Nie zdążyłem pogadać z mechanikami (w środku były z cztery osoby), ale kolega o którym wspominałem a który stał tam trochę dłużej powiedział że Vmax=160km/h.
Faktycznie - pociągiem który prowadziła okazał się "Fredro", a nie "Ślęża". W tym pośpiechu nie sprawdziłem co było napisane na wyświetlaczach i sugerowałem się godziną przyjazdu na dw. wschodni
Fantastycznie, że dokonano tej modernizacji. Loków na Vmax 160 ciągle u nas mało. Czy PKP IC planują kontynuować ten projekt? Wie może ktoś kiedy PR-y biorą się za remont kupionych od PKP IC siódemek? Orientujecie się co do planowanej Vmax tych loków?
Super. Ciekawe czy projekt będzie kontynuowany? O ile w przypadku PKP IC 160 km/ h ma sens o tyle w przypadku PR-ów nie ma specjalnie potrzeby inwestować mega kasy w zmianę szybkości lokomotyw.
dali temu lokowi 6 miesięcy na testy w ruchu pasażerskim.. jak się nie sprawdzi nie będą kontynuować projektu..
a co do nowego nabytku zakupionego przez PRy od IC .. to te loki raczej na żyletki pójdą jak w trasę.. są tak wyeksploatowane, że "nowy podkład i troche farby" nie pomoże..
Skoro prywaciarze taki loki kupują i ciągną składy towarowe to i w PR-ach po doświadczeniach z modernizacją siódemek na pewno dadzą sobie radę. Dla PR-ów utrzymanie Vmax 125 km/h jest optymalne, ale nie wierzę by kupiono coś co na tory nie wyjedzie. Wiesz może czy PKP IC planuje sprzedawać kolejne loki? Co do PKP IC oby testy wypadły pozytywnie, chociaż kiedyś i EP08 były planowane na 160 km/h...
Skoro prywaciarze taki loki kupują i ciągną składy towarowe to i w PR-ach po doświadczeniach z modernizacją siódemek na pewno dadzą sobie radę.
po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..
Cytat:
Wiesz może czy PKP IC planuje sprzedawać kolejne loki? Co do PKP IC oby testy wypadły pozytywnie, chociaż kiedyś i EP08 były planowane na 160 km/h...
ostatnio zamieściłem zestawienie loków które stoją na samym Grochowie.. prawdopodobnie albo będą przeznaczone do modernizacji, albo na żyletki lub pójdą w prywatne ręce.. O nowym przetargu na sprzedaż lokomotyw nie słyszałem.. natomiast słyszałem o przetargu na modernizację lokomotyw.. również temat zamieszczony na forum
Na dzień dzisiejszy lokomotywa ta cierpi na choroby wieku dziecięcego. Jeżeli zostaną poprawione pewne mankamenty w konstrukcji podwozia oraz zmieniony zostanie niuans i to nie jeden w sterowaniu - to być może ( a jest to moja tylko opinia ) lokomotywa ta przejdzie pozytywnie weryfikacje.
po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..
Skoro loki radzą sobie ze składami towarowymi z pasażerskimi nie spodziewałbym się problemów.
po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..
Grzejki ET21 ze Skarżyska i Kielc zamiast na żyletki pojechały na NG... Oczywiście dla prywaciarza. Siódemki były na pewno w dużo lepszym stanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum