny się odsyła, bo nie da się z nimi wiele zrobić. To samo dotyczy wszystkich serii.
Jak tak dalej pójdzie, to Cargo nie będzie miało czego sprzedać, chyba że jako złom. A IC samo siódemek ma mało.
IC ma mało siódemek?? Z tego co pamiętam jest ich 325. Jakiś czas temu wypowiadał się jakiś pracownik PKP IC, że nie zamierzają ich sprzedawać, ale zostawią jako tzw. rezerwa na kiedyś tam. Ogólnie wykorzystują max 50% z tych lokomotyw.
Jak siodemki stoja i rdzewieja na Prokocimiu czy Franowie (lok z mojego avatara nawet nie ma gornego swiatla), to co sie dziwic ze marudza, iz lokow malo...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Niespodzianka!
Dzisiaj EU07A-01 jechała na czele EX 6104 Ślęża z Wrocławia do Warszawy.
Oglądałem ją na własne oczy na Wschodnim Niestety nie miałem przy sobie nic do robienia zdjęć, ale jakiś inny MK cykał coś komórką więc niebawem potwierdzenie powinno się pojawić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum