Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Przewozy Regionalne - dzielić czy nie dzielić?
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-02-2014, 22:02    Odpowiedz z cytatem

Grad, jeśli nie nacjonalizacja to co? Prywatyzacja? Bo możliwe są tylko 4 warianty:

1. Utrzymywanie status quo (spółka pozostaje w gestii marszałków).
2. Nacjonalizacja (PR wracają do Grupy PKP, bądź bezpośrednio stają się własnością Skarbu Państwa).
3. Prywatyzacja (pytanie: kto to kupi?).
4. Upadek / likwidacja / podział PR.

Moim zdaniem najbardziej prawdopodobny jest wariant 4.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 20-02-2014, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Może nie wszędzie ale jeśli miałbym wypowiedzieć się konkretnie krótko: tak czy nie to oczywiście jestem za likwidacją. Dlatego, że wysokość dotacji oraz cen biletów jest absurdalna. W Polsce jest coraz lepszy stan infrastruktury drogowej i co najważniejsze jest to dużo tańsze rozwiązanie. I oczywiście dotarcie do celu a nie z przesiadką na taksówkę lub komunikację miejską. A drogie kolejowe przewozy pasażerskie wynikają głównie z okradania tej spółki od wielu, wielu lat. Najpierw zaczęli konduktorzy biorąc w łapę, potem chmara zbędnych etatów naczelników i dyrektorów a także zleżałych związkowców. A teraz jak pijawki podłączyły się "zaprzyjaźnione" podmioty zewnętrzne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 21-02-2014, 08:03    Odpowiedz z cytatem

Grad,
Ta, likwidacja Język I ciekawe kto by jeździł, a co do cen to wcale nie są wysokie
Cytat:
W Polsce jest coraz lepszy stan infrastruktury drogowej i co najważniejsze jest to dużo tańsze rozwiązanie.

I co, może powiesz że Polski BUS jest tak wspaniały? Ciekawe ile wytrzymają z biletami w promocyjnych cenach.

Nacjonalizować!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 22-02-2014, 00:35    Odpowiedz z cytatem

Ceny biletów kolejowych w Polsce nie są wysokie ale dla kolejarzy Razz
Czas zlikwidować to państwowe rozkradane badziewie o szumnej nazwie PKP Intercity.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 26-02-2014, 09:54    Odpowiedz z cytatem

Bądźmy poważni rozmawiamy o publicznych pieniądzach. Pociagi powinny być tam, gdzie jest na nie zapotrzebowanie , nie powinny zaś wozić powietrza. Bliższy jest mi model powrotu PR do Grupy PKP S. A., kolejki marszałków zwyczajnie się nie sprawdziły, są kosztowne i służą niestety realizacji ich partykularnych interesów kadrowych. PR-y przechodzą zaś pozytywną ewolucję, uważam że po powrocie Moraczewskiego szybko stałyby się najnowocześniejszą spółką kolejową w Polsce, opartą jednakże na rachunku ekonomicznych. Bez finansowania pociągów dla kolejarzy, przy organizowaniu tych kursów, które budzą zainteresowanie pasażerów. Podstawa to oczywiście przepędzenie związkowców i pozbawienie ulg kolejarzy, przez których bilety są niestety droższe dla pozostałych pasażerów.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 26-02-2014, 21:09    Odpowiedz z cytatem

A o przeroście etatów pseudo dyrektorów i naczalników zapomniałeś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 26-02-2014, 23:41    Odpowiedz z cytatem

Ok takie etaty są, ale i tak kosztują znacznie mniej niż będą stołeczki w radach nadzorczych każdej ze spółeczek....PR-y zmieniają się in plus, trzeba to docenić.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-03-2014, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Co roku ma ponad 80 mln przewozów, ale ma też ponad miliard złotych zadłużenia. I od lat przynosi straty. Sprowadzany na nowego prezesa były bankowiec ma przed sobą dwa scenariusze: albo podzieli Przewozy Regionalne (PR) na jeszcze więcej spółek samorządowych, albo spółka po sześciu latach wróci jako własność Skarbu Państwa.

Więcej:
http://www.biztok.pl/biznes/nacjonalizacja-polskich-kolei-to-scenariusz-dla-najwiekszego-przewoznika_a15810

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 31-03-2014, 18:39    Odpowiedz z cytatem

Grad, tak, są niskie, a przynajmniej znośne. Z Koszalina do np. Jeleniej Góry jest autokar - za jedyne 95 zł od osoby. Z PKP Intercity jestem w stanie na tej trasie oszczędzić trzy dychy, a jadąc samymi REGIO dołożę złotówkę i mam podróż w dwie strony za cenę autokaru w jedną. I to niezależnie, czy wybiorę wariant przez Piłę, Poznań i Wrocław, czy też przez Szczecin, Zieloną Górę i Lubań (nawet pchając się przez Zgorzelec).

[ Dodano: 31-03-2014, 18:41 ]
EDIT: REGIO nie dość, że pojadę w dwie strony, to jeszcze mi 9 zł zostanie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-03-2014, 20:10   

Cytat:
jeszcze mi 9 zł zostanie

20 zł - jeśli kupisz Regiokarnet, nawet nie wykorzystując trzeciego dnia.
Powrót do góry

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 01-04-2014, 02:03    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście żyjemy w czasach zaawansowanej paranoi. Zamiast optymalizować zafundowali nam podwyżki cen biletów (ukryte), gąszcz taryf itp. A powinni zrezygnować z podziały na taryfy Regio, TLK, Śląskie. To by pozwoliło zwiększyć efektywną częstotliwość pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 01-04-2014, 06:46    Odpowiedz z cytatem

Płacić za podział kolei, ha ha Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 01-04-2014, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Grad, tak, są niskie, a przynajmniej znośne. Z Koszalina do np. Jeleniej Góry jest autokar - za jedyne 95 z

To tylko wyjątek nie potwierdzający reguły. Ilu jest klientów w takiej relacji? Czas aby PKP Intercity zainteresowali się komornicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-04-2014, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Za około pół roku ma być gotowa szczegółowa koncepcja funkcjonowania Przewozów Regionalnych wraz z harmonogramem jej wdrażania - poinformowała PAP wicepremier, minister infrastruktury i rozwoju Elżbieta Bieńkowska.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 08-04-2014, 07:08    Odpowiedz z cytatem

Znowu pieniądze w błoto. Po to tylko aby zwolnić dotychczasowych pracowników a zatrudnić nowych z ... banków. Tylko, że ta rzeź będzie chyba większa niż to zrobił J.Karnowski ze swoją kliką w PKP W 2012r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl