Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 395, 396, 397  Następny
Rekrutacja na stanowisko maszynisty w PKP IC
Autor Wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 07:51    Odpowiedz z cytatem

Horror napisał/a:
Cytat:
tłumaczył się jak gówniarz,qźwa słońce go oślepiło...


Nikt nie wymaga od Ciebie żebyś rozumiał, że to możliwe, ale skoro nie miałeś okazji jechać o tej porze przez Gutkowo, lub w ogóle prowadzić pociąg kiedy słońce wypala Ci siatkówki oczu, proszę, nie wypowiadaj się i nie oceniaj maszynisty którego nie znasz.
Wolno mieć Ci własne zdanie, ale tak trochę głupio, skoro Cię tam nie było, prawda?.


Nie baw się w adwokata bo robisz to wyjątkowo nieudolnie,jeśli jesteś maszynistą(młodym zapewne)to kiepsko cię wyszkolono,jeśli dopiero się szkolisz,to jeszcze dłuuga droga przed tobą.Ja rozumiem że ktoś mógł nie mieć okularów przeciwsłon.osłona kabinowa mogła być popsuta lub mogło jej nie być,ale na Boga Ojca,są na gruncie sygnalizatory ostrzegawcze przed semaforami vide:tarcze ostrzegawcze,sygn.powtarzające,inne semafory mówiące nam o aktualnym obrazie na semaforach do których się odnoszą.Są w końcu przepisy które jasno określająjak maszynista ma postąpić,jeśli nie jest pewien obrazu na semaforze(np oślepienie),powiem więcej,te przepisy zawarte są w instrukcjach,które maszynista ma znać jak pacierz,koniec kropka a ten którego tu bronisz zamiast wsadzić morę w kubeł,pierdzielił o słońcu co permanentnie utrudni teraz jego ew.obronę...Matoł![/b]
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 23-08-2014, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Dopiero niedawno dołączyłeś do tego forum, a już tak nieładnie obrażasz ludzi.
Jeżeli tak dobrze znasz instrukcje, to podaj zapis, który jasno określa postępowanie maszynisty w przypadku oślepienia.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 23-08-2014, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze nie bawię się w adwokata, bo tak naprawdę przejechanie semafora zdarzyło się każdemu maszyniście, lub zdarzy. Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi, to chyba rzecz całkowicie normalna.
Jedyne na co chciałem szanownemu marudzie zwrócić uwagę, to na to, że majster nie tłumaczył się jak gówniarz.
Miał na tyle cywilnej odwagi, żeby przyznać się do błędu spowodowanego tak głupią rzeczą, jak słońce i chwila braku skupienia. Poza tym zachował się wzorowo. Zauważył swój błąd i zrobił wszystko, żeby zminimalizować jego skutki.

Co do mojej osoby, możesz sobie spekulować dalej. Nie rozumiem tych osobistych wycieczek. Chcesz pokazać że jesteś lepszy? Bądź sobie Smile na zdrowie Smile

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 12:14    Odpowiedz z cytatem

klimeu44 napisał/a:
Dopiero niedawno dołączyłeś do tego forum, a już tak nieładnie obrażasz ludzi.
Jeżeli tak dobrze znasz instrukcje, to podaj zapis, który jasno określa postępowanie maszynisty w przypadku oślepienia.

Posty a tym bardziej instrukcje, należy czytać ze zrozumieniem, jak widzę jest to sztuka dość trudna,co ci zatem da wskazanie odpowiednich paragrafów skoro z interpretacją nie dasz sobie rady.Nb.skoro literalnie pytasz o paragraf na oślepianie to ja nic nie poradzę że nie kumasz iż mieści się to w kanonie sytuacji, kiedy maszynista nie jest pewien sygnału na semaf.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buballo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sty 2013
Skąd: Kraina Oz

PostWysłany: 23-08-2014, 12:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
pytasz o paragraf na oślepianie to ja nic nie poradzę że nie kumasz iż mieści się to w kanonie sytuacji, kiedy maszynista nie jest pewien sygnału na semaf.


Powinieneś chyba zacząć pisać sam kolejowe instrukcje, wtedy wszystko byłoby jasne i klarowne Śmiech

A dlaczego by nie zastosować w tej sytuacji paragrafu o jeździe w warunkach ograniczonej widoczności ? Nie pomyślałeś o tym mądralo ?

Przepisy i instrukcje kolejowe nie są w stanie skatalogować każdej okoliczności, a podciąganie konkretnej sytuacji pod ogólne brzmienie przepisu jest sporym nadużyciem, niestety na niekorzyść maszynisty, który jak się okazało zachował się dalej zgodnie z procedurami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Horror napisał/a:
Po pierwsze nie bawię się w adwokata, bo tak naprawdę przejechanie semafora zdarzyło się każdemu maszyniście, lub zdarzy. Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi, to chyba rzecz całkowicie normalna.
Jedyne na co chciałem szanownemu marudzie zwrócić uwagę, to na to, że majster nie tłumaczył się jak gówniarz.


Co do mojej osoby, możesz sobie spekulować dalej. Nie rozumiem tych osobistych wycieczek. Chcesz pokazać że jesteś lepszy? Bądź sobie Smile na zdrowie Smile

Po pierwsze nie probuję się wywyższać, drażni mnie jednak ak ktoś zabiera głos w dyskusji i opowiada androny, nie przyjmując jednocześnie słów konstruktywnej krytyki.Niestety, ten maszynista swoim tłumaczeniem ukręcił na siebie bat i to mnie wnerwiło a mowa o jego prawidlowej reakcji jest aberracją, bo czemu znalazł się tam gdzie się znalazł? Kwestia nagminnych przejechań semaforów jest niczym innym jak twoją insynuacją, zastanawiam się skąd czerpiesz tak bzdurną wiedzę,tobie się wydaje że to bułka z masłem i nie rodzi następstw???

[ Dodano: 23-08-2014, 12:46 ]
buballo napisał/a:
Cytat:
pytasz o paragraf na oślepianie to ja nic nie poradzę że nie kumasz iż mieści się to w kanonie sytuacji, kiedy maszynista nie jest pewien sygnału na semaf.


Powinieneś chyba zacząć pisać sam kolejowe instrukcje, wtedy wszystko byłoby jasne i klarowne Śmiech

A dlaczego by nie zastosować w tej sytuacji paragrafu o jeździe w warunkach ograniczonej widoczności ? Nie pomyślałeś o tym mądralo ?

Przepisy i instrukcje kolejowe nie są w stanie skatalogować każdej okoliczności, a podciąganie konkretnej sytuacji pod ogólne brzmienie przepisu jest sporym nadużyciem, niestety na niekorzyść maszynisty, który jak się okazało zachował się dalej zgodnie z procedurami.

Jezzu, no a o czym ja piszę?Noi odpowiec mózowcu, czemu z tymi procedurami nie zachował się zgodnie ale wtedy kiedy trzeba było, czyli wcześniej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 23-08-2014, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Sam nie umiesz czytać ze zrozumieniem, a tym bardziej piszesz bzdury. Sam napisałeś, że instrukcja jasno określa, więc jeżeli teraz chcesz coś podciągać do jakiegoś zapisu, albo interpretować, to znaczy że w instrukcji nie jest jasno określone to zdarzenie. Wychodzi na to, że nie znasz takiego zapisu, więc daruj sobie te wycieczki o wyszkoleniu lepszym lub gorszym.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 15:52    Odpowiedz z cytatem

Słuchaj chłopie ja nie będę uczył cię podstaw logiki, mogę jedynie zproponować abyś przeczytał jeszcze raz to co napisałem w ostatnich postach, dla średnio rozgarniętego gościa nie powinno sprawiać kłopotu zrozumienie tego prostego de facto textu Cool Zatem do dzieła i życzę owocnej lektury a jeśli nadal nie zrozumesz to nie życzę ci abyś pracował kiedyś na stanowisku bezpośrednio związanym z ruchem poć.zrobisz krzywdę sobie i innym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adrianowro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2014, 15:55    Odpowiedz z cytatem

klimeu44 napisał/a:
Sam nie umiesz czytać ze zrozumieniem, a tym bardziej piszesz bzdury. Sam napisałeś, że instrukcja jasno określa, więc jeżeli teraz chcesz coś podciągać do jakiegoś zapisu, albo interpretować, to znaczy że w instrukcji nie jest jasno określone to zdarzenie. Wychodzi na to, że nie znasz takiego zapisu, więc daruj sobie te wycieczki o wyszkoleniu lepszym lub gorszym.



A to nie podchodzi pod sygnał wątpliwy ?

Inna sprawa że przejechał czyli powiedzenie że go oślepiło nic mu nie da, bo powiedzą że jak nie był pewien to mógł nie jechać.......

_________________
pozdr.
AdrianB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buballo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sty 2013
Skąd: Kraina Oz

PostWysłany: 23-08-2014, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:

Jezzu, no a o czym ja piszę?Noi odpowiec mózowcu, czemu z tymi procedurami nie zachował się zgodnie ale wtedy kiedy trzeba było, czyli wcześniej...


Czy do tej pory nie zrozumiałeś że nie ma żadnych procedur, w które można wpisać oślepienie przez słońce?Próbujesz udowadniać na siłę coś o czym nie masz bladego pojęcia. To jest gdybanie typu co by było gdyby...
Ciekaw jestem czy dalej byłbyś taki elokwentny gdybyś choć z raz przejechał do Poznania gdy słońce zachodzi... Srałbyś po gaciach równo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 23-08-2014, 17:52    Odpowiedz z cytatem

Spokojnie buballo, maruda, to kolejny teoretyk, który zna się na wszystkim. Już paru tu takich było i jest, więc nie ma sensu z nim gadać.

p.s. Adrianowro, w tej sytuacji nie można mówić o sygnale wątpliwym, to zupełnie co innego.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 23-08-2014, 18:28    Odpowiedz z cytatem

Panowie, kumpel mnie pytał jaki jest maksymalny wiek na robienie licencji maszynisty ? Są jakieś ograniczenia ? Gościu ma świetną pracę, rewelacyjne zarobki ale chce iść na maszynistę bo twierdzi, że to pewna robota do emerytury. Powiedziałem mu, że do 40-stki może robić licencje. Macie jakieś info na ten temat ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adrianowro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2014, 19:23    Odpowiedz z cytatem

klimeu44 napisał/a:
Spokojnie buballo, maruda, to kolejny teoretyk, który zna się na wszystkim. Już paru tu takich było i jest, więc nie ma sensu z nim gadać.

p.s. Adrianowro, w tej sytuacji nie można mówić o sygnale wątpliwym, to zupełnie co innego.


Wiem, ale to chyba najbliższa definicja pod jaką można to podpiąć......

Swego czasu był filmik po tym incydencie
https://www.youtube.com/watch?v=oNLKy5XCwRo

Maszynista stojąc na peronie , za cholere nie widział światła na semaforze i prosił o potwierdzenie dyżurnego......

_________________
pozdr.
AdrianB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 23-08-2014, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Nie ma górnej granicy wieku,, tylko dolna - 20 lat.
Wszystko jednak weryfikują badania lekarskie. Podejrzewam, że po 50 mogą być problemy z pierwszym badaniem, które nie zakłada tzw. zmęczenia zawodowego, a więc kryteria, jak dla dwudziestolatka.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 23-08-2014, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Czyli w wieku 35 lat może spokojnie iść na licencje ? Znacie takie osoby ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 228 z 397 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 227, 228, 229 ... 395, 396, 397  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl