Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Powstaną Koleje Małopolskie
Autor Wiadomość

turystka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 29 Mar 2012
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: 29-09-2012, 20:58    Odpowiedz z cytatem

Kolej małopolska miałaby sens jeśli przejmie teren podkarpacki (sieć skąpa) wespół z marszałkiem podkarpackiego. Bez współpracy z sąsiadami nie widzę sensu.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 29-09-2012, 21:09    Odpowiedz z cytatem

Rover napisał/a:
Witam tylko jest problem mam nadzieje że Koleje Śląskie nie będą marnować pieniędzy na nierentowne linie np: takie jak Bielsko -Wadowice-Kraków, może być z Bielska do Krakowa połączenie przez Czechowice.
Koleje Śląskie będą obsługiwać tylko odcinek Bielsko-Biała - Wadowice, tam ma być skomunikowanie z pociągiem do Krakowa. Uzgodniono nawet wzajemne honorowanie biletów.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 30-09-2012, 11:05    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze tak napisze - jeżeli już miały by powstać kolejka marszałkowska to wespół z województwem Śląskim, Podkarpackim i Świętokrzyskim pn. np. Koleje Południowe, wtedy miało by to sens i nie było problemów z biletami jest więcej kasy, efektywniejsze wykorzystanie taboru. Ale jest jedno wielkie ALE - niestety każda nowa spółka samorządowa to stołki dla swoich i to jest bariera nie do przebrnięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 30-09-2012, 16:11    Odpowiedz z cytatem

Stołki stołkami. Plan raczej nierealny z innych powodów. Jak sobie wyobrażasz udział świętokrzyskiego? Nie wierzę w zainteresowanie Kielc powołaniem takiego przewoźnika. Zbyt dbają o interesy PR, nawet kosztem własnych mieszkańców, by wierzyć w ich zainteresowanie. Małopolskie wbrew pozorom nie czuje aż takiego pociągu do własnej spółki przewozowej, wystarczyłaby im spółka taborowa. Istnieje nawet mozliwość, że za rok przewozy w małopolskim przejmą KŚ na zasadzie porozumienia komunalnego, o ile oczywiście uda im się rzecz niemożliwa i w grudniu bez większego problemu przejmą połaczenia w śląskim Twisted Evil

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 01-10-2012, 00:13    Odpowiedz z cytatem

Ja te województwa dałem dla przykładu i tak jeszcze po przemyśleniach do poprzedniego postu dodam, że marszałkowie muszą chcieć tej kolei ale nie na zasadzie że muszą bo ustawa ich do tego zobowiązuje a ktoś kto nią będzie zarządzał musi ją czuć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 02-10-2012, 22:33    Odpowiedz z cytatem

http://www.rynek-kolejowy.pl/35676/Od_grudnia_mniej_polaczen_w_Malopolsce.htm

Jeżeli przetarg wygra Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych, prawdopodobnie nie uruchomi on połączeń kolejowych z Krakowa do Oświęcimia przez Spytkowice. Tej linii nie ma w wykazie tras jaki zawarty jest w dokumentacji przetargowej. Dodatkowo kwota na przewozy w 2013 r. będzie mniejsza.

Więcej w linku wyżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rover Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Lut 2011
Skąd: ANDRYCHÓW

PostWysłany: 03-10-2012, 08:14    Odpowiedz z cytatem

Witam do nowego rozkładu jest jeszcze daleko obecnie nadeszła pora aby dokładnie i oszczędnie wydawać pieniądze. Musimy zapomnieć o nierentownych liniach nie tylko jest zagrożona Linia Kraków -Oświęcim ale wiele innych które przynoszą straty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 03-10-2012, 08:40    Odpowiedz z cytatem

Komu ty takie bajki pitolisz? Tylko PRowa biurwa nie przynosi strat. 16 milionów mniej na połączenia, a zatrudnienie w PRach w Małopolsce nie spada. Ba, nawet wzrasta, bo jeszcze trzeba desant ze Śląska wykarmić. Najważniejsze że spokój społeczny jest zachowany, a pasażera można mieć w d. Urząd Marszałkowski pokazał, że pasażerowie dla niego się nie liczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-10-2012, 10:18    Odpowiedz z cytatem

Rover, bzdury Waćpan piszesz... Straty przynoszą praktycznie wszystkie linie regionalne, zwłaszcza przy obsłudze przez PR. Nie spodziewaj się raczej takich cudów jak na linii Katowice - Wisła Smile Przy takim rozumowaniu, należy posłać do piachu wszystkie linie, co chyba nie jest zbyt realne?

pp, UMWM próbuje w jakiś sposób zapanować nad PR - przykładem nieszczęsny przetarg. Niestety, boi się "wariantu śląskiego", choć jeśli u sąsiadów się powiedzie, to wtedy nie wyklucza podobnych rozwiązań.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03-10-2012, 10:22    Odpowiedz z cytatem

turystka napisał/a:
Kolej małopolska miałaby sens jeśli przejmie teren podkarpacki (sieć skąpa) wespół z marszałkiem podkarpackiego. Bez współpracy z sąsiadami nie widzę sensu.
Przecież masz efekt tej współpracy : likwidacja połączeń na linii Jasło - Stróże. Teraz czas na likwidacje Krynica - Nowy Sącza a może nawet Tarnów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03-10-2012, 11:53    Odpowiedz z cytatem

"Cudowna" wiadomość Evil or Very Mad, a przypominam, że linia przez Spytkowice jest w remoncie!
Poniżej zdjęcie remontowanego toru nr 2 na szlaku Podbory Skawińskie - Brzeźnica.
Zdjęcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rover Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Lut 2011
Skąd: ANDRYCHÓW

PostWysłany: 03-10-2012, 12:11    Odpowiedz z cytatem

Widzimy wszyscy jak biorą się za linie na Tarnów gdzie największa jest frekwencja to nie ma co liczyć na inne mniej rentowne linie śląskie koleje pochłoną całą dotacje i Przewozy Regionalne Kraków przestaną istnieć... Jak to trafnie napisał kolega CottonwoodEN71
Koleje Śląskie objęły przewozy w Małopolsce. Będzie to miało więcej sensu niż podział na dwie spółki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 03-10-2012, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Nie obchodzi mnie kto mnie woził, wozi i będzie woził, nie pracuję na kolei i nie zamierzam. Chcę tylko, tak jak my wszyscy tu, mam nadzieję, aby transport kolejowy w tym kraju działał sprawnie! Nie ogłoszenie przetargu na Kraków - Oświęcim linią 94 w sytuacji kiedy istnieje perspektywa na poprawę jakości świadczonych usług (wyrażonych czasem przejazdu) powinno kwalifikować się jako działanie na szkodę przedsiębiorstwa i obywateli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-10-2012, 15:01    Odpowiedz z cytatem

Rover, a jakim cudem KŚ mają pochłonąć dotację małopolskiego?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

inter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sie 2011

PostWysłany: 03-10-2012, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Urząd Marszałkowski w uzgodnieniu z PR Kraków od kilku lat systematycznie ogranicza kolejowy transport regionalny do kolei aglomeracyjnej wokół Krakowa, Urząd Marszałkowski nie potrzebuje w systemie komunikacji kolejowej takich linii jak:
Wadowice -Trzebinia
Nowy Sącz - Chabówka
Żywiec - Sucha Beskidzka
Kraków - Zakopane
Od kilku lat systematycznie wygaszano i nadal wygasza się popyt i przeciągu najbliższych dwóch lat proces ten zostanie zakończony a wówczas powołana zostanie nowa spółka i za taką samą dotację kolej regionalna ograniczona zostanie do poszerzonej aglomeracji krakowskiej.
Małopolska od szeregu lat stawia na komunikacje busową za nic mając opinie fachowców z dziedziny transportu.
Oczywiście działania urzędu podyktowane są warunkami prawno-ekonomicznymi jakie funkcjonują w Polsce, brak wydzielonych realnych środków na kolej regionalną, nieekonomiczny podział spółki przed usamorządowieniem, nie wydzielenia odpowiedniego zaplecza technicznego przez PKP S.A. itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl