Przy przyjmowaniu do pracy pracodawca wyślę Cię na badania wstępne do oddziału Kolejowej Medycyny Pracy tak więc Kat.D raczej sie nie przejmuj .Wynagrodzenie jest różne w zależności od spółki i jej oddziału np. W Małopolskim PR osatnio przyjęci pracownicy dostali wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 1330 a w Śląskim PR dają prawdopodobnie (tak słyszałem) 1400
_________________ Nigdy nie kłóć się z Idiotą - najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
tak czytam o tej kolei to się odechciewa wszystkiego.
najwidoczniej nie ma tu miejsca dla prawdziwych pasjonatów, chociaz z drugiej strony niech się cieszy taki pasjonat ze moze jezdzic, w koncu to go pasjonuje wiec niech robi za 900zl.
widac takze ze mimo swietnych kwalifikacji i tak mozna przegrac bez znajomosci.
Czy orientujesz się jakie mam mozliwosci w Lodzi gdzie nie ma oddzialu IC?
Bo widze ze poza dworcami to tylko PR ma swoj oddzial.
czemu z płacami jest taki rozjazd, na innym forum pisza ze konduktor w IC ma ok 1400 netto + dodatki?
pewnie nawet nie mozna sie ubiegac o prace w IC w innym miescie bo przez Lodz nic z IC nie przejezdza
Ostatnio zmieniony przez eu07a dnia 28-02-2008, 15:11, w całości zmieniany 1 raz
eu07a, zapomnij o pracy w PKP. Szczerze odradzam! Szkoda lat, życia, nerwów i zdrowia.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
chociaż jako przygode to potraktować i pojeździć sobie w okresie studiow zakladajac konczenie zaocznie
wiem ze wyjechac zagranice i tyle ale pasja jest pasja co prawda nie jedyną pasja ale zawsze. Przez jakis czas chcialbym popracowac bardziej dla przyjemnosci, bo stawki o jakich czytalem to 1400 moze nie napaczatku ale 1100netto + dodatki, ale to dotyczy IC.
Lodz to zepchniete miasto na pobocze, jak dworzec fabryczny zmienia kiedys na Lodz Centralna to wszystko powinno sie zmienic ale juz 50 lat temu podobno byly takie plany i nic z tego nie wyszlo, poza tym budowa potrwalaby sporo czasu
eu07a, rób jak uważasz. Tylko za 2-3 lata nie mów, że nikt Cię nie ostrzegał!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
[ Dodano: 22-03-2008, 14:46 ]
czy orientuje sie ktos czy i jakie są lojalki w pkp pr na stanowisku konduktora?
i jesli w łodzi nie ma oddziału IC a chcialbym jezdzic na eurocity i ic to jest sens ubiegac sie o to? bo teoretycznie do kutna niedaleko a tam i IC i EC przejezdza.
Nabory do drużyn konduktorskich mają być w Poznaniu. Wrocław też cały czas przyjmuje do drużyn. Tam wszędzie brakuje ludzi.Praca jest trudna, a musisz się liczyć z tym,że drużyny rozpoczynają pracę i kończą ją w różnych godzinach. Jako konduktor musisz być w pracy np przed odjazdem pierwszego pociągu. Tutaj zaczynają się schody dla osób dojeżdżających.Taka sama sytuacja jest wtedy, kiedy kończysz pracę na ostatnim pociągu i musisz wrócić do domu. Pociągiem nie wrócisz, bo już nie ma.Praca konduktora nie polega na sprawdzaniu biletów tylko. Jest to odpowiedzialność / także karna/ za bezpieczeństwo podróżnych. Na kolei panuje żelazna zasada " najpierw ruch, potem handel"czyli najpierw dbamy o bezpieczeństwo, apotem o zabezpieczenie wpływów kolei. Musisz się liczyć z tym, że każda żle podjęta decyzja skutkuje odpowiedzialnością. Porozmawiaj z drużynami na ten temat to ci wyjaśnią kulisy tego zawodu.Tutaj nie ma się świąt, niedziel... Musisz być świadomy tego, że mając dzień wolny też nie możesz wypić alkoholu, bo na następny dzień jesteś w pracy. Dzień wolny w drużynach to najczęściej jest albo odsypianie albo odrobienie zaległości w domu.Jeśli mimo to chcesz pracować w drużynach podejmij świadomy wybór wiedząc z czego będziesz musiał rezygnować. Pozdrawiam.
To co napisał MAMAKI to przyjacielu święte słowa! Nie jednego magistra wyszkoliłem i sobie poszedł do innej firmy.Noema Ci radzi i posłuchaj. Widać że jesteś ambitny, chcesz spróbować smaku PEPAPU próbuj. Jak będziesz grzeczny dla( prawie) wszystkich to przeżyjesz. Ale nie mów nikomu z władzy że jesteś tu by skończyć zaoczne studia i pa pa.. bo to jest nie mile widziane. Pracuj a dorobisz się ..roweru
Ale ja już jestem przekonany że chcę iść na konduktora a później na kierownika pociągu zwłaszcza w Poznaniu. Ale jestem na dworcu poznańskim bardzo często i w ogóle nie widzę ogłoszenia o naborze jakimkolwiek do PKP PR (ani kasy, ani konduktorzy)
O wrocławskim naborze to wiem szczecińskim również, z wrocławskiego dostałem nawet b. ładna odpowiedz taką zrobioną w akrobatreider xD
w sumie to może dobrze że jeszcze w poznańskim nie ma, bo jeszcze nie mogę. Ale właśnie mam jedno pytanko jakie mam szanse na otrzymanie pracy na stanowisko konduktora w poznańskim ZPRrze, wiem że trzeba mieć średnie wykształcenie teraz jestem w drugiej klasie wieć za rok kończe dodam tylko że uczę się w byłym Technikum Kolejowym a nasz dyrektor jest znany w "poznańskiej kolejówce" no i oczywiście jestem MK zwłaszcza EZT których PRka ma sporo. Dodam tylko że jeśli chodzi o badania lekarskie to chyba jest dobrze bo miałem ostatnio robione na kurs prawa jazdy. I poprosiłem panią o rozszerzone badanie wzroku takie jak na PKP - o dziwo pani doktor miała taką samą opinię o pracy w PKP ja wyżej piszące osoby:).
Do czasu egzaminu będziesz jeżdził na wykłady i poznawał inne stanowiska pracy.Kurs trwa różnie najczęściej około 2 miesięcy. Wrocław też potrzebuje konduktorów, a oprócz tego Poznań, Katowice, Opole ... jak na razie braki są spore. Potrzeba też manewrowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum