Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 368, 369, 370 ... 395, 396, 397  Następny
Rekrutacja na stanowisko maszynisty w PKP IC
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 16-03-2017, 13:53    Odpowiedz z cytatem


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maszynista KUBA Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sty 2015

PostWysłany: 16-03-2017, 15:00    Odpowiedz z cytatem

mjohny87 napisał/a:
No cóż. Ja nawet nie dostałem telefonu od KM. Więcej naborów nie przewidują, więc drogę mam zamkniętą. Zastanawiam się, czy zrobić licencję na własną rękę. Słyszałem wiele głosów, że się nie opłaca, gdy nie ma gwarancji zatrudnienia...
Na stronie Warszawskiej Kolei Dojazdowej jest ogłoszenie na szkolenie maszynistów. Wiecie może, czy to jest dla osób posiadających licencję? Z treści oferty tego nie wywnioskowałem.
Pozdrawiam.



Nie wykluczone że Kolprem zrobi nabór, teraz prowadzą nabór z kwalifikacjami ale jak nie przyniesie efektów to może zrobią grupę na świadectwo.

A jest jakaś możliwość indywidulana droga zrobienia świadectwa? np. w Cargomaster?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

en57-2000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Mar 2011

PostWysłany: 16-03-2017, 21:14    Odpowiedz z cytatem

No to chyba niedługo IC planuje nabór, skoro taki film wrzucili, he, he
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Baniok35 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2017
Skąd: Zabrze

PostWysłany: 16-03-2017, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Panowie tylko nie Kolprem Hmm .Stamtad majsterki uciekają.Nawet jeśli ogłoszą nabór na świadectwo to zrobicie tam uprawnienia na spaliny i będziecie potem włóczęgami po budryku na spalinówkach.Wszak tam tylko trakcję spalinową obsługują.Gdzie potem pójdziecie z tą jedną trakcją?Skoro do KM przyjęć już nie będzie bo jest komplet to już lepiej cierpliwie się przemęczyć i porozwozić do jesieni pizzę za 7 ziczko i na jesień aplikować albo do IC i bedziecie mieli 2 trakcje albo do Kolejek Śląskich na 2 trakcje gdzie w tej chwili powstaje ośrodek szkolenia maszynistów i niebawem ruszy rekrutacja.Niebawem tzn. jest szansa ,że jeszcze przed jesienią.Ale kto chce zmarnować swój talent i potencjał w Kolprem cóż jego decyzja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 17-03-2017, 19:37    Odpowiedz z cytatem

KŚ odwołały nabór i przyjęły maszynistów z DB. Uznano, że szkolenie im się nie opłaca skoro mogą mieć ludzi za darmo. Teraz zdanie zmienili? Coś mi tu nie pasuje.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 18-03-2017, 08:21    Odpowiedz z cytatem

DB przegrało kolejny przetarg tym razem na kopalni w Rudzie Śląskiej. Kierownictwo już otwarcie mówi że Bocznice ich nie interesują. Kolejnych 15 Maszynistow do zagospodarowania. Większość pójdzie do kolei Śląskich więc na nabór na szkolenie bym nie liczył. A ośrodek szkolenia Maszynistow w kolejkach Slaskich powstał do zarabiania pieniędzy z jeleni co zrobią u nich licencję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

en57-2000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Mar 2011

PostWysłany: 18-03-2017, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Jelenie to robią licencje w prywatnych firmach które nie mają cugów. Lepiej zrobić licencje u przewoźnika niż u jakiejś prywatnej firmy, która ma tylko model lokomotywy na biurku, chociaż najlepiej to w ogóle nie robić samemu licencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 18-03-2017, 13:22    Odpowiedz z cytatem

Ja się będę upierał, że KŚ zrobili ten ośrodek z czysto ekonomicznych pobudek. Zresztą takie opinie krążą wewnątrz firmy. Na ten moment aplikacji maszynistów z innych spółek na stole działu kadr jest ponad 90. Potrzebują w najbliższych latach ( jeśli jakoś zdecydowanie się pociągokilometry nie poprawią ) około 10 osób więc wybiorą sobie z aplikantów. A na ośrodku będą trzepać kasę i mamić ludzi, obiecywać, że może kiedyś itp.
Kilku chłopaków z mojej firmy z papierami na 2 trakcje było złożyć dokumenty w KŚ to dostali info, że nie ma szans bo mają full. Oczywiście CV mogą zostawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

acatus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2015

PostWysłany: 19-03-2017, 00:41    Odpowiedz z cytatem

mjohny87 napisał/a:
No cóż. Ja nawet nie dostałem telefonu od KM. Więcej naborów nie przewidują, więc drogę mam zamkniętą. Zastanawiam się, czy zrobić licencję na własną rękę. Słyszałem wiele głosów, że się nie opłaca, gdy nie ma gwarancji zatrudnienia...
Na stronie Warszawskiej Kolei Dojazdowej jest ogłoszenie na szkolenie maszynistów. Wiecie może, czy to jest dla osób posiadających licencję? Z treści oferty tego nie wywnioskowałem.
Pozdrawiam.


To wygląda na szkolenie według starych zasad (na prawo kierowania). Nie wymagają licencji, ale oczekują wykształcenia średniego technicznego. Trochę późno się obudzili, ale w półtora roku powinni jeszcze zdążyć zrobić szkolenie po staremu.

Inna sprawa - jeździć maksymalnie 80 km/h na blokadzie dwustawnej na nieco ponad 30-kilometrach w jedną i w drugą... przecież to można umrzeć z nudów. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-03-2017, 10:17    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Kierownictwo już otwarcie mówi że Bocznice ich nie interesują. Kolejnych 15 Maszynistow do zagospodarowania. Większość pójdzie do kolei Śląskich więc na nabór na szkolenie bym nie liczył.


KŚ politykę prowadzą genialną, kadrę pozyskują bez żadnych kosztów. Aż dziw bierze, że KMŁ podkupiły tylko wąską grupkę maszynistów z PKP IC i PR, dla mechaników z PKP Cargo byłby to istotny zastrzyk finansowy oraz stabilizacja rodzinna - Ci z Małopolski często są bowiem wysyłani na delegacje. Podobnie PKP IC powinno powalczyć o mechaników z DB, oszczędności dla spółki byłyby gigantyczne.


Cytat:
A ośrodek szkolenia Maszynistow w kolejkach Slaskich powstał do zarabiania pieniędzy z jeleni co zrobią u nich licencję.


Będą zarabiać na marzeniach....... Tymczasem ludzi z licencją na rynku jest masę, a perspektyw na świadectwo nie ma.


Cytat:
Inna sprawa - jeździć maksymalnie 80 km/h na blokadzie dwustawnej na nieco ponad 30-kilometrach w jedną i w drugą... przecież to można umrzeć z nudów.


Oferta WKD to teraz najlepsza oferta na rynku - więc nie warto marudzić. Przy remoncie linii do Grodziska Maz. WKD stanie się podstawowym środkiem komunikacji.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

patrycjusz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2014

PostWysłany: 20-03-2017, 12:21    Odpowiedz z cytatem

Podobnie PKP IC powinno powalczyć o mechaników z DB, oszczędności dla spółki byłyby gigantyczne.

Jakie kuźwa gigantyczne oszczędnośći, te 1700 zł przez 2 lata od łebka szkolonego razy kilkanaście łebķów dla spółki która ma ponad 2 mld kapitału zakładowego i obraca milionami, to mają być jakieś wielkie oszczędności. Ogłoszenie na maszyniste w IC wisi już od wieków i jak niby mają walczyć o maszynistów z DB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-03-2017, 13:52    Odpowiedz z cytatem

A ZUS płacony przez pracodawcę to nie koszt? A koszty licencji? A koszty szkoleń i kształcenia? To są naprawdę duże pieniądze. Ogłoszenie na stronie PKP IC wisi, a jakoś mechanicy z DB składają papiery do KŚ a nie do PKP IC. Jak myślisz dlaczego?
A co ma kapitał zakładowy do sprawy Very Happy? Spółka z o. o. może mieć i 5000 zł kapitału a mieć miliony na koncie. Poczytaj co to jest kapitał zakładowy a potem wypisuj swoje teorie. Przypomnę Ci, że PKP IC rok do roku miało ostatnio straty, dopiero 2016 r. był lepszy. Ograniczenie wydatków, przecież nie chodzi o całkowitą rezygnację ze szkoleń, ale o ich ograniczenie to gigantyczne oszczędności dla spółki. Fajnie gdyby i biurokraci z PKP IC to zrozumieli.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ptrrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Mar 2017

PostWysłany: 26-03-2017, 07:55    Odpowiedz z cytatem

en57-2000 napisał/a:
No to chyba niedługo IC planuje nabór, skoro taki film wrzucili, he, he


Tez mi sie tak wydaje i licze na to. Tylko nie wiem za bardzo czy robic licencje na wlasna reke w takim wypadku czy czekac na jakies nabory ze strony przewoznikow... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mjohny87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Mar 2017

PostWysłany: 26-03-2017, 11:25    Odpowiedz z cytatem

Ja podobnie. Jutro idę na badania lekarskie i jeśli jestem zdrowy, to od 8 kwietnia mam możliwość zacząć szkolenie na licencję w Krakowie, prywatnie. Może nie będę pytał, czy jest sens robić to szkolenie, lecz czy z licencją mam większą szansę zostania maszynistą, niż bez licencji, czekając tylko na nabory??
Z tego co widzę, koleje dolnośląskie poszukują osób z licencją.
Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ptrrk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Mar 2017

PostWysłany: 26-03-2017, 11:35    Odpowiedz z cytatem

mjohny87 napisał/a:
Ja podobnie. Jutro idę na badania lekarskie i jeśli jestem zdrowy, to od 8 kwietnia mam możliwość zacząć szkolenie na licencję w Krakowie, prywatnie. Może nie będę pytał, czy jest sens robić to szkolenie, lecz czy z licencją mam większą szansę zostania maszynistą, niż bez licencji, czekając tylko na nabory??
Z tego co widzę, koleje dolnośląskie poszukują osób z licencją.
Pozdrawiam Smile


No to juz widze ze nie mam sensu robic tej licencji. Very Happy Twoj przypadek jest taki sam jak moj.. z tym ze obecnie pracuje w Niemczech ale zapisany jestem na Licencje w Krakowie a dokladnie w Płaszowie. No i maja mi dopiero dac cynk 2 tyg przed rozpoczeciem kursu bo na razie zbieraja ludzi. I tak samo licze/ylem na Koleje Dolnoslaskie ale widze ze zainteresowanie ich oferta jest duze i chyba nie ma co sie pchac bo ludzi z licencja jest juz od groma i szanse sa niskie a licencja droga. I ponoc z licencja sa wieksze szanse na dostanie sie do takiej pracy ale nikt nie umie powiedziec w 100% . A mnie nurtuje pytanie co jak przykladowo IC oglosi nabor na maszynistow ale od zera tj tych co nie maja licencji ? Co z ludzmi ktorzy ja juz maja ? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 369 z 397 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 368, 369, 370 ... 395, 396, 397  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl