widzę że jest tu sporo przedstawicielek płci pięknej, które się dostały Kobiety miały łatwiej, gdyż zastosowano parytet jak się zdaje 50 % - 50 %, podczas gdy wsród kandydatów ogółem kobiet było może z 20%.
Co do badań to cięzko ich nie przejść - nie każdy może o tym wie, ale niestety na jednej rzeczy łatwo polec - nawet najmniejsza wada wzroku na minus dyskwalifikuje (0,5 d czy 1,0 d jeszcze przejdzie, ale już -1,5 d na pewno nie).
Czyli mając wadę - 1.25 i - 0.75 może być ciężko??
Hej;)
Nie znam się na oznaczeniach wad wzroku ale PKP Intercity podało w mailach rekrutaycjnych:
Życzymy powodzenia w czasie AC, jednocześnie informujemy, że na stanowisku konduktor wymagane są przez Kolejową Medycynę Pracy określone warunki zdrowotne, w tym w szczególności:
1) co najmniej druga kategoria wzroku, w tym:
ostrość wzorku - widzenie bez korekcji w zakresie 0,8/0,6
prawidłowe pole widzenia
prawidłowe rozróżnianie barw.
widzę że jest tu sporo przedstawicielek płci pięknej, które się dostały Kobiety miały łatwiej, gdyż zastosowano parytet jak się zdaje 50 % - 50 %, podczas gdy wsród kandydatów ogółem kobiet było może z 20%.
Co do badań to cięzko ich nie przejść - nie każdy może o tym wie, ale niestety na jednej rzeczy łatwo polec - nawet najmniejsza wada wzroku na minus dyskwalifikuje (0,5 d czy 1,0 d jeszcze przejdzie, ale już -1,5 d na pewno nie).
Czyli mając wadę - 1.25 i - 0.75 może być ciężko??
Hej;)
Nie znam się na oznaczeniach wad wzroku ale PKP Intercity podało w mailach rekrutaycjnych:
Życzymy powodzenia w czasie AC, jednocześnie informujemy, że na stanowisku konduktor wymagane są przez Kolejową Medycynę Pracy określone warunki zdrowotne, w tym w szczególności:
1) co najmniej druga kategoria wzroku, w tym:
ostrość wzorku - widzenie bez korekcji w zakresie 0,8/0,6
prawidłowe pole widzenia
prawidłowe rozróżnianie barw.
2) pierwsza kategoria słuchu.
Kwestia od jakiej wartości zaczyna się ta druga kategoria, bo na pierwszą to na pewno się nie łapie.
Jutro rozmowa - zobaczymy jak to będzie
Zastanawia mnie sprawa ponownego naboru.Mysłałem ze jako osoba ktora jest odporna na prace pod presja czasu oraz na problemowe osoby(13 lat prcy w markecie w kasach),ma szanse na tym stanowisku.Jedynie jezyk słabo.Niesty telefon milczy jak zaklety.Juz trace nadzieje na te prace.
Zastanawia mnie sprawa ponownego naboru.Mysłałem ze jako osoba ktora jest odporna na prace pod presja czasu oraz na problemowe osoby(13 lat prcy w markecie w kasach),ma szanse na tym stanowisku.Jedynie jezyk słabo.Niesty telefon milczy jak zaklety.Juz trace nadzieje na te prace.
Jeśli wpisałeś, że Twój język angielski lub jakikolwiek inny jest słaby to odpadłeś - PKP wymaga komunikatywnej znajomości jezyka - może nie chodzi o perfekcyjnie dobry ale konduktor musi potrafić dogadać się z pasażerem:)
Zastanawia mnie sprawa ponownego naboru.Mysłałem ze jako osoba ktora jest odporna na prace pod presja czasu oraz na problemowe osoby(13 lat prcy w markecie w kasach),ma szanse na tym stanowisku.Jedynie jezyk słabo.Niesty telefon milczy jak zaklety.Juz trace nadzieje na te prace.
Jeśli wpisałeś, że Twój język angielski lub jakikolwiek inny jest słaby to odpadłeś - PKP wymaga komunikatywnej znajomości jezyka - może nie chodzi o perfekcyjnie dobry ale konduktor musi potrafić dogadać się z pasażerem:)
Tee Bilecik, za bardzo mnie sie identyfikujesz z firmą
normalnie jak Cie nie przyjmą to stracę wiaarę w ludzi he he
Hej, a mam pytanie jak to jest ze szkoleniami jak już ktoś przejdzie badania lekarskie. Czy zawsze są w tych samych godzinach i jak tak to od której do której?
Jak się ma problemy z głową, to na pewno psycholog będzie najgorszy.
Aczkolwiek patrząc na niektórych... No jakoś i psychologa przeszli, chociaż nie powinni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum