Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Dzień pasażera kolei trwa
Autor Wiadomość

rumburak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Sie 2011
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: 06-11-2011, 17:01    Odpowiedz z cytatem

przewoz napisał/a:
Ciekawe, jak było w PR...


System rezerwacji w PR jest trochę mniej dojrzały i mniej przetestowany, nic dziwnego - u nich rezerwacja miejsc to raczej dodatek, niż usługa podstawowa (świadczy o tym choćby brak rezerwacji w kasach, no i niewielka liczba pociągów Re z rezerwacją). Na pewno sprawa zostanie wyjaśniona.

Generalnie w sprawach reklamacji działania sprzedaży internetowej IPR pisałbym pod adresy podane na stronie https://biletyregionalne.pl/contact - tak na pewno będzie szybciej.

piotr8 napisał/a:
Chcieliśmy na spokojnie wyjaśnić zaistniałą sytuację, żeby w przyszłości nie miała miejsca.Nie była to wina obsługi pociągu lecz systemu sprzedaży miejscówek.


Dokładnie tak, a wchodząc w szczegóły: wina nieszczęśliwego zbiegu kilku okoliczności, którego nie przewidzieli autorzy systemu.

Tak czy siak, wyjaśnianie lepiej prowadzić w trybie reklamacji, a od obsługi można oczekiwać raczej tylko potwierdzenia zdarzenia, i ew. zadbania o miejsca zastępcze.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

piotr8 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 15 Lis 2010

PostWysłany: 10-12-2011, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Reklamację przesłałem mailem ( 6 listopada) do dzisiaj żadnej odpowiedzi.Dlaczego przewozy regionalne "olewają" klienta? Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-12-2011, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Twoja sprawa musi być wyjątkowo skomplikowana Rolling Eyes Monituj ponownie, może coś dla Ciebie wymyślą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 10-12-2011, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Mi na maila odpowiedzieli tradycyjnym listem. Sprawdź skrzynkę pocztową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

piotr8 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 15 Lis 2010

PostWysłany: 26-12-2011, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Otrzymałem odpowiedź od PR.Proponują mi zwrot 6 zł ( dwie miejscówki) na konto.Czy to w porządku za kilka godzin stania w tłoku czy to jakaś kpina?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rumburak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Sie 2011
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: 26-12-2011, 23:49    Odpowiedz z cytatem

No dobrze, ale czy Ty dałeś im swoją propozycję zadośćuczynienia (z jakąś konkretną motywacją oczywiście)? Bo jak nie, to co się dziwisz że idą po najmniejszej linii oporu.

Ja bym napisał na Twoim miejscu że poniosłem większą stratę niż 6 zł, bo zakup miejscówki to nie jest opłata za miejsce siedzące, tylko opłata za gwarancję jakości całej usługi. Gdybym wiedział że nie będzie rezerwacji, to bym w ogóle nie udał się w podróż (to jest przykładowa podstawa do zwrotu całości opłat za bilety).

[ Dodano: 26-12-2011, 23:50 ]
Poproś o 1 kg REGIOkrówek w ramach zadośćuczynienia, przynajmniej będą mieli z tym zgryz. Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

piotr8 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 15 Lis 2010

PostWysłany: 27-12-2011, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Dzieki za radę Smile Tak uczynię Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-01-2012, 09:09    Odpowiedz z cytatem

Urząd Transportu Kolejowego wydłużył do siedmiu godzin dziennie czas pracy infolinii, która pozwala uzyskać informacje na temat praw pasażera w transporcie kolejowym.

Od 2 stycznia 2012 r. prowadzona przez UTK infolinia działa w dni robocze w godz. 9.00 – 16.00. Pracownicy Departamentu Praw Pasażera udzielają informacji pod numerami telefonów:

801 044 080 (do połączeń z telefonów stacjonarnych, opłata za połączenie zależy od cennika operatora, zwykle jest to 0,29 zł/min + VAT ),
22 46 04 080 (do połączeń z telefonów komórkowych, opłata według taryfy operatora).

Jednocześnie przypominamy, że uwagi i pytania dotyczące podróży koleją można przesyłać na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl


źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl