Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
EU07A-495 już na szlaku
Autor Wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 12-12-2011, 17:09    Odpowiedz z cytatem

czyli dopuszczenie dostala, wiecie na jaki Vmax??
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 12-12-2011, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Nie zdążyłem pogadać z mechanikami (w środku były z cztery osoby), ale kolega o którym wspominałem a który stał tam trochę dłużej powiedział że Vmax=160km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzychu191 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 12-12-2011, 17:46    Odpowiedz z cytatem

Na razie znalazłem takie :
http://www.garnek.pl/psczola/18744883/eu07a-001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-12-2011, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Jest też łyżka dziegciu - 80 minut opóźnienia z powodu usterek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 12-12-2011, 18:59    Odpowiedz z cytatem

Faktycznie - pociągiem który prowadziła okazał się "Fredro", a nie "Ślęża". W tym pośpiechu nie sprawdziłem co było napisane na wyświetlaczach i sugerowałem się godziną przyjazdu na dw. wschodni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 13-12-2011, 21:34    Odpowiedz z cytatem

Fantastycznie, że dokonano tej modernizacji. Loków na Vmax 160 ciągle u nas mało. Czy PKP IC planują kontynuować ten projekt? Wie może ktoś kiedy PR-y biorą się za remont kupionych od PKP IC siódemek? Orientujecie się co do planowanej Vmax tych loków?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 13-12-2011, 23:20    Odpowiedz z cytatem

Dziś w teleekspresie był reportaż o tej lokomotywie. Pokazywali zdjęcia z kabiny a tam naklejka vmax=160km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-12-2011, 20:38    Odpowiedz z cytatem

Super. Ciekawe czy projekt będzie kontynuowany? O ile w przypadku PKP IC 160 km/ h ma sens o tyle w przypadku PR-ów nie ma specjalnie potrzeby inwestować mega kasy w zmianę szybkości lokomotyw.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 14-12-2011, 20:45    Odpowiedz z cytatem

dali temu lokowi 6 miesięcy na testy w ruchu pasażerskim.. jak się nie sprawdzi nie będą kontynuować projektu..

a co do nowego nabytku zakupionego przez PRy od IC .. to te loki raczej na żyletki pójdą jak w trasę.. są tak wyeksploatowane, że "nowy podkład i troche farby" nie pomoże..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-12-2011, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Skoro prywaciarze taki loki kupują i ciągną składy towarowe to i w PR-ach po doświadczeniach z modernizacją siódemek na pewno dadzą sobie radę. Dla PR-ów utrzymanie Vmax 125 km/h jest optymalne, ale nie wierzę by kupiono coś co na tory nie wyjedzie. Wiesz może czy PKP IC planuje sprzedawać kolejne loki? Co do PKP IC oby testy wypadły pozytywnie, chociaż kiedyś i EP08 były planowane na 160 km/h...

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 14-12-2011, 21:34    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Skoro prywaciarze taki loki kupują i ciągną składy towarowe to i w PR-ach po doświadczeniach z modernizacją siódemek na pewno dadzą sobie radę.


po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..


Cytat:
Wiesz może czy PKP IC planuje sprzedawać kolejne loki? Co do PKP IC oby testy wypadły pozytywnie, chociaż kiedyś i EP08 były planowane na 160 km/h...


ostatnio zamieściłem zestawienie loków które stoją na samym Grochowie.. prawdopodobnie albo będą przeznaczone do modernizacji, albo na żyletki lub pójdą w prywatne ręce.. O nowym przetargu na sprzedaż lokomotyw nie słyszałem.. natomiast słyszałem o przetargu na modernizację lokomotyw.. również temat zamieszczony na forum Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ocelot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Tutejszy

PostWysłany: 17-12-2011, 11:17    Odpowiedz z cytatem

Na dzień dzisiejszy lokomotywa ta cierpi na choroby wieku dziecięcego. Jeżeli zostaną poprawione pewne mankamenty w konstrukcji podwozia oraz zmieniony zostanie niuans i to nie jeden w sterowaniu - to być może ( a jest to moja tylko opinia ) lokomotywa ta przejdzie pozytywnie weryfikacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 17-12-2011, 23:56    Odpowiedz z cytatem

Tą lokomotywę po raz pierwszy widziałem w poniedziałek 12 grudnia ze składem Ex ŚLĘŻA do Warszawy Wsch. w Katowicach.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 18-12-2011, 00:58    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..


Skoro loki radzą sobie ze składami towarowymi z pasażerskimi nie spodziewałbym się problemów.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 18-12-2011, 22:01    Odpowiedz z cytatem

danek88 napisał/a:

po pierwsze.. prywaciarze są prywaciarzami.. po drugie weź pod uwagę że prywaciarze jak narazie (a jest ich od cholery na polskim rynku) zajmują się obsługą połączeń towarowych.. więc wątpię żeby było tutaj jakieś porównanie i jakiekolwiek doświadczenie.. pasażer to nie towar..


Grzejki ET21 ze Skarżyska i Kielc zamiast na żyletki pojechały na NG... Oczywiście dla prywaciarza. Siódemki były na pewno w dużo lepszym stanie Wink

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl