Tak ciągniecie temat przesunięcia maszynistów z Cargo do IC , więc zacytuję słowa instruktora z pewnego zakładu PKP Cargo, generalnie rozmowa dotyczyła spadku pracy przewozowej, a ilości maszynistów w spółce : " Powiem Panu tak, gdyby wszyscy którzy już mogą odejść na emerytury, by odeszli, to bylibyśmy w d..."
Wiec raczej jedyny ratunek dla IC ,to lepsze wynagrodzenie żeby nie tracić kadr, albo szkolić młodych z lojalkami.
A ponoć ja pisałem "nie na temat", gdy stwierdziłem że sikanie do butelek to bzdura i robią to tylko prymitywy. Brawo administracja! Jarosław jest z was dumny!
[quote="cinekcool"]A ponoć ja pisałem "nie na temat", gdy stwierdziłem że sikanie do butelek to bzdura i robią to tylko prymitywy. Brawo administracja! Jarosław jest z was dumny![/quote
Pewnie administrator też sika do butelki i to go obraźiło. A postów nie na temat jest już ze 20 ostatnich stron.
Jeśli moi wykładowcy w Tarnowskich górach ( cargo) opowiadają bzdury to obraziłeś ich, nie mnie.
Zapewne twoi wykładowcy są fachowcami pod względem trakcyjno-ruchowo-sygnalizacyjnym, ale możesz mi wieżyc że w temacie licencji /świadectwa krąży na kolei tyle mitów że wszystko co usłyszysz najlepiej dzielić przed 4. Od pierwszej rekrutacji w IC minęło 5 lat a nadal zmieniają się interpretacje i podejścia. Centrala swoje UTk swoje ustawa swoje dyrektywy unijne swoje a ustalenia wysoko przy wspólnym stole swoje.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
....a na forum jeszcze swoje, wszystko co usłyszy się na forum lepiej dzielić przez 43. Jeden z drugim ma wujka maszyniste emeryta w Radomiu i robi za eksperta w transporcie szynowym.
Aby nie zaśmiecać forum:
myślę ( jeśli można uwierzyć ,że to prawda) ,że ja jako osoba, która fizycznie uczęszcza na kurs w TG w Cargo - świadectwo maszynisty od jednego z wykładowców ,który będzie obecny podczas egzaminu wiem ,że licencja czyli pierwszy etap to zagadnienia z ruchu towarowego i osobowego.
My już nie uczymy się niczego związanego z EZT, nie musimy znać sygnału odjazd ( wydanego przez kierownika pociągu/konduktora) podczas odprawy podróżnych bo posiadane przez nas świadectwo nie będzie nas uprawniać do obsługi ruchu osobowego.
Jeśli jednak macie inne ,lepsze źródło informacji to poco będę tracił czas- lepiej powtarzać układy
Miłej niedzieli
Znudzi ci sie targanie węgla pojdziesz do CM i po kilku tygodniach bedziesz na osobowych zapi...... I odwrotnie. Nie chwal sie tak tym kursem bo jeszcze długa droga przed tobą.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
A ja mam jeszcze inne pytanie. Jeżeli np. szkole się na świadectwo np. w KŚ - wiadomo że tam przeważają EZT, czy w takim przypadku można w przyszłości przesiąść się np. na EU07?
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-12-2016, 02:24
Tak. Jeśli zrobisz autoryzację na dany tabor. Teoria, jazdy, egzamin i wio.
A ja mam jeszcze inne pytanie. Jeżeli np. szkole się na świadectwo np. w KŚ - wiadomo że tam przeważają EZT, czy w takim przypadku można w przyszłości przesiąść się np. na EU07?
A szkolisz się? Ciekaw jestem jak tam wyglądają ogólne warunki, lojalka, indywidualne wymagania, etc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum