Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Awarie taboru Pesy - co z odpowiedzialnością?
Autor Wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 31-08-2011, 12:25    Odpowiedz z cytatem

U nas w Lubelskim po tym jak kilka miesięcy po dostarczeniu 5 Sa134 zostały one wszystkie odesłane na naprawe do Bydgoszczy(były b. awaryjne) awarie praktycznie sie nie zdażają- wypadają z obiegów tylko wtedy, gdy miały jakiś wypadek na przejazdach.

A i mam jeszcze pytanie- dlaczego mają jak pisze Emillex, max. 300km na dobe do wyjeżdżenia, przecież to bardzo mało? Więc nie mogą one zatem jeździć od rana do nocy z 0,5 godzinnymi przerwami? U nas jak jeździ podkarpacki szynobus to ma jedną dłuższą przerwe na wysprzątanie i "napojenie", a tak to jeździ z 10-20min. przerwami, a nasze lubelskie to stoją po 2 godziny na stacjach zwrotnych Evil or Very Mad przez co nie da sie zwiększyć ilości pociągów na liniach spalinowych.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 06-09-2011, 10:46    Odpowiedz z cytatem

W "dobrych" czasach podkarpackie SA109 robiły dziennie po 700km i praktycznie codziennie dało się je widzieć na trasie, podczas, gdy w innych województwach przeważnie stały.
Ale z czasem poziom obsługi wyrównał się do reszty i teraz mając 4 razy tyle taboru nadal jest KKA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 17-01-2012, 17:53    Odpowiedz z cytatem

Docierany EN97 doznał usterki elektroniki !!!



Wart około 20 mln zł nowy pojazd bydgoskiej PESY, przekazany w zeszłym tygodniu Warszawskiej Kolei Dojazdowej, po czterech dniach eksploatacji doznał usterki części elektronicznej. W związku z tym został wycofany z ruchu i jest obecnie poddawany naprawie przez producenta.

- Awaria nie jest na tyle poważna, aby pojazd był wyłączony przez dłuższy okres czasu. Najprawdopodobniej jeszcze dziś wyjedzie na tory – mówi Krzysztof Kulesza, rzecznik Warszawskiej Kolei Dojazdowej.

Do momentu dostarczenia przez PESĘ drugiego składu, pojazd będzie się znajdował na etapie eksploatacji obserwowanej. Czyli jeszcze co najmniej przez 2,5 miesiąca. Kolejne składy, których ma być w sumie 14 będą dostarczane z systematycznością po dwa miesięcznie.

- Prototypowy pojazd, którym jest EN97 nigdy nie jest w 100 proc. sprawny. Pewne usterki ujawniają się na etapie eksploatacji. Tego doświadczają wszyscy przewoźnicy, którzy mają do czynienia z nowym taborem – zaznacza Kulesza. – Wszystkie przejazdy testowe, które były wykonane przed dopuszczeniem do ruchu pasażerskiego wypadły pomyślnie. Były one zgodne z naszymi oczekiwaniami. Natomiast część rzeczy można wychwycić dopiero podczas rozpoczęcia regularnego użytkowania.

Inauguracyjny przejazd z pasażerami odbył się w czwartek o godz. 17.35 z Grodziska Mazowieckiego do stacji Warszawa – Śródmieście. EN97 jeździł 4 dni, a od niedzieli już nie kursuje. Gdy tylko wyjedzie z powrotem na tory WKD prosi pasażerów o zgłaszanie usterek i uwag dotyczących nowego pociągu na adres: wkd@wkd.com.pl. Jak mówi Kulesza, wiele uwag zostało już zgłoszonych zarówno przez pasażerów, jak też maszynistów. Dotyczą np. układu siedzeń w pojeździe. Zostaną one rozpatrzone i przekazane producentowi, który będzie mógł je uwzględnić przed przekazaniem kolejnych zamówionych pojazdów.


źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 17-01-2012, 18:32    Odpowiedz z cytatem

Jadąc w Acatusie na na odcinku Oświęcim-Chrzanów po dobrych torach na prostej siedząc blisko przegubów miedzyczłonowych słychać dość głośno bardzo wk....jące skrzypienie...
Pozatym siedzenie w Acatusie jak i Elfie są dużo mniej wygodne w porównaniu do np.ED-72A-005 po modernie w Newagu, może zabrzmi to śmiesznie ale Newagowskie siedzenia są takie bardziej "mięsiste" niż takie cienkie "rurki" u Pesy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kohtrain Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2011

PostWysłany: 18-01-2012, 10:40    Odpowiedz z cytatem

ED 72 -05 robił Minsk Maz - Pesa

_________________
-- KOHTRAIN --
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 18-01-2012, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Być może ale siedzenia jak dla mnie o wiele wygodniejsze niż w Elfach,kaktusach czy spalinowych szynobusach sa-133,134...więc troche mnie to dziwi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 20-02-2016, 15:28    Odpowiedz z cytatem

UTK ostrzega: uwaga na pęknięcia w podwoziach pociągów Pesy.

W piątek Urząd Transportu Kolejowego opublikował alert bezpieczeństwa dotyczący produkowanych przez bydgoską Pesę wózków. Ostrzega właścicieli taboru przed możliwością pęknięć w podwoziach.
Problemy z wózkami, czyli podwoziami pociągów Pesy, dały o sobie znać jeszcze w grudniu, gdy na Opolszczyźnie wypadł z torów szynobus spalinowy należący do Przewozów Regionalnych (nic się nikomu nie stało). Okazało się, że pękła rama wózka, podstawowy element podwozia. Przewozy Regionalne, a także inni przewoźnicy, wycofywali potem z ruchu kolejne pociągi, w których wykryto nieprawidłowości. Pojazdy przekazano Pesie do naprawy.

Więcej:
http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,19652549,utk-do-firm-kolejowych-uwaga-na-pekniecia-w-podwoziach-pociagow.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2015
Skąd: Linia 96

PostWysłany: 24-02-2016, 10:32    Odpowiedz z cytatem

Dziś widziana Gamma z TLK "Flisak" na moście średnicowym w relacji od Przemyśla ciągnięta chyba przez "siódemkę" czyżby spalinówka oddawana na naprawę gwarancyjną? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25-02-2016, 19:32    Odpowiedz z cytatem

W pociągach Pesy pękło 14 wózków. Producent bada sprawę.

Prezes Urzędu Transportu Kolejowego prowadzi pięć postępowań zmierzających do wycofania świadectw dopuszczenia do ruchu dla spalinowych zespołów trakcyjnych Pesa 218M.

Więcej:
http://transport-kolejowy.wnp.pl/w-pociagach-pesy-peklo-14-wozkow-producent-bada-sprawe,268172_1_0_0.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

pacy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 25-02-2016, 21:52    Odpowiedz z cytatem

Dojedzie..., nie dojedzie..., dojedzie...., nie dojedzie...., dojedzie..., nie dojechała.
Czyli agonia SU 160-005 z TLK Mamry .
https://youtu.be/GJ-zojbRl_w

_________________
2013 - 10097 km, 2014 - 13664 km, 2015 - 10331 km
2016 - 15995 km, 2017 - 2262 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 06-03-2016, 15:01    Odpowiedz z cytatem

Po co spalinówka, jak tam jest drut?

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

helmutt1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2014

PostWysłany: 06-03-2016, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Też nurtuje mnie to pytanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 02-10-2016, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Pociągi Dart od Pesy stoją. PKP Intercity zasłania się tajemnicą handlową.

Jest tajemnicą poliszynela, że pociągi Dart bydgoskiej Pesy często się psują. PKP Intercity chwali niezawodność konkurencyjnych pojazdów, za to w przypadku dartów jest ona... tajemnicą handlową.
Awaryjność pociągów (na wszystkich liniach) potwierdzają dane, do których dotarliśmy. Wynika z nich, że od stycznia do sierpnia ponad 300 kursów dartów było opóźnionych więcej niż 10 minut, a ok. 120 więcej niż pół godziny (łącznie odbyły 5552 kursy).

Więcej:

http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,20767522,pociagi-dart-stoja-pkp-intercity-zaslania-sie-tajemnica-handlowa.html?disableRedirects=true#BoxBizLink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 03-10-2016, 09:14   w artykule grafika z 5 kwietnia Odpowiedz z cytatem

Analiza spóźnień jest niecelowa w wypadku gdy brak istotnej info o przyczynach
wiadomo, że w woj. ślaskim DART porusza się po rozgrzebanych prze remonty torowiskach.
Daje znać o sobie zaniedbana infrastruktura. Występują awarie zasilania a czasami obsługa wykazuje braki w wyszkoleniu i obsłudze nowego sprzętu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 03-10-2016, 10:04   Re: w artykule grafika z 5 kwietnia Odpowiedz z cytatem

soad napisał/a:
czasami obsługa wykazuje braki w wyszkoleniu i obsłudze nowego sprzętu.

Nie ma co się dziwić. Wszyszcy się tego sprzętu uczą, maszyniści, serwisanci.. W ciągu 40 godzin szkolenie nie poznasz sprzętu na cacy.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl