Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  WWW.INFOKOLEJ.PL   FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.MOBI   FACEBOOK.COM/INFOKOLEJ  



Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Remonty na 202
Autor Wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 20-09-2012, 12:32    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o linię nr 202 to PLK przymierza się do NG obu torów na odcinku Stargard - Runowo, tak by na całości linii można było jeździć 120 lub więcej km/h. Pytanie tylko kiedy to zrobią. Kiedyś słyszałem o roku 2013, teraz im bliżej tego roku, tym mniej się o tym mówi, więc możliwe że sprawa się przesunie w czasie.

Poza tym mam info, ze bardzo zaawansowane są prace nad projektem budowy (częściowo odbudowy) drugiego toru na odcinku Wejherowo - Słupsk. Podobno sam minister Nowak jest mocno zainteresowany szybką realizacją tego zadania. Jeszcze w tym roku miałby zostać ogłoszony przetarg na studium wykonalności tego zadania.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 20-09-2012, 13:25    Odpowiedz z cytatem

A tymczasem w najnowszej instrukcji Id-12 PLK prędkość konstrukcyjna na liniii 202 wynosi obecnie 140 km/h.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 20-09-2012, 22:26    Odpowiedz z cytatem

To wynik błędu, czy jakaś aktualizacja prędkości?
Jeśli to drugie, to na jakim odcinku taka V max obowiązuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 21-09-2012, 07:56    Odpowiedz z cytatem

Stoker: zaznaczam iż jest to prędkość konstrukcyjna. Czy pomyłka PLK? Bóg jeden wie. Smile Zamieszczam legendę i właściwą tabelkę z instrukcji Id-12.

202.jpg
Linia 202.
Plik ściągnięto 25 raz(y) 102.44 KB

legenda.jpg
Legenda do tabelki
Plik ściągnięto 14 raz(y) 101.53 KB


_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 27-09-2012, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Dwa znalezione zdjęcia remontu na D29-404:

http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7623&sessionid=17c14b3b800267ffd4f5d62fd3840839&sessionid=17c14b3b800267ffd4f5d62fd3840839
http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7624&sessionid=17c14b3b800267ffd4f5d62fd3840839&sessionid=17c14b3b800267ffd4f5d62fd3840839
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
12844010

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 27-02-2013, 09:20    Odpowiedz z cytatem

Tak się zastanawiam patrząc na nowe WOSy od 1. marca i na linię 202, co robi IZ Szczecin. Doszło nowe ograniczenie w Czarnowęsach do 50 km/h przez zły stan rozjazdu, a dokładniej uszkodzoną iglicę. Powinno to być naprawione od ręki, ale u nas oczywiście już wpisuje się do WOSu i sprawa załatwiona. Całe mnóstwo ograniczeń typu: "zły stan przepustu", "zły stan rozjazdu", które obowiązują na 10-100 metrach i występują ograniczenia nawet do 50 km/h. Są też ograniczenia do 20 km/h przez zły stan toru.

To przygnębiające, że ograniczenie występujące na kilkudziesięciu metrach nie może być naprawione latami i psuje stan ogólny linii. Wnioski te można wysnuć także do innych linii będących pod opieką IZ Szczecin.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 27-02-2013, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Coś tam grzebali w tym rozjeździe jakiś czas temu. Ograniczenie jest tylko jadąc w kierunku Białogardu, a było ono chyba większe, bo wydaje mi się, że pociąg zwalniał tam nawet do 20 km/h. Dzisiaj czołgał się też w Białogardzie po zwrotnicach, mimo, że na semaforze miał "wjazd na wprost". Szkoda, bo tak jak piszesz są to pierdoły w porównaniu np. z mostami, które zrobili, czy przejazdami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 27-02-2013, 20:28    Odpowiedz z cytatem

Aktualnie w Białogardzie robią drugi most. Na razie etap montowania żelaznych prętów pod wylewkę betonową. To dla tych, którzy nie wiedzą a interesuje ich sytuacja. Prawdopodobnie będą chcieli puścić ruch przez most po dwóch przęsłach, aby zrównoważyć obciążenia.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 27-02-2013, 20:36    Odpowiedz z cytatem

Rafał a dasz pieniądze na naprawę?
Albo podaruj nam elementy typu iglice, całe rozjazdy, mosty a zrobimy.
W całym kraju występują takie usterki tylko z powodu braku części/kasy/elementów przechodzą do Dodatku 1

_________________
Pracuję w firmie, która wstydzi się swoich pracowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
7431174

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 27-02-2013, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Droznik: a to PLK nie dostaje pieniędzy? Na cholerę IZ Szczecin, skoro nic nie może? Przecież nikt nie domgada się tutaj budowy drugiego toru od jutra. To są tak "proste" awarie, które powinny być usuwane w bieżącym utrzymaniu linii.

Zapasy na mijankach wzięte z kosmosu dla bezpieczeństwa, za to uszkodzony rozjazd bezpieczeństwu nie zagraża jak rozumiem. Powinno się ciągać za to po sądach, poważnie.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 27-02-2013, 21:25    Odpowiedz z cytatem

Rafał napisał/a:
Tak się zastanawiam patrząc na nowe WOSy od 1. marca i na linię 202, co robi IZ Szczecin. Doszło nowe ograniczenie w Czarnowęsach do 50 km/h przez zły stan rozjazdu, a dokładniej uszkodzoną iglicę. Powinno to być naprawione od ręki, ale u nas oczywiście już wpisuje się do WOSu i sprawa załatwiona.
.


Oczywiście Ty masz iglicę ( a konkretnie półzwrotnicę ) w lodówce lub w piwnicy ?
Szast-prast i już wymienione !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 28-02-2013, 06:12    Odpowiedz z cytatem

Zadne szast prast, tylko juz od jakiegos czasu wiadomo, ze cos tam sie dzieje z tą półzwrotnicą. Chyba jest jakis zakład w kraju, który to produkuje. Trzeba było zamówic wczesniej i wymienić. Na takie rzeczy kasa powinna sie znalezc a zeby pozniej nie bylo takich wypadków jak we Wronkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 28-02-2013, 10:06    Odpowiedz z cytatem

Tak jeszcze o zarządcach infrastruktury. Ostatnio w RK przeczytałem: mamy 39,8 tys. pracowników w PLK na 19,3 tys. km eksploatowanych linii kolejowych. Dla porównania we Francji jest 33,6 tys. pracowników na 29,4 tys. km linii, a u niemców 39,8 tys. pracowników na 37,9 tys. km linii kolejowych. Myślę, że każdy wyciągnie z tego wnioski, porównując przy okazji stan infrastruktury, a i stawki dostępu do niej. Zaznaczam, że nie mówię, żeby zwolnić wszystkich pracowników od razu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 28-02-2013, 11:18    Odpowiedz z cytatem

Nie chcę robić off-topu, ale w nawiązaniu do powyższego postu o zatrudnieniu, jeden cytat:

15/11/2011 19:20 Autor: z PLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ racja realista kolejowy! podam strukture zatrudnienia co by @ inzynier głupot nie pisał:
- 20 000 osób inzynieria ruchu ( zwrotniczy , nastawniczy i dyzurny ruchu),
- około 7000 osób pion drogowy + diagnostyka,
- około 4000 osób automatyka,
- około 8000 administracja (czyli tzw biurwa w sekcjach , zakładach i centrali ( sama centrala to może byc około 2000 osób).
Dane ogólnie dostępne- mozna znaleść bez trudu.

http://www.rynek-kolejowy.pl/28744/Klimkiewicz_Zle_usytuowanie_PKP_PLK_ogranicza_rozwoj_kolei_.htm

EOT bo to temat na dział "Infrastruktura" albo "Administracja", żeby mnie Admin nie pogonił Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 28-02-2013, 11:38    Odpowiedz z cytatem

A czy ty wiesz że za 20 dni kupisz sobie nową konsolę do gier. Masz już odłożoną kasę na zakup, a tu nagle 3 dni przed zakupem wypadnie że musisz kupić lodówkę bo stara się zepsuła. No ale przecież wiesz że masz starą lodówkę i że ona może się zepsuć. Więc podejmujesz wybór
Taka przenośnia do tej sytuacji. Niby wiadomo że coś się psuję ale albo nie ma kasy na to bo są ważniejsze wydatki albo po prostu gdzieś była bardziej potrzeba np na 273, 351 Smile

_________________
Pracuję w firmie, która wstydzi się swoich pracowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
7431174
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2014 infokolej.pl