Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Następny
Korekty rozkładu jazdy 2011/2012
Autor Wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-02-2012, 14:55    Odpowiedz z cytatem

Też mi się wydaje że na sitkolu są jeszcze jakieś błędy. Zapewne dla niektórych pociągów na E65 są wprowadzone rozkłady zamknięciowe, dla niektórych roczne. W przypadku "Pobrzeża" i "Małopolski" jest to na pewno błąd, bowiem różnica na korzyść tego pierwszego jest aż 1,5 godziny, i skład ten musiałby wyprzedzać "Małopolskę" gdzieś na trasie. Ponadto jak wpisałem w wyszukiwarkę połączenia do Olsztyna, to są podane czasy z rocznego rozkładu jazdy. Nie ma siły żeby pociągi do Gdańska jechały tak długo, a nagle składy TLK do Olsztyna pojadą w 3,5 godziny skoro gdzie i tak 150 km jadą razem tą samą trasą.
Swoją drogą to co planuje się zrobić z "Norwidem" i "Kaszubem" to przepraszam, ale trąci jakąś paranoją. Dwa pociągi kwalifikowane w tym samym kierunku, chociaż innymi trasami, gdzie w dzień powszedni frekwencja w nich często nie przekracza 10% jest zupełnie bez sensu. Widać, że nad remontem E65 nikt nie panuje. "Kaszub" przy obecnej cenie na pewno będzie woził powietrze, tym bardziej że "Norwid" jedzie jednak klasyczną trasą, i ma killka postojów na węzłowych stacjach. "Kaszub" raptem tylko Bydgoszcz, gdzie miasto to połączeń z Warszawą i Trójmiastem ma pod dostatkiem. Tym bardziej, że "Norwid" ma jednak "Bilet Rewelacyjny" i LM. Moim zdaniem mimo całego sentymentu do Trómiasta i pociągów jeżdżących w tamtym kierunku "Kaszuba" można by na czas remontu spokojnie zlikwidować. I tak na siebie nie zarobi i żadnej straty podróżni nie odczują.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 01-02-2012, 15:14    Odpowiedz z cytatem

Na miejscu PKP IC, przywróciłbym Kaszuba w relacji Gdynia - Kraków, powrót na starą trasę przez Malbork, Działdowo, powrót promocji Last Minute Warszawa - Iława, no i obecna taryfa rewelacyjna to kolejny atut na tym odcinku, a jazda przez Bydgoszcz i od marca dodatkowo dłużej, to wszystko nie ma sensu.
Kaszub powinien mieć niższe ceny podobnie jak Norwid i zdecydowanie jechać E65 z postojami w Malborku i Iławie.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 01-02-2012, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Co jest przyczyną tego,że "Kaszub" do Warszawy będzie jechał o 25 minut dłużej?Chyba na trasie przez Bydgoszcz nie ma żadnych "zamknięć"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-02-2012, 22:32    Odpowiedz z cytatem

Kowal331: jest remont na węglówce między Tczewem a Bydgoszczą, poza tym ma coś być robione w okolicach Jackowic i Żychlina na E20, bo wydłużyć ma się czas przejazdu dla poznańskich pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 19-02-2012, 11:40    Odpowiedz z cytatem

A Słowacki wróci na tory i TLK "San" łącznik z Kielc?

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-02-2012, 13:27    Odpowiedz z cytatem

"Słowacki" może wrócić ponoć od 1.IV, ale nie jest to moim zdaniem niezbędny pociąg. Jeżeli miałby jeździć w godzinach zaplanowanych to można go od razu nie uruchamiać. 25 minut później jedzie "Szczeliniec" po tej samej trasie na wagonach, zestawienie wcale nie najgorsze, i chyba logiczne co wybierze zdecydowana większość podróżnych. Nawet jeżeli "Słowacki" wyjedzie, to powodzenia mu nie wróżę, góra do końca wakacji. Na E20 naprawdę pociągów nie brakuje i w dzień powszedni w środku dnia może z 15% byłoby zapełnienia.
Odnośnie "Sana" nic nie słyszałem, ale bardziej martwiłbym się o część przemyską. Tam ponoć z frekwencją jest tragedia, a to jest jedyny pociąg na tej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-02-2012, 13:58   

Fajnym pomysłem, chociaz wynikajacym na 90% z przepustowosci linii a nie pomysłowosci IC, jest przesuniecie przyjazdu pociagu TLK Smok Wawelski rel. Kraków-Warszawa, od 1 marca przyjezdzac bedzie do Warszawy Zachodniej nie o 8:45, ale o 8:20, wiec bedzie mozna zdążyć na spotkania/do pracy na godzinę 9-tą.
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 19-02-2012, 14:07    Odpowiedz z cytatem

Dodajmy tylko że to nie korekta r.j tylko zmiana czasowa w miesiącu marcu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 19-02-2012, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Ciekawą rzecz zrobili z TLK Czartoryski Lublin-Gdynia. 24 minuty postoju na Wschodniej i drugie tyle na Centralnej.
Na szczęście w drodze powrotnej już tak nie jest. Plus genialne skomunikowanie tej TLK z REGIO do Chełma (4 minuty przesiadka) pozwala na późniejszy powrót z Warszawy w czasie 3h 41 min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 21-02-2012, 12:48    Odpowiedz z cytatem

1 marca zmiany rozkładu. Jak dojechać do pracy do Łodzi?

1 marca wchodzi w życie zmiana rozkładu jazdy na trasie Łódź-Warszawa. Według pasażerów dojeżdżających do pracy do Łodzi, nie będzie możliwości ani dojazdu do pracy, ani powrotu do domów o rozsądnej godzinie informuje - Dziennik Łódzki.


- Mieszkam w Skierniewicach, ale dojeżdżam do pracy w Łodzi - mówi Dziennikowi Łódzkiemu pasażerka. - Czuję się dyskryminowana przez PKP Intercity. Na trasie ze Skierniewic do Warszawy nie brakuje pospiesznych pociągów. Do Łodzi szybkich pociągów jest jak na lekarstwo. Natomiast zmiany, które zostaną wprowadzone w marcu oznaczają, że powinnam rzucić pracę mówi podróżna. Pasażerka nie ma możliwości dojechania do pracy na godzinę 8:00.

Również z powrotami do domów pasażerowie mogą mieć problemy. podróżni, którzy do tej pory mieli pociąg powrotny do domów o godzinie 16:18 z Łodzi, będą musieli czekać do godziny 17:36.

Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity tłumaczy, że zmiany w rozkładzie zostały narzucone przez spółkę PKP PLK. Natomiast Krzysztof Łańcucki z PKP PLK twierdzi jednak, że zmiany w rozkładzie były konsultowane z przewoźnikami i przez nich zaakceptowane.

źródło: Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-02-2012, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Naprawdę, ludzie wstydzilibyście się narzekać na połączenia Warszawy z Łodzią bo tego się nie da słuchać i czytać. Jeżeli nie brakuje pociągów do Warszawy to i do Łodzi, przecież każdy pociąg, który jedzie do Warszawy wraca do Łodzi i odwrotnie. Wygodne, długie komfortowe połączenia praktycznie co 30 minut, nie wspomnę o Inter Regio i jeszcze źle. Proszę mi wskazać dwa inne miasta w Polsce, oddalone od siebie o 130 km które by miały takie świetne połączenie. Ja codziennie dojeżdżam do pracy około 1,5-2 godzin w jedną stronę i niestety nie pociągami i jakoś żyję. Samochodu też nie mam i jakoś nie narzekam. Poza tym wszystkich narzekających zapraszam na wschód Polski, na Mazury, w Lubelskie, na Podkarpacie, gdzie praktycznie ludzie zostali pozbawieni środków codziennego dojazdu. Jak podojeżdżają tak jak mieszkańcy tamtych okolic chociaż tydzień to może wreszcie docenią co posiadają. Cały czas tylko słychać narzekania Łodzi, jakby nie było innych miast. Chyba warto się przemęczyć ten rok, żeby potem jeździć z prędkością 160 km/h. Naprawdę na Łodzi świat się nie kończy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 21-02-2012, 14:25    Odpowiedz z cytatem

Mimo wszystko, brak połączenia z Warszawy do Łodzi na 8 rano jest lekko karygodne. PIC na tej trasie musi brać pod uwagę głos społeczeństwa, gdyż inaczej po prostu nie zarobi.

Wiem, że rano ciężko jest z przepustowością na odcinku Skierniewice - Żyrardów, ale sytuacje porannego pociągu mogło by poprawić cofnięcie TLK Ossoliński na godzinę 5 rano i zmieszczenie go trasą przez Żyrardów i Skierniewice.

W dodatku, jak zauważyłem na sitkol, między TLK z 14:32 i TLK z 17:07 jest spora wyrwa w którą wchodzi pociąg iR, ale niestety z pominięciem Skierniewic. Mogli by go przesunąć o kilkanaście minut do przodu i zrobić mu postój w Skierniewicach, dzięki czemu można by ten problem lekko zniwelować
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 21-02-2012, 15:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
- Mieszkam w Skierniewicach, ale dojeżdżam do pracy w Łodzi - mówi Dziennikowi Łódzkiemu pasażerka. - Czuję się dyskryminowana przez PKP Intercity. Na trasie ze Skierniewic do Warszawy nie brakuje pospiesznych pociągów. Do Łodzi szybkich pociągów jest jak na lekarstwo. Natomiast zmiany, które zostaną wprowadzone w marcu oznaczają, że powinnam rzucić pracę mówi podróżna. Pasażerka nie ma możliwości dojechania do pracy na godzinę 8:00.


Jak to nie ma pociagu ze Skierniewic do Łodzi ? 6:17-7:17 jest w Łodzi. Więc o co chodzi?
A powrót ? 16:30-17:34 w Skierniewicach, poprostu kobieto tyłek przewieziesz w pociągu regio a nie TLK. Nawet zapłacisz taniej za przewozy Regionalne.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 21-02-2012, 15:58    Odpowiedz z cytatem

To skończy się tak, jak w wypadku przewozów ze Skierniewic do Warszawy, czyli mam miesięczny na TLK, a miesięczny PR jest droższy. (choć nie wiem, jak faktycznie jest)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 21-02-2012, 16:31    Odpowiedz z cytatem

Miesięczny PR 295zł, a TLK 331zł.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl