Tymi pociągami jeździło kilka osób zwłaszcza tym o 8.41 (miał obieg z przyspieszonym Częstochowa-Katowice), więc nawet dobrze, że już nie jeżdżą.
Co do linii Bytom-Gliwice trzeba wybudować nowe przystanki (odbudować nieczynne), oraz puścić poranny pociąg do Wrocławia powrót wieczorem. Ogryzki Bytom-Gliwice zadawalającej frekwencji na EN57 nie będą miały.
Zgodze się że ten o 8:43 był pusty ale ten o 12:43 miał frekwencje ok.25% a to np. lepiej niż np. ten o 18:41 który świeci pustkami poza piątkiem. Dlatego lepiej by było już zostawić ten o 12:43.
Gdyby przedłużono relacje Bytom - Gliwice przynajmniej do Opola, to pociągi pojadą pełne. Bez względu na godziny i ilość przystanków. Dawniej takie relacje sprawdzały, a niestety dobrego zapełnienia na krótkiej trasie do Gliwic nigdy nie będzie. Ludzie szukają bezpośrednich, dalszych relacji, w kierunku na Strzelce, Kędzierzyn, Opole. Zamiast jazdy regio z przesiadkami, wybierają TLK/IR. Składy regio tracą pasażerów tylko i wyłącznie ze względu na tak krótkie relacje.
Skąd macie info o 4 pociągach w stronę Olkusz,Tunelu, Kozłowa. Ja mam przed sobą pismo z Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie, z którego wynika, że w nowym rozkładzie w dni robocze ma być zachowanych 8 par pociągów.
Co do linii Bytom-Gliwice trzeba (...) puścić poranny pociąg do Wrocławia powrót wieczorem. Ogryzki Bytom-Gliwice zadowalającej frekwencji na EN57 nie będą miały.
I ze 2-3 pary do Opola przez Strzelce bądź Kędzierzyn. Bezpośrednie relacje między większymi miastami raczej znajdą chętnych, a i z ułożeniem obiegów nie powinno być problemu. Jednak nie ma się co łudzić, połączenia takie moim zdaniem prędko nie powstaną. Zakłady wolą się bawić w podmiejskie dojazdówki niż uzgodnić coś, co przekraczałoby granice dwu województw.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
lukasz ja to usłyszałam od konduktorek jak z nimi rozmawiałam...mówiły że nawet jak będą w grudniu pociągi to je w styczniu uwalą :/ ale miejmy nadzieję że zostawią i nie będzie to wyglądać tak jak napisałam
A według kolejnego pisma z UMu, które dostałem DZIŚ oferta rozkladu jazdy 2012/2013 będzie w 97% taka jak teraz, 3% to zmiany terminów kursowania, łączenie relacji pociągów oraz przetrasowania.
Bardzo dobrze dłuższe relacje to korzyść dla pasażera, pewnie ktoś napisze że będą opóźnienia ale teraz istnieją tzw. ukryte relacje to więc lepiej już je odtajnić ponieważ zwiekszyło by się na pewno zainteresowanie podróżnych.
W końcu też powinni połączyć Bielsko/Pszczynę z Raciborzem. Rybnik jako stacja końcowa traci. Z Żor jest mnóstwo busów w stronę Rybnika. Tymi kilkoma połączeniami w dni robocze do Rybnika nie zachęcimy podróżnych - zwłaszcza przy cenie 4,70 - podczas gdy bus Żory - Rybnik kosztuje 3zł. Dalsze relacje i częstsze. Również odcinek Rybnik - Pszczyna - Bielsko powinien być objęty taryfą połączeń "w dobrej cenie" tak jak Rybnik - Wodzisław.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum