a jak wygląda sam kurs?
czy od pn do pt do wieczora trwa?
w jakich godzinach mniejwiecej?
czy jeśli kurs jest w warszawie, to za powrót do np Poznania płacę ja czy firma?,
co z wyżywieniem?
Czy ciezki jest ten kurs?
dużo trzeba "wykuc" jak wygląda sam egzamin?
Czy istnieje możliwość wyboru pokoju 1 os, czy inny?
Proszę o opisanie przez osoby które już to przeżyły
[ Dodano: 15-02-2012, 12:17 ]
po szkoleniu ok1,7 tys netto czy brutto?
czy ktoś może odpisac? co to za problem? z wielu Was to przezyło, może ktoś się podzieli ?
Kolego, sam kurs to na początek około 2 tygodni szkolenia stanowiskowego, tzn: poznajesz kolejne działy jak dyspozytura, kasy, informacje, nastawnie, rewidentów, manewrowych itp. Wszystko w dni robocze pon - pt od około 7 do 15. Potem pięć tygodni kursu w Warszawie z zakwaterowaniem ale bez wyżywienia ale z tego co wiem to jest dieta żywieniowa około 20zł dziennie. po tym kursie egzamin i około miesiąca pracy pod nadzorem kierownika i konduktora a po całym kursie, po około 3 miesiącach od początku podpisanie już umowy o pracę ale nie wiem na jaki okres, lojalka na 3 lata i normalna praca za konduktora świątek piątek i niedziela. Zarobek ten około 1700zł jest raczej chyba gołą pensją brutto bez dodatków i premii ze sprzedaży biletów.
Wyczerpałem Twoje pytania
P.S. Co do egzaminów to łatwo nie jest. Wiedzy do ogarnięcia jest bardzo dużo. No i trzeba się uodpornić na stres, bo pasażerowie są różni, tak samo jak współpracownicy. Do tego same godziny pracy odstraszają. początki i końce o każdej porze dnia i nocy bez taryfy ulgowej i bez patrzenia na możliwości dojazdów do i z pracy.
Powodzenia w nowej pracy
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
Kolego, sam kurs to na początek około 2 tygodni szkolenia stanowiskowego, tzn: poznajesz kolejne działy jak dyspozytura, kasy, informacje, nastawnie, rewidentów, manewrowych itp. Wszystko w dni robocze pon - pt od około 7 do 15. Potem pięć tygodni kursu w Warszawie z zakwaterowaniem ale bez wyżywienia ale z tego co wiem to jest dieta żywieniowa około 20zł dziennie. po tym kursie egzamin i około miesiąca pracy pod nadzorem kierownika i konduktora a po całym kursie, po około 3 miesiącach od początku podpisanie już umowy o pracę ale nie wiem na jaki okres, lojalka na 3 lata i normalna praca za konduktora świątek piątek i niedziela. Zarobek ten około 1700zł jest raczej chyba gołą pensją brutto bez dodatków i premii ze sprzedaży biletów.
Wyczerpałem Twoje pytania
P.S. Co do egzaminów to łatwo nie jest. Wiedzy do ogarnięcia jest bardzo dużo. No i trzeba się uodpornić na stres, bo pasażerowie są różni, tak samo jak współpracownicy. Do tego same godziny pracy odstraszają. początki i końce o każdej porze dnia i nocy bez taryfy ulgowej i bez patrzenia na możliwości dojazdów do i z pracy.
Powodzenia w nowej pracy
jakiej kwoty mozna sie spodziewac mc po rozpoczeciu pracy po zdaniu kursu z tymi dodatkami itd.... wiem ze trudno podac konkretna, ale mniejwiecej... 2 tys? 1,5 tys? Jakie sa premie za nocki nd itd.... t
o bedzie wszystko co chcialbym wiedziec, dziekuje:)
ok, nam powiedzieli na spt, ze 1700 netto, czyli moze zapytam jaka kwota jest podstawa, i do tego co dodatkowo i ile jest doplacane do pensji, jak wyglada samo szkolenie? Od rana do wieczora? Od pn do pt? Czy egzam jest jeden duzy z calosci? Czy sa w roznych czesciach? Kiedy jest egzam ustny i jak wyglada?
Piszę do tych którzy się już dostali:
Otrzymaliści już tel. w sprawie podpisania umowy? Od poniedziałku mam zacząć kurs praktyczny w swoim mieście(tak pisali w e-mailu) a tu nikt nie zdzwoni żeby poinformować co i jak...
Witam serdecznie,
Przeglądałem tematy ale troszkę za dużo stron Łatwiej spytać.
Mianowicie, gdzie w okolicach Katowic można zgłosić się z CV? Nie musi być to koniecznie PKP IC. Ogólnie interesowałaby mnie praca konduktora. Teraz dużo tych spółek jest
Koledzy proszę o odpowiedź i miłej niedzieli!
PKP Intercity S.A. jest baaardzo zadłużona ale to ukrywa więc będą likwidować stanowiska robotnicze tworząc miejsca w biurach dla swojaków z PO. PKP IC bieże bardzo drogie kredyty na bieżącą działalność. W grudniu zakończyli PDO więc robotników nie będą zatrudniać a konduktor lub kierownik pociągu to stanowisko robotnicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum