IR WIKING
Szklarska Poręba Górna 06:30, Jelenia Góra 07:30/07:40, Wałbrzych Gł. 09:02, Jaworzyna Śl. 09:55, Wrocław Gł. 10:53/11:05, Poznań Gł. 14:10, Szczecin Gł. 17:35
Na odcinku Szklarska Poręba Górna - Wrocław Gł. kursuje jako REGIO, nie zatrzymuje się na stacji Wałbrzych Fabryczny.
Skład: 4B
Kursuje codziennie.
[ Dodano: 31-12-2011, 09:46 ]
IR WIKING
Szczecin Gł. 11:00, Poznań Gł. 14:25, Wrocław Gł. 17:30/17:45, Jaworzyna Śl. 18:48, Wałbrzych Gł. 19:38, Marciszów 20:30, Jelenia Góra 20:59/21:07, Piechowice 21:31, Szklarska Poręba Górna 22:07
Na odcinku Wrocław Gł. - Szklarska Poręba Górna kursuje jako REGIO, nie zatrzymuje się na stacji Wałbrzych Fabryczny
Skład: 4B
Kursuje codziennie
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Co do powyższej propozycji - skróciłbym relację do/z Jeleniej Góry. W Jeleniej oczywiście skomunikowanie z pociągiem KD do Szklarskiej Poręby. Byk przecież do Szklarskiej nie pojedzie, chyba, że w Jeleniej zmienią loka na SM42, ale nie wiem, czy będzie to opłacalne.
Na Wrocław-Poznań ciężko będzie coś nowego upchnąć - remonty. Mógłby jechać przed nadodrzankę, ale PRy tej linii nie lubią, wiemy dlaczego.
TLK Jeziorak Szklarska Poręba Górna - Olsztyn przez Jelenia Góra, Wałbrzych, Wrocław, Poznań, Inowrocław, Toruń - kursuje w okresie 23, 27-31 XII; 2 I; 19 I - 3 III; 29,30 III; 2,3 IV; 1-6 V; 22 VI - 1 IX;
TLK Jeziorak Olsztyn - Szklarska Poręba Górna przez Toruń, Inowrocław, Poznań, Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra - kursuje w okresie 22,23, 27-31 XII; 18 I - 2 III; 28-30 III; 2 IV; 30 IV -6 V; 21 VI - 31 VIII;
TLK Poprad Szczecin Gł. - Krynica przez Kostrzyn, Zielona Góra, Głogów, Legnica, Wrocław Gł., Strzelce Opolskie, Gliwice, Bytom, Katowice, Sosnowiec Płd., Kraków, Tarnów, Nowy Sącz- kursuje w okresie 21/22,22/23, 26/27-30/31 XII; 17/18 I - 1/2 III; 27/28-29/30 III; 1/2 IV; 29/30 IV -5/6 V; 20/21 VI - 30/31 VIII;
TLK Poprad Krynica- Szczecin przez Nowy Sącz, Tarnów, Kraków, Sosnowiec Płd., Katowice, Bytom, Gliwice, Strzelce Opolskie, Wrocław, Legnica, Głogów, Zielona Góra, Kostrzyn - kursuje w okresie 22/23, 26/27-30/31 XII; 1/2 I; 18/19 I - 2/3 III; 28/29,29/30 III; 1/2,2/3 IV; 30 IV/1 V-6/7 V; 21/22 VI - 1/2 IX;
Moja propozycja to pociąg IR "Ornak" z Katowic do Zakopanego, ale kursujący inaczej niż kilka lat temu. Wtedy był to poranny, sobotnio - niedzielny z Katowic,wieczorem wracający z Zakopanego. Dziś mamy IR Giewont w godzinach porannych z Katowic(9.15).
Moja propozycja, to wyjazd IR Ornak z Katowic pomiędzy 14.30 - 15.00, w każdy piątek i sobotę.
Zalety: wiele osób już w piątki po pracy, po zajęciach na uczelniach wybiera w góry, dlatego termin piątkowe popołudnie, oraz skomunikowanie w Katowicach z pociągiem IR Piast przyjazd 13.52, czyli możliwość przesiadek od strony Wrocławia, Opola. Uważam, taki popołudniowy piątkowo sobotni IR, trasą przez Bielsko, Żywiec, jest bardzo potrzebny.
Czyli Katowice - Zakopane, wyjazdy z Katowic 5,6 godzina 14.30 lub 15 - Zakopane 19.30-20.
Zakopane - Katowice, w soboty, godziny ranne, ok. 6-6.30, przyjazd do Katowic 11.30-12 i powrót do Zakopanego sobota ok. 14.30-15 - Zakopane ok. 19.30-20.
Niedziela, wyjazd z Zakopanego ok. 2 h po Giewoncie, czyli 16.45, przyjazd do Katowic 21.35 - 22.
Terminy wekendowe, święta, ferie.
Odnośnie propozycji podróżnik 1, to IR z Warszawy do Olsztyna jest chyba bardzo realny, ale najpierw niech zakończą ten przeklęty remont. Na razie to nawet do Ciechanowa nie jest skończone, coś chyba na wysokości Kałęczyna kończy się normalna jazda jadąc od strony Warszawy a więc nim dojdą na obydwu torach do Działdowa to chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.
Ja nadal będę optował za podwójnymi relacjami pociągów TLK KARKONOSZE (Szklarska Poręba Górna- Warszawa z grupą Jelenia Góra- Lublin odpinanej w Częstochowie) i ROZEWIE (Szklarska Poręba Górna- Gdynia z grupą Jelenia Góra- Szczecin odpinanej w Poznaniu lub Bydgoszczy). Do tego poranny IR WŁÓKNIARZ relacji Jelenia Góra- Łódź Kaliska (do Wrocławia jako REGIO bez postoju na Wałbrzychu Fabrycznym)- odjazd z JG o 06:00, powrót po 22:00.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-01-2012, 00:22
EU07-469, rób coś więcej w tej sprawie niż pisanie postów na forum to być może wyjadą pociągi które proponujesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum