Ostatnio na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, non stop są kontrole rewizyjne, zastanawiam po co, skoro w składach tak mało pasażerów, nawet po 15 osób na całej trasie, a często w przedsionku służbowym siedzi kilku konduktorów, pracowników PR i rewizorzy.
Odpadł im odcinek Czewa-Gliwice, a etatów zapewne nie ubyło
Dziś Regio Rybnik odj 18:31 -> Bielsko Biała Główna przez Żory , Pszczynę , Czechowice Dziedzice . Frekwencja przy odjeździe z Żor 17 osób w Żorach wysiadło 5 podróżnych skład EN57 110 .
Dzisiejszy Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
Skład: EN57 SPOT
Frekwencja wysoka około 50%
Odjazd +6 do zmienionego rozkładu jazdy tj. 15:32, podróż wygodna ciepło, nie trzeba żadnych flirtów, elfów w których siedzienia twarde i ogólne mało wygodne.
Dzisiejszy Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
Skład: EN57 SPOT
Frekwencja wysoka około 50%
Odjazd +6 do zmienionego rozkładu jazdy tj. 15:32, podróż wygodna ciepło, nie trzeba żadnych flirtów, elfów w których siedzienia twarde i ogólne mało wygodne.
Też jechał nim - staliśmy przed Bytomiem Północ z 10 minut. Czyli byliśmy w plecy w sumie jakieś 20 minut w TG i Koszęcinie. :/
Dzisiejszy wieczorny Regio Katowice ( 18:41) -Wieluń Dąbrowa
Odjazd z Katowic z opóźnieniem 5min z powodu opóźnionego pociągu KŚ, Przed Ch. Batorym oczekiwanie ok. 10min., odcinek. Ch.Stary- Bytom jazda z małą prędkością efekt w Bytomiu opóźniony 20min.
Skład: EN57-1415 dermowy.
Frekwencja szok! ok, 50% zawsze pustki na tym pociągu a dzisiaj duże zaskoczenie.
Prędkość pociągu to nie tylko szlakowa. Wprawdzie rzadko tędy jeżdżę, ale nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek z taką prędkością jechał tą trasą. Nawet według rozkładu pociąg ten pięciokilometrowy odcinek pokonuje w 7 minut.
Frekwencja spada na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, coraz częściej mozna spotkac puste perony w Chorzowie Miasto, Starym, Batorym, gdzie jeszcze do nie dawna ta ostatnia stacja, cieszyła sporą wymianą pasażerów, min. przesiadki do/z - Gliwic/Zabrza. Nie wiem czy to ma związek z powstaniem KŚ i brakiem honorowania stefówek? Bo niestety coraz mniej osób wysiada na Batorym i wydaje mi się, sporo pasażerów jadących od strony Bytomia, Tarn. Gór, przesiadło na komunikację autobusową.
Dotychczasowa cena strefówki 4,20 była bardzo atrakcyjna, obecnie przejazd jest już mniej opłacalny.
sebek, Nie siej paniki frekwencja w tych pociągach na tym odcinku jest stała.
Katowice 02.11.2011r.
Regio Kluczbork-Katowice( 17:37)
Frekwencja: ok. 25%
Skład: EN57- 1409 dermowy, ogrzewanie było włączone bardzo mocno co jest lekką przesadą.
Wie ktoś jak wygląda frekwencja w porannych KŚ 44361 i 44489 na odcinku Katowice - Gliwice (odjazdy odpowiednio 7.03 i 7.33), co zwykle puszczają (Flirty/Elfy/AKM/Traxx+CD) i czy jeżdżą podwójne jednostki? Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje...
Regio 7717 Katowice - Bielsko-Biała Odjazd ze stacji Tychy 15:49 dnia 04.11.2011
Frekwencja grubo ponad 100% dużo ludzi stało między siedzeniami i przy drzwiach. Osoby w Tychach miały problem wsiąść do tego pociągu. Zaobserwowałem że pociągi w kierunku Bielska po 15 w piątki (nie wiem jak w inne dni) są tak zapchane, że powinny puszczać 2 EZT na każdym pociągu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum