Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Korekty rozkładu jazdy 2010/2011
Autor Wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-03-2011, 19:33   Korekty rozkładu jazdy 2010/2011 Odpowiedz z cytatem

Wiem, że do tego jeszcze ponad 2 miesiące, ale ja już się zastanawiam, jak będą wyglądać zmiany w rozkładzie właśnie w czerwcu? I gdzie ewentualnie kierować do rozpatrzenia propozycje na korektę?
Ja po dzisiejszej przejażdżce pociągiem 66227 stwierdzam, że można zrobić z nim jedną z dwóch rzeczy:
1. Wydłużyć 66225 do Jeleniej Góry i skrócić 66227 do Wałbrzycha lub
2. Zrobić 66227 na mniejszym składzie (EN57 jest za długi).
Myślałem też o wydłużeniu 66225 w (C) do Szklarskiej na EN71, ale to nie wypali.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 17-03-2011, 19:50    Odpowiedz z cytatem

Do UMWD kierować, w końcu to Urząd organizuje przewozy regionalne w Dolnośląskim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 17-03-2011, 20:16   Re: Czerwcowa korekta rozkładu jazdy 2010/2011 Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
Myślałem też o wydłużeniu 66225 w (C) do Szklarskiej na EN71, ale to nie wypali.


Czemu nie wypali? Powinno się wydłużyć wszystkie ( lub prawie wszystkie) Regio Wrocław - Jelenia Góra (przez Wałbrzych) do Szklarskiej Poręby, a szynobusy z Korenova skrócić do Szklarskiej Poręby. Na odc.Jelenia - Szklarska jest drut, a ropa coraz droższa. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-03-2011, 20:31    Odpowiedz z cytatem

Adams, ale bez remontu linii do Szklarskiej, to EN57 tam długo nie pojeździ..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 17-03-2011, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Nie no, jak do Szklarskiej to jedynie EN71. O ile się dobrze orientuje EN57 nie daje tam sobie rady na wzniesieniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-03-2011, 20:42    Odpowiedz z cytatem

To nawet nie o wzniesienia chodzi, tylko o prędkości osiągane na tej linii.. 20km/h dla kibelków to nie jest najlepsza prędkośc.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-03-2011, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Będę ostry- patrzcie, co napisałem. Nie EN57, a EN71. Niby to samo, ale 8 silników to nie 4. Przypominam, że to ta jednostka jeździła za Kamieńczyk do Szklarskiej, gdy nie można było przejechać przez Wałbrzych po wykolejeniu towarowego na Fabrycznym.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 17-03-2011, 21:23    Odpowiedz z cytatem

Najlepiej jakby PKP IC przywróciło łącznik do pociągu TLK Warszawa-Przemyśl, relacji Gliwice-Przemyśl od zawsze Bieszczady jeździły w relacji Gliwice-Przemyśl i tak powinno pozostać, to nie porozumienie że 1 marca łącznik z Katowic zlikwidowano. Ale ważne że stolica ma połączenie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 17-03-2011, 21:29    Odpowiedz z cytatem

W Gliwicach PKP IC chyba nie posiada zaplecza technicznego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 18-03-2011, 09:35    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
Będę ostry- patrzcie, co napisałem. Nie EN57, a EN71.


Dokładnie. Nie wiem czy się nie mylę, ale te jednostki zostały produkowane właśnie pod kątem obsługi górskich linii. Chyba w PR Wrocław by się znalazło ich na tyle żeby obsłużyć 3 pary połączeń do Szklarskiej Poręby.
W tej kombinacji, to gdyby się udało wywalczyć wydłużenie relacji IR Galicja, to także do Szklarskiej Poręby. To połączenie mogłyby obsługiwać krakowskie EN71, których jest sporo, w tym przynajmniej jedna w werscji "de lux" czyli z wygodnymi materiałowymi siedzeniami w sam raz do obsługi dalekobieżnych pociągów IR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-03-2011, 10:01    Odpowiedz z cytatem

Adams, dokładnie. Pierwsze 20 sztuk "fabrycznych" EN71 pojechało do Krakowa na obsługę kryniczanki i zakopianki, bo tam EN57 nie zawsze dawały radę mimo że na zakopiance tylko ostatni podjazd jest ciężki. W Jeleniej po 1987 (elektryfikacja Szklarskiej Poręby) stacjonowały bodaj 3 albo 4 sztuki EN71 (właściwie to porozbijanych EN57 złożonych w EN71) używanych właśnie na 311. Poza tym przez całe lata na "Szrenicy" z Wrocławia do SPG jeździł EN71, pomalowany inaczej niż reszta (biały w niebieskie ukośne pasy).

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 18-03-2011, 10:12    Odpowiedz z cytatem

Mówisz o tej EN71 Very Happy

Zdjęcie z zasobów Bazy Kolejowej

1102534712.jpg
Plik ściągnięto 192 raz(y) 96.24 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-03-2011, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, o tą jednostkę mi chodziło. Widać zapamiętałem malowanie, pomyliłem się co do układu pasów. A zdjęcie jest jak najbardziej ze Szklarskiej Poręby. Chyba jasny dowód na to, że EN71 tam wjedzie. Ale zostawmy to, zanim wkroczą (słusznie zresztą) moderatorzy, bo o czym innym miała być mowa.

[ Dodano: 18-03-2011, 14:51 ]
Wysłałem maila do Urzędu Marszałkowskiego. Zobaczymy, czy przesuną pociąg, czy oleją sprawę. Bardziej prawdopodobne to drugie, jak zwykle.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 18-03-2011, 16:56    Odpowiedz z cytatem

Jak możesz, wyślij mi na PW jakieś namiary, gdzie takowe pisma można wysłać. Ja także chętnie się dołącze do starań o lepszą ofertę w Karkonoszach. Mimo że tam nie mieszkam, ale dość często tam bywam w celach turystycznych, Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-03-2011, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli administracja nie wywaliła jeszcze tego tematu, to adres mailowy powinien być w dziale Przewozy w regionach> Województwo dolnośląskie, w temacie o korekcie marcowej. Tam też będzie wzór dokumentu, który po wypełnieniu wysyłasz w załączniku.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 25 Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl