Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 229, 230, 231 ... 395, 396, 397  Następny
Rekrutacja na stanowisko maszynisty w PKP IC
Autor Wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 27-08-2014, 19:33    Odpowiedz z cytatem

No się mylisz. Dalej jest tak że 07 to 07 a 09 to 09.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 27-08-2014, 19:34    Odpowiedz z cytatem

To są tak zwane autoryzacje na serie lokomotyw. Jak masz to musisz jechać. Podobnie chyba jest właśnie z dyżurnymi ruchu, robi się autoryzacje na daną nastawnie ?
Tylko uwaga, jak masz papiery elektryczne to autoryzacja na spalinówki z automatu nie przysługuje, na trakcję trzeba mieć świadectwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 28-08-2014, 11:03    Odpowiedz z cytatem

Te drugie to wiedziałem, ale co do pierwszego właśnie myślałem że przez te ujednolicenia ściągną te durne zasady że elektryk to 07,08,09 itd. No dobra to w takim przypadku trzeba robić masę autoryzacji bo masz EP07, EP07-10xx, EU07, EU07-15xx, EP08, tak jak z ET22 teraz, bądź EN57 co zakład to inna modernizacja.
Co do nastawni, owszem robisz papiery na dany posterunek, ale jeśli na stacji są 2 nastawnie, to papier obowiązuje na tą co robiłeś. Nie możesz np mieć na PoC a robić na PoD, bądź Sp a robić na Sp-1

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-08-2014, 11:30   

Dróżnik autoryzacja na szczęście nie obejmuje modernizacji taboru:) tak więc siódemka, to siódemka. Nie ważne czy po czy przed modernizacja Smile
Powrót do góry

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 28-08-2014, 12:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tylko uwaga, jak masz papiery elektryczne to autoryzacja na spalinówki z automatu nie przysługuje, na trakcję trzeba mieć świadectwo.


I to i to jest świadectwem maszynisty, tylko na każde szkolenie będzie inny program, na SM42 dla kogoś kto ma same elektryki będzie inna ilość godzin niż dla kogoś kto ma już np Gagarina, ale to różne firmy mogą mieć inaczej bo przepisy o świadectwie pisze sobie przewoźnik sam UTK tylko je zatwierdza.

Cytat:
Dróżnik autoryzacja na szczęście nie obejmuje modernizacji taboru:)


Nie do końca, jeśli się nie mylę w cargo są osobne papiery na eu07 15xx, u nas są osobne papiery na sm42-30xx i su42-10xx, są osobne papiery na wszystkie podtypy dziewiątek, i osobne na ep08, osobne na eu07 i ep07, wszystkiego musisz pilnować bo świadectwa na tabor ważne są rok.

EDIT: Dobrze że nie wymyślili osobnych papierów na 1067 i 1049, chociaż wiem, że jeszcze wiele przed nami:)

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 28-08-2014, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
No dobra to w takim przypadku trzeba robić masę autoryzacji bo masz EP07, EP07-10xx, EU07, EU07-15xx, EP08, tak jak z ET22 teraz, bądź EN57 co zakład to inna modernizacja.


Z EP-10xx to wyjątkiem jest tylko 1049 i 1067 które przeszły głębszą modernizację. A pozostałem siódemki to są zwykłe siódemki w IC. Oczywiście pomijając te asynchroniczne.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 28-08-2014, 19:32    Odpowiedz z cytatem

ale i tak na te w/w nie potrzeba nam specjalnej autoryzacji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 28-08-2014, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Ktoś tu przesadził w przepisach, bo niby czym różni się EU07 od EP07 i EP08 w sensie uruchomienia, obsługi i jazdy?? Skoro siódemki są tak rozbite, dlaczego nie mamy osobnych autoryzacji na SM42 ze starą i nową szafą elektryczną? Nawet wózki mają różne Smile Wiem.. pytania retoryczne. A odpowiedź pewnie brzmi: BO TAK.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 28-08-2014, 21:02    Odpowiedz z cytatem

jubikej napisał/a:
ale i tak na te w/w nie potrzeba nam specjalnej autoryzacji Smile


No w Północnym nie trzeba. Ale w południowym czy centralnym jest troszkę inaczej. Ile to już razy było że 1067 przyjechała do Warszawy po czym w stanie zimnym wracała po kilku dniach bo nikt nie potrafił nawet jej uruchomić. W Kaliszu też rok temu położyli pociąg ze względu na brak autoryzacji maszynisty na ten typ. I tu instruktorzy mają rację jest to już głębsza modernizacja przede wszystkim zmieniono sposób hamowania pociągu.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 30-08-2014, 14:46    Odpowiedz z cytatem

Horror, wiesz na EU06 musisz mieć osobą autoryzaję bo siedzenie masz z lewej strony ;p A to już zmienia postać jazdy ;p ( o ile jeszcze pamiętam bo w 06 daawno nie widziałem, tym bardziej nie siedziałem)

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 31-08-2014, 19:34    Odpowiedz z cytatem

w EU06 siedzenie masz, tak jak w 07.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 31-08-2014, 21:28    Odpowiedz z cytatem

W Class 66 siedzenie jest po lewej, UTK miał spory problem długo tego nie chciał do obsługi jednoosobowej dopuścić.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 31-08-2014, 21:33    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
jubikej napisał/a:
ale i tak na te w/w nie potrzeba nam specjalnej autoryzacji Smile


No w Północnym nie trzeba. Ale w południowym czy centralnym jest troszkę inaczej. Ile to już razy było że 1067 przyjechała do Warszawy po czym w stanie zimnym wracała po kilku dniach bo nikt nie potrafił nawet jej uruchomić. W Kaliszu też rok temu położyli pociąg ze względu na brak autoryzacji maszynisty na ten typ. I tu instruktorzy mają rację jest to już głębsza modernizacja przede wszystkim zmieniono sposób hamowania pociągu.


niby tak ale jeździ się nią tak samo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 31-08-2014, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
zmieniono sposób hamowania pociągu


Oj tam oj tam, ciągniesz hamuje, pchasz luzuje, na jednym manometrze maleje na drugim rośnie i pociąg zwalnia.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 01-09-2014, 10:22    Odpowiedz z cytatem

No niby tak. Ale jednak jest to coś innego.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 230 z 397 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 229, 230, 231 ... 395, 396, 397  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl