Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
Wyprzedaże w PKP Intercity
Autor Wiadomość

M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 17-03-2012, 22:08    Odpowiedz z cytatem

Na 297 siódemek jakie IC ma na stanie prawie 130 sztuk czeka na NR lub NG.Już dziś nie maja co wystawiać do pociągów na v 120km/h i ratują się serią EP09. Bardzo efektywna gospodarka taborowa.Jak opylą te 120 sztuk przy obecnym poziomie utrzymania taboru czeka nas kolejne cięcie siatki pociągów wagony może i będą ale zabraknie lokomotyw.Wizji rozwoju to w tej firmie od dawna brak ,a 10 EU44 i kilka składów Pendolino do utrzymania chociażby dzisiejszej siatki połączeń nie wystarczy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 17-03-2012, 22:09    Odpowiedz z cytatem

PR-y by zabezpieczyć swoje potrzeby potrzebują niewiele ponad 30, także ponad 20 jeszcze będą chciały dokupić. KŚ mogą być zainteresowane, KW półki co jeszcze nie, podobnie jak KD. Obstawiam natomiast na prywatnych przewoźników towarowych i np. na ZNTK Oleśnica- skupującą loki, modernizując je a potem sprzedając je. W PKP IC zwycięża rozsądek, mam nadzieję, że PR-y też zrobią remanent w swoim taborze i sporej części kibli wreszcie się pozbędą.
A tak a propos PR-ów. W Rzeszowie stoją naprawdę dobre piętrusy oczekujące na rewizję, czy ktoś nimi się wreszcie zainteresuje?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 17-03-2012, 22:16    Odpowiedz z cytatem

PR potrzebuje ok. 50 loków elektrycznych w sumie, nie tylko IR, ale sporo osobówek wagonowych by się przydało - jazda bohunem jest przyjemniejsza niż jednostką, zwłaszcza full-plastic... O rezerwie obiegowej nie wspomnę...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 17-03-2012, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Na 297 siódemek jakie IC ma na stanie prawie 130 sztuk czeka na NR lub NG.

Tylko około kilkanaście sztuk z tej liczby przejdzie kolejny cykl naprawczy.

Pozostałe czekają ale na zgodę właściwego ministra do zbycia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 17-03-2012, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Czyli zwijamy firmę bo o zakupach nowych lokomotyw nikt nie mówi. Będzie jednorazowa poprawa wyniku finansowego a potem tniemy, tniemy, tniemy siatkę połączeń bo koni brakło wytłumaczenie zawsze się znajdzie bo kryzys, bo mała dotacja,bo brak podróżnych. Jakże inna gospodarka taborowa jest u prywatnych przewożników, nie wspominając o tym co się dzieje za naszymi granicami. Bardzo stare zamieniamy na nowsze, a to w sile wieku utrzymujemy w sprawności technicznej bo czynny tabor na siebie zarabia a nie generuje zbędne koszty stojąc i rdzewiejąc pod płotem.Ot takie różne podejście do tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 17-03-2012, 22:52    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
PR potrzebuje ok. 50 loków elektrycznych w sumie, nie tylko IR, ale sporo osobówek wagonowych by się przydało - jazda bohunem jest przyjemniejsza niż jednostką, zwłaszcza full-plastic...


Tylko EZT są znacznie tańsze. Składy wagonowe na REGIO zwyczajnie się nie kalkulują.

@M. nie do końca. PR-y taborem gospodarują rozsądnie, PKP IC używają obecnie tylko części loków. Nie ma sensu by te stały na bocznicach nabijając koszty.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 17-03-2012, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Swoją droga ciekawe ile złociszów kosztuje ta przeróbka jednej siódemki na dostosowanie do prędkości 140 lub 160km/h ,ze się w IC z niej wycofali.. Dobrze będzie jeśli PR-y i inni coś przejmą i w miarę możliwości i finansowych je odnowią ,ale szkoda by było by reszta rdzewiała.Warto je podrasować , no chyba że IC chce kupić oprócz siemensów i Pendolino jakieś nowe szybkie wielosystemowe loki..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-03-2012, 00:06    Odpowiedz z cytatem

sheva17, chyba że są to REGIO typu "Kamieńczyk" (to bodaj najczęściej wspominany przeze mnie pociąg), a więc w "porządnej", długiej relacji. Jak to finansowo wygląda na podsyłach typu "Szrenica" (zmieniająca się w "Galicję" - i vice versa, obie przebieranki w Jeleniej Górze) - nie mam pojęcia.

[ Dodano: 18-03-2012, 00:11 ]
Rafaello, może chcą kupić E4MSU? Smile Choć nie bardzo w to wierzę, mimo że Griffin pewnie będzie tańszy od husarii.

[ Dodano: 18-03-2012, 00:12 ]
Rafaello, może chcą kupić E4MSU? Smile Choć nie bardzo w to wierzę, mimo że Griffin pewnie będzie tańszy od husarii.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukaszBDG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2011
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 18-03-2012, 12:20    Odpowiedz z cytatem

A mnie zastanawia jedno - jak można sprzedać coś, co dostało się za friko i to jeszcze tak bezczelnie. Skoro PKP IC ma nadwyżkę a PR potrzebuje lokomotyw, to racjonalnym wydaje się oddanie odpowiedniej ilości lokomotyw PRom, które przecież oddały swoje lokomotywy za darmo!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 18-03-2012, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Swoją droga ciekawe ile złociszów kosztuje ta przeróbka jednej siódemki na dostosowanie do prędkości 140 lub 160km/h ,ze się w IC z niej wycofali.


Podobno do wersji EP07a- 6 mln zł. Dostosowanie do szybkości 140 km/h byłoby znacznie tańsze, część elementów konstrukcji można pozostawić. Myślę jednak, że PR-y nie będą szaleć i ograniczą się do modernizacji w stylu budyni. Brak zmiany prędkości konstrukcyjnej, też powinien ograniczyć koszty.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 18-03-2012, 13:30    Odpowiedz z cytatem

LukaszBDG, Polecam powrót do źródeł a więc dwóch ustaw, zrozumiesz więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-03-2012, 20:42   

Raczej nie PR tylko P.H.U Lokomotiv Bronisława Platy, aby je potem wynajmować przewoźnikom towarowym i trzepać kaskę Smile
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 18-03-2012, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Tylko jakoś dziwnym trafem ostatnio loki kupowały PR-y. Te jednak jeszcze potrzebują ich z 20, także pewnie i dla Twoich ulubieńców coś zostanie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 19-03-2012, 03:29    Odpowiedz z cytatem

Zostanie i to w nadmiarze, Lokomotiv nie kupi całej setki bo go za bardzo nie stać, a poza tym nie będzie miał komu opchnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amokk6 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 19-03-2012, 08:58    Odpowiedz z cytatem

Na złomie też można dobrze zarobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl