Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Następny
Rozkład jazdy pociągów 2012/2013 - propozycje
Autor Wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 11-02-2012, 17:04    Odpowiedz z cytatem

Co do TLK Strwiąż to Rudna Gwizdnów zamienił bym na Rudna Miasto i dodał postoje w Ścinawie, Wołowie i Brzegu Dolnym
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 12-02-2012, 08:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Na całość mojego pomysłu będą potrzebne 4 jednostki (2 z Jeleniej Góry [WŁÓKNIARZ (PR Łódź) + POMORZE (PR Gdynia lub PR Bydgoszcz)], 1 z Węglińca [WŁÓKNIARZ (PR Wrocław)], 1 z Międzylesia [POMORZE (PR Wrocław)]), tak aby po rozłączeniu/połączeniu we Wrocławiu i do Warszawy, i do Gdyni pojechały po 2 jednostki. Najlepiej by były to SPOT-y. A Twój pomysł też ciekawy.


Chyba razy 2 bo przecież ten skład musi wrócić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-02-2012, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Zapomniałem dodać, że to układ w jednym kierunku. Faktycznie, na całość potrzeba 8 jednostek.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 14-02-2012, 23:44    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek napisał/a:
Co do TLK Strwiąż to Rudna Gwizdnów zamienił bym na Rudna Miasto i dodał postoje w Ścinawie, Wołowie i Brzegu Dolnym


to jest TLK to grzechem by było nie zatrzymac się w Oławie i Brzegu

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 15-02-2012, 06:52    Odpowiedz z cytatem

To tak dla ścisłości dodał bym jeszcze postój w Nowej Soli
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 15-02-2012, 08:02    Odpowiedz z cytatem

Proponowałbym wydłużyć IR "Galicja" do Zagórza z wagonami do Krynicy w każdy weekend i w sezonie codziennie myślę, że to by był strzał w 10.
IR "Skrzyczne" w każdy weekend do Wisły, IR "Piast" wydłużyć do Olsztyna, a w sezonie do Ełku.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 15-02-2012, 14:18    Odpowiedz z cytatem

Beton KD urwie mi głowę, ale oto konkret ostatniej mojej propozycji:
Podsyły:
JELENIA GÓRA 05:43
Gryfów Śl. 06:24/26
Lubań Śl. 06:49
ZGORZELEC 07:18
-----
WROCŁAW GŁ. 06:35
Jaworzyna Śl. 07:30
Wałbrzych Miasto 07:59
Wałbrzych Gł. 08:10/11
Marciszów 09:12
JELENIA GÓRA 09:40
-----
WROCŁAW GŁ. 09:48
Środa Śl. 10:24
Legnica 10:49/50
Chojnów 11:06
BOLESŁAWIEC 11:30

[ Dodano: 15-02-2012, 14:27 ]
IR RYSY (od Jeleniej Góry + GALICJA)
ZGORZELEC 08:29
Lubań Śl. 08:58/59
Gryfów Śl. 09:22/23
Jelenia Góra 10:05/30
Marciszów 10:57
Wałbrzych Gł. 11:52/53
Wałbrzych Miasto 12:05
Jaworzyna Śl. 12:44/45
Wrocław Gł. 13:40
-----
IR GALICJA
BOLESŁAWIEC 12:08
Chojnów 12:29
Legnica 12:43/44
Wrocław Gł. 13:35

[ Dodano: 15-02-2012, 14:35 ]
Skład wspólny:
Wrocław Gł. 14:10
Oława 14:26
Brzeg 14:36
Opole Gł. 14:58
GALICJA:
Opole Gł. 15:10
Strzelce Op. 15:36
Gliwice 16:10
Katowice 16:37/40
Trzebinia 17:32
Kraków Gł. 18:20/25
Bochnia 19:00
Tarnów 19:30
Rzeszów Gł. 20:35/40
Jarosław 21:25
PRZEMYŚL GŁ. 21:50

[ Dodano: 15-02-2012, 14:43 ]
RYSY:
Opole Gł. 15:20
Kędzierzyn-Koźle 15:58
Rybnik 16:48/50
Pszczyna 17:34
Bielsko-Biała Gł. 17:53
Wadowice 18:52/55
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona 19:15/30
Sucha Beskidzka 19:57/20:10
Chabówka 20:44/55
Nowy Targ 21:22/25
ZAKOPANE 21:50

[ Dodano: 15-02-2012, 14:52 ]
Powrót:
IR RYSY
ZAKOPANE 07:10
Nowy Targ 07:35/38
Chabówka 08:05/16
Sucha Beskidzka 08:50/09:03
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona 09:30/45
Wadowice 10:05/08
Bielsko-Biała Gł. 11:07
Pszczyna 11:26
Rybnik 12:00/03
Kędzierzyn-Koźle 12:45
Opole Gł. 13:20

[ Dodano: 15-02-2012, 15:00 ]
IR GALICJA:
PRZEMYŚL GŁ. 07:00
Jarosław 07:25
Rzeszów Gł. 08:15/20
Tarnów 09:25
Kraków Gł. 10:20/25
Trzebinia 11:09
Katowice 12:01/04
Gliwice 12:31
Strzelce Op. 12:59
Opole Gł. 13:25
Skład wspólny:
Opole Gł. 13:42
Brzeg 14:04
Oława 14:14
Wrocław Gł. 14:30

[ Dodano: 15-02-2012, 15:09 ]
RYSY (do Jeleniej Góry + GALICJA)
Wrocław Gł. 14:45
Jaworzyna Śl. 15:40/41
Wałbrzych Miasto 16:09
Wałbrzych Gł. 16:21/22
Marciszów 17:23
Jelenia Góra 17:51/18:05
Gryfów Śl. 18:46/47
Lubań Śl. 19:10/11
ZGORZELEC 19:40
-----
GALICJA:
Wrocław Gł. 14:55
Legnica 15:46/47
Chojnów 16:01
BOLESŁAWIEC 16:22

[ Dodano: 15-02-2012, 15:18 ]
Odsyły:
BOLESŁAWIEC 17:00
Legnica 17:40/41
Środa Śl. 18:06
WROCŁAW GŁ. 18:42
-----
JELENIA GÓRA 18:40
Marciszów 19:07
Wałbrzych Gł. 20:02/03
Wałbrzych Miasto 20:14
Jaworzyna Śl. 20:52/53
WROCŁAW GŁ. 21:48
-----
ZGORZELEC 19:59
Lubań Śl. 20:28
Gryfów Śl. 20:52/53
JELENIA GÓRA 21:34

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 16-02-2012, 14:12    Odpowiedz z cytatem

ja bym proponował IR "Wanda" z Wrocławia do Rzeszowa a w sezonie do Zagórza, wydłużenie "Rybaka" w sezonie z Suwałk do świnoujścia i Kołobrzegu a i jakiś TLK łączący stolicę z Łebą i Ustką

[ Dodano: 17-02-2012, 18:20 ]
Sory że post pod postem ale dopiero teraz sobie przypomniałem co miałem napisać Mr. Green

Otóż mam tu przykłady gdzie PRy/KŚy mogliby uruchomić kilka składów tzw. przyspieszonych jak to było np: w 2006, 2007 roku

a oto one:

Z Gliwic do Częstochowy/z Częstochowy do Gliwic:
- "Paulina" (z Gliwic odj: 08:20, przyj: do Częstochowy 10:25) (z Częstochowy odj: 08:30, przyj: do Gliwic 10:36 - obsługiwane przez Elfy lub Filtry),
- "Barbórka" (z Gliwic odj: 12:20, przyj: do Częstochowy 14:24) (z Częstochowy odj: 12:40, przyj: do Gliwic 14:45 - obługiwane przez skład wagonowy),
- "Kłodnica" (z Gliwic odj: 16:20, przyj: do Częstochowy 18:25) (z Częstochowy odj: 16:30, przyj: do Gliwic 18:33 - obsługiwane przez skład wagomowy),
- "Pielgrzym" (z Gliwic odj: 19:50, przyj: do Częstochowy 21:55) (z Częstochowy odj: 20:10, przyj: do Gliwic 22:15 - obługiwane przez Elfy lub Filtry),

z Katowic do Tarnowskich Gór/z Tarnowskich Gór do Katowic:
- "Sztolnia" (z Katowic odj: 11:40, do Tarnowskich Gór przyj: 12:25) (z Tarnowskich Gór odj: 12:00; do Katowic przyj: 12:45),
- "Chechło" (z Katowic odj: 17:40, do Tarnowskich Gór przyj: 18:25) (z TG odj: 19:00; do Katowic przyj: 19:45),

^^ obsługiwane przez Elfy lub Filtry

z Gliwic do Krakowa Głównego/z Krakowa Głównego do Gliwic:
- "Karolinka" (z Gliwic odj: 09:10, do Krakowa przyj: 11:45) (z Krakowa odj: 09:50, do Gliwic przyj: 12:25)
- "Wanda" (z Gliwic odj: 13:40, do Krakowa przyj: 16:15) (z Krakowa odj: 13:15, do Gliwic przyj: 15:50),
- "Bazyliszek" (z Gliwic odj: 18:20, do Krakowa przyj: 20:55) (z Krakowa odj: 21:20, do Gliwic przyj: 23:55)

^^ "Karolinka" i "Bazyliszek" obługiwane przez Elfy lub Filtry, "Wanda" obsługiwana przez składy wagonowe

z Gliwic do Rybnika/z Rybnika do Gliwic:
- "Żona Sztygara" (z Gliwic odj: 10:40, do Rybnika przyj: 12:26) (z Rybnika odj: 11:05, do Gliwic przyj: 12:51),
- "Szarlota" (z Gliwic odj: 16:40; do Rybnika przyj: 18:26) (z Rybnika odj: 18:50, do Gliwic przyj: 20:36)

^^ Obydwa składy obługiwane przez Elfy bądź Filtry

z Katowic do Raciborza/z Raciborza do Katowic:
- "Olza" (z Katowic odj: 10:15, do Raciborza przyj: 12:05) (z Raciborza odj: 10:30, do Katowic przyj: 12:20),
- "Raciborzanin" (z Katowic odj: 15:45, do Raciborza przyj: 17:35) (z Raciborza odj: 18:00, do Katowic przyj: 19:50),

^^ Obydwa skłasy obługiwane przez Elfy bądź Filtry

to na razie na tyle Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 17-02-2012, 22:06    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
Beton KD urwie mi głowę, ale oto konkret ostatniej mojej propozycji:

-----
WROCŁAW GŁ. 06:35
Jaworzyna Śl. 07:30
Wałbrzych Miasto 07:59
Wałbrzych Gł. 08:10/11
Marciszów 09:12
JELENIA GÓRA 09:40
-----
WROCŁAW GŁ. 09:48
Środa Śl. 10:24
Legnica 10:49/50
Chojnów 11:06
BOLESŁAWIEC 11:30


W pierwszym pociągu dodałbym jeszcze postoje w Świebodzicach i Boguszowie Gorcach.
W drugim to z tym przystankiem w Środzie Śl. to chyba pomyłka. Albo pociąg na odcinku Wrocław - Legnica nie zatrzymuje się nigdzie (najbardziej wskazane) albo z przystankami jak pociąg InterRegio.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-02-2012, 23:47    Odpowiedz z cytatem

Podsyły to pociągi REGIO. Ten do Jeleniej nie staje tylko na stacji Wałbrzych Fabryczny, ten do Bolesławca staje wszędzie. Inaczej jest jak jadą już do Krakowa i na Podhale - grupa ze Zgorzelca przez Jelenią do Wrocławia jedzie jako REGIO, a z Bolesławca od razu jako IR.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-02-2012, 12:47   

leewy1994 napisał/a:
z Katowic do Tarnowskich Gór/z Tarnowskich Gór do Katowic:
- "Sztolnia" (z Katowic odj: 11:40, do Tarnowskich Gór przyj: 12:25) (z Tarnowskich Gór odj: 12:00; do Katowic przyj: 12:45),
- "Chechło" (z Katowic odj: 17:40, do Tarnowskich Gór przyj: 18:25) (z TG odj: 19:00; do Katowic przyj: 19:45),


Powodzenia przy osiągnięciu takich czasów przejazdu na tych odcinkach. Choćbyś chciał wysłać z Tarnowskich Gór do Katowic ICE trzeciej generacji, to i tak nie dojedzie on szybciej, aniżeli w 70-75 minut. Tutaj jedyne co można zrobić, to zawiesić wszystkie pociągi pasażerskie na odcinku Katowice - Tarnowskie Góry - Katowice i przeprowadzić generalną modernizację szlaku.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 18-02-2012, 16:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ja bym proponował IR "Wanda" z Wrocławia do Rzeszowa a w sezonie do Zagórza


Dlaczego Wanda miałaby jechać akurat do Rzeszowa? Jakoś kojarzy mi się z innym miastem...
Co do Zagórza...Nie jeździ tam PKP IC mając dotację, to mają tam bez druta jechać PR i jeszcze wyjść co najmniej na 0. Nie ma szans.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-02-2012, 17:02   

Dajcie spokoj, wiekszosc tutejszych propozycji jest tak nierealna, że aż w oczy kłuje. IR do Zagórza? Ile razy mozna wałkowac to samo Crying or Very sad Gratuluje poczucia humoru, ja nawet nie potrafie sobie tego wyobrazic w myslach.
Powrót do góry

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 18-02-2012, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego nierealna? Bez przesady, skoro po 7 latach przywrócili połączenie kolejowe z Sandomierzem to i z Zagórzem też są szanse.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-02-2012, 17:36   

Ale Sandomierz nie wymaga prowadzenia pociagow trakcją spalinową, a nawet jesli do Zagorza cos uruchomia, co zapowiadal w dosc zawoalowany sposob prezes Malinowski, to bedzie to pociag TLK. Na IR nie liczcie, bo IR to komercja, a trakcja spalinowa komercje i zysk uniemozliwia ze wzgledu na wielkie koszty (ponad 500 zl za godzine pracy lokomotywy spalinowej).
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 10 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl