Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
PR zmodernizują wagony do RegioEkspresów
Autor Wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 10-01-2012, 12:37    Odpowiedz z cytatem

Sebcio napisał/a:
Brak internetu w wagonie to akurat nie musi być koniecznie wadą.


dam racje rze sa wazniejsze rzeczy ktory wagon powinien miec, lecz jezeli pkp pr ma a sncf w tgv nie ma co chyba nie zle Shocked

na serio, moze nie jest perfekt- ale w innych krajach tez nie jak by sie to myslalo. i mysle ze jezeli pr podstawi wagony nie zdewastowane, klimatyzowane, atrakcyjnie i nowoczesnie wykonczone , z 220v na laptopa oraz juz opisanym internecie w czasie jazdy jako sklad regionalnyto nie musza sie wstydzic tez przed pasazerami z zachodniej europy.

teraz jeszcze pare e186 lub e189 jako ciuchcia i euro2012 morze przychodzic Rolling Eyes

apropos e189- tez sie usmiechalem jak uslyszalem swojego czasu ze pr od mrce leasinguje te siemensy.

lok mi bardzo dobrze znany z codziennej sluzby w schenker i wyobrazam sobie to z 3-4 lekkimi wagonami na haku.

jezeli podstacja trakcyjna nie wywali to przy uzyciu paru trickow ( np ruszanie manualne a nie na afb) przy suchych szynach juz widze pasazera ktory jedna reka trzyma tego swojego laptopa z internetem rzeby mu nie spadl a druga bilet i patrzy czy napewno jest to bilet na pociag a nie na samolot ktory akurat startuje Mr. Green

pozdrowienia !
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 10-01-2012, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego nie mogą montować siedzeń, jak za starych dobrych czasów?
Choćby takich-> http://x.garnek.pl/ga4850/cdefe4a4a2d6da15606197a3/ed72_021.jpg
A najlepiej takich w tym stylu http://x.garnek.pl/ga984/457b73106c3f8a11251091a3/fotele.jpg->
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 10-01-2012, 16:02    Odpowiedz z cytatem

chaba dlatego rze siedzienia maja byc lekkie, w pewnej formie wandalizmodporne i chude z gabarytow rzeby by ich jak najwiecej w wagonie ustawic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 10-01-2012, 16:04    Odpowiedz z cytatem

W wagonach jak wyżej, jakoś nie widze, żeby były nagminnie niszczone.
A lekkie ? Po co ?

//nie cytuj przedmówcy. mateuszpiszcz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 10-01-2012, 16:39    Odpowiedz z cytatem

jak wagon lekki to ciuchcia mniej sie poci bym powiedzial Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 10-01-2012, 20:51    Odpowiedz z cytatem

takie "nowoczesne" pewnie łatwiej się czyści
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 11-01-2012, 13:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
jak wagon lekki to ciuchcia mniej sie poci


Jak lokomotywa teoretycznie może pociągnąć 3200-3400 (Traxxy, EuroSprintery), to tona w lewo lub prawo przy krótkim pasażerskim nie zrobi różnicy większej. Gorzej, że łatwiej taki lżejszy wagon może się pośliznąć przy hamowaniu.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 17-01-2012, 18:48    Odpowiedz z cytatem

Nawet gdyby PR-y podzielono to nie sądzę by był to klasyczny podział tylko raczej skończy się na wydzieleniu ze spółki najsilniejszych województw. Nowe RE są bardzo potrzebne dlatego plany modernizacji wagonów cieszą.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 25-02-2012, 08:06    Odpowiedz z cytatem

Wygrała Pesa - link
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 25-02-2012, 11:04    Odpowiedz z cytatem

A zatem można mieć nadzieję, że wszystkie wagony RE będą miały jednakowy standard i dzięki temu ich utrzymanie będzie tańsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-03-2012, 14:02    Odpowiedz z cytatem

Wagony dla RegioEkspresów zmodernizuje Pesa

Pesa Bydgoszcz za nieco ponad 18 milionów złotych zmodernizuje wagony typu 111A spółki Przewozy Regionalne. Po modernizacji wagony będą bezprzedziałowe i rozpoczną kursy w ramach oferty RegioEkspres.

Przewozy Regionalne na wykonanie modernizacji przeznaczyły 18 150 000 złotych netto. Oferta Pesy była jedyną, którą otrzymały PR. Opiewa na 18 140 000 złotych. Na wykonanie zadania Pesa i współpracujące z nią zakłady ZNTK Mińsk Mazowiecki będą miały pół roku. Wyremontowane wagony trafią najprawdopodobniej do powstającego zakładu taboru w Lesznie i obsłużą nowe pociągi kategorii RegioEkspres.

Do modernizacji zostanie skierowanych 10 wagonów przedziałowych drugiej klasy. Będą one przebudowane na trzy wagony jednoprzestrzenne z miejscami klasy pierwszej i drugiej oraz siedem wagonów bezprzedziałowych klasy drugiej, w tym trzy przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich i rowerów. Pojazdy zostaną zmodernizowane w taki sam sposób, jak sześć wagonów, które od prawie dwóch lat obsługują pociągi RegioEkspres ze Szczecina i Poznania do Warszawy i Lublina. – Unifikacja taboru ułatwia jego utrzymanie. Parametry techniczne będą takie, jak w poprzednio zmodernizowanych wagonów. Zastosowana w nich konstrukcja sprawdziła się – mówił "Rynkowi Kolejowemu" Michał Stilger z biura prasowego PR.

Wagony powinny wyruszyć na trasy jeszcze w trakcie obowiązywania obecnego rozkładu jazdy. – Zmodernizowany tabor będzie prawdopodobnie stacjonować w Lesznie, gdzie powstaje nasze nowe zaplecze techniczne – usłyszeliśmy w PR. – Mamy już wstępne plany, gdzie skierować nowe składy. Rozważamy zestawić ze zmodernizowanych wagonów pociągi: "Skrzyczne" (Bielsko-Biała – Katowice – Warszawa), "Piast" (Wrocław – Katowice – Warszawa) i "Matejko" (Kraków – Warszawa) – mówi Stilger. – Pociągi te dołączyłby do grona RegioEkspresów – dodaje.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 12-06-2012, 15:56    Odpowiedz z cytatem

Mineły już ponad 2 miesiące od roztrzygnięcia przetargu.Czy już może coś wiadomo na temat tych 10 wagonów?Czy jednak wejdą one do puli tych 47 sztuk które chce zmodernizować PR.?

[ Dodano: 19-07-2012, 08:24 ]
Jak napisano na konkurencyjnym forum kolejowym - coś drgnęło w sprawie wagonów na REGIOekspres-y
http://www.lutek.cal.pl/g...vsgpmjuv0ac17q7
Dla mnie to wygląda na dobrze zrobiony fotomontarz ale bardzo możliwe ze tak jest.Może wreszcie Piast,Matejko i Skrzyczne będą REGIOekspres-ami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl