Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28  Następny
Plany tabororowe KŚ i UMWŚ
Autor Wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 11-09-2012, 22:37    Odpowiedz z cytatem

prapak, nie było nigdzie zapisu, że nie mogą być nowe. Nasi producenci obiecywali w tej cenie nowe pociągi, dziwnym trafem jakoś wogóle nie zainteresowali się tym przetargiem...

sphinx, czemu nie mogli złożyć ofert? Z powodu terminu dostawy? Mogli to dwa miesiące temu oprotestować Śmiech

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-09-2012, 23:12    Odpowiedz z cytatem

1. Był zapis, że muszą być używane, po modernizacji. Nowe nie są używane i trudno je modernizować.
2. Nie obiecywali, że w tej cenie bo teraz KŚ dało niższą, do tego musiał się tam zmieścić wieloletni leasing.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kyosti Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Rudziniec Gliwicki

PostWysłany: 12-09-2012, 08:05    Odpowiedz z cytatem

dziś oprócz 35we stało coś co przypominało zapakowana w folię lokomotywę.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

prapak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Maj 2012

PostWysłany: 12-09-2012, 11:52    Odpowiedz z cytatem

Koleje Śląskie mają gotowy rozkład jazdy. Będzie 629 pociągów dziennie
Od 9 grudnia Koleje Śląskie będą obsługiwały wszystkie regionalne połączenia kolejowe w województwie śląskim. Jak poinformował przewoźnik, właśnie zakończono prace nad rozkładem jazdy pociągów. Zgodnie z nowym rozkładem jazdy Koleje Śląskie będą uruchomiać dziennie 629 pociągów.
Według informacji podanych przez Koleje Śląskie, obecnie w województwie uruchamianych jest 480 pociągów dziennie. - Koleje Śląskie obsłużą wszystkie linie, których stan techniczny pozwala na prowadzenie przewozów pasażerskich bez zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów i sprawności taboru. Pasażerowie będą mieli możliwość podróżowania na terenie całego województwa śląskiego na podstawie jednej taryfy. Koleje Śląskie wprowadzą do niej bilety strefowe, sieciowe, dobowe imienne oraz miesięczne, kwartalne imienne i na okaziciela – zapewnia rzecznik przewoźnika Adam Warzecha.
- Na głównych liniach pociągi będą kursowały w takcie (czyli w stałych odstępach czasowych). Na linii Gliwice-Częstochowa przybędzie pociągów przyspieszonych. Na tej trasie 30 minutowy takt obejmie odcinek Katowice-Dąbrowa Górnicza Ząbkowice. Pojawią się też pociągi łączące skrajne części województwa m.in. Racibórz-Częstochowa (przez Rybnik) i Zwardoń-Żywiec-Częstochowa. Więcej pociągów pojawi się na linii Katowice-Bielsko-Biała. Uruchomionych na niej zostanie więcej pociągów, kursujących co 30 minut w godzinach szczytu i co godzinę poza nimi. Trasę Katowice–Zwardoń obsłuży 14 pociągów (o 2 więcej niż obecnie) – informują Koleje Śląskie.
Rozwiązany problem połączeń „stykowych”

W Zwardoniu 4 pociągi zostaną skomunikowane z pociągami na Słowację. Co godzinę będą kursowały pociągi na linii Katowice-Rybnik. Połączenia Cieszyn-Czechowice-Dziedzice oraz Częstochowa-Lubliniec będzie obsługiwać 7 par pociągów, w miejsce obecnie (odpowiednio) - 1 i 2 par.

Uzgodniono też obsługę połączeń stykowych z województwami ościennymi. Koleje Śląskie obsłużą odcinki: Częstochowa-Radomsko, Kędzierzyn Koźle-Gliwice, Racibórz-Kędzierzyn Koźle, Gliwice-Strzelce Opolskie, Czechowice Dziedzice-Oświęcim Katowice, Bielsko Biała-Wadowice, Częstochowa-Kielce, Częstochowa-Żelisławice, Częstochowa-Włoszczowa, Sosnowiec/Katowice–Sławków i Tarnowskie Góry-Krzepice. Natomiast Przewozy Regionalne obsłużą połączenia: Katowice-Kraków, Lubliniec-Kluczbork, Wieluń-Krzepice, Częstochowa-Kielce, Częstochowa-Zduńska Wola i Częstochowa-Koluszki.
Co z taborem?

Wciąż nie wiadomo, co z taborem dla Kolei Śląskich. Na chwilę obecną Koleje Śląskie mają 5 trzyczłonowych pociągów EN57AKŚ. Korzystają także z czterech EN75 Flirt, dziewięciu EN76 Elf i dwóch EN57KM należących do województwa śląskiego. Od 9 grudnia stan przewoźnika wzbogacą dwa pociągi EN71, które zmodernizuje Newag, i dwa autobusy szynowe SA109 (produkcji Kolzamu). Województwo śląskie ogłosiło jeszcze przetargi na dostawę jednego pociągu EN57AKŚ, oraz dostawę jednego nowego pociągu elektrycznego. Natomiast Koleje Śląskie podpisały umowę z Pesą na dostawę 6 Elfów, ale mają one dotrzeć do spółki pod koniec grudnia i pod koniec lutego.
W sumie daje to jednak tylko 32 pociągi. Przetarg na dostawę 36 używanych pociągów spalinowych nie udał się, a przetargu na dzierżawę 15 składów wagonowych jeszcze nie ogłoszono. Ile taboru potrzebuje przewoźnik? Przewozy Regionalne korzystają z ok. stu ze 150 ezt EN57 będących na stanie śląskiego zakładu PR. - W dni robocze do obsługi przewozów pasażerskich w regionie Koleje Śląskie będą wykorzystywały 56 składów, w tym 25 elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT). W dni wolne od pracy ilość wykorzystywanego taboru będzie mniejsza – czytamy w komunikacie prasowym Kolei Śląskich.
Szczegóły dotyczące rozkładu jazdy pociągów 2012/13 na poszczególnych liniach oraz nowa taryfa zostaną opublikowane pod koniec października.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 12-09-2012, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Czyli jednak stało się... podzielili część relacji. Jako mieszkaniec Gliwic-Łabęd nie wyobrażam sobie bym jeździł 70 km do Opola z przesiadką. Mam nadzieję że wraz ze zwiększeniem ilości taboru wrócą takie relacje jak Gliwice-Opole i Racibórz-Katowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 12-09-2012, 13:04    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze większą paranoją jest podzielenie relacji w kierunku Kielc, gdzie punktem przesiadkowym ma być... Sławków Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 12-09-2012, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec, MK_PŁASZÓW, no niestety, nie z każdym województwem da się sensownie dogadać. Jak widać, najlepiej udało się z Małopolską, gdzie podzielono się pociągokilometrami. Czy wróci Gliwice - Opole? O to chyba trzeba pytać w UMWO...
Co do Racibórz - Katowice, przy dobrym skomunikowaniu nie obawiałbym się przesiadki w Rybniku. Wyobrażam sobie, że wynika to z potoków pasażerskich - może planują na trasie Katowice - Rybnik EZT, dalej chcą puścić szynobus?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-09-2012, 16:18   

Boże co za debilizm robić połączenie KŚ Katowice-Sławków! Jakim w tym sens, kto da gwarancję przesiadki na pociąg do Kielc i Tunelu? Co by się stało jakby dojeżdżali do Tunelu, tam są o wiele większe możliwości przesiadki na TLK i PR... Niech jeszcze wzajemnie nie honorują biletów i wyjdzie na to że pociąg osobowy KŚ i PR z Katowic-Kielc będzie kosztował 40 zł..dwa osobne bilety.
Nie wspominam też o linii Gliwice-Opole, jaki w tym sens aby pociąg dojeżdżał do Strzelec-Opolskich?
Potem się okaże że bilet na KŚ i PR-y z Gliwic do Opola będzie kosztował więcej niż TLK-a na tym odcinku!
Wspaniałe te zmiany... Twisted Evil Twisted Evil
W honorowanie wzajemne biletów nie wierzę!
Powrót do góry

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-09-2012, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Zmiany w przetargu na 1 EZTa - wprowadzono kryterium terminu dostawy (20%) który nie jest już sztywny, ale maksimum to 30 listopada (ponad 2 tygodnie wcześniej niż poprzednio, 1,5 miesiąca od otwarcia ofert). Im później tym mniej punktów. Newag:

http://bip.slaskie.pl/pliki_zp_new/1346935881/1347445939.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 12-09-2012, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Uzgodniono też obsługę połączeń stykowych z województwami ościennymi. Koleje Śląskie obsłużą odcinki: Częstochowa-Radomsko, Kędzierzyn Koźle-Gliwice, Racibórz-Kędzierzyn Koźle, Gliwice-Strzelce Opolskie, Czechowice Dziedzice-Oświęcim Katowice, Bielsko Biała-Wadowice, Częstochowa-Kielce, Częstochowa-Żelisławice, Częstochowa-Włoszczowa, Sosnowiec/Katowice–Sławków i Tarnowskie Góry-Krzepice. Natomiast Przewozy Regionalne obsłużą połączenia: Katowice-Kraków, Lubliniec-Kluczbork, Wieluń-Krzepice, Częstochowa-Kielce, Częstochowa-Zduńska Wola i Częstochowa-Koluszki.
Co z taborem?


Czyli część odcinków mamy wspólnych a część na wyłączność danej spółki? Osobiście cieszę się, że z Krakowa do Katowic pojadą PR. Szkoda połączenia z Kielcami. Masę ludzi dojeżdża do pracy a przesiadka w Sławkowie to będzie jakiś dramat.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kyosti Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Rudziniec Gliwicki

PostWysłany: 13-09-2012, 10:57    Odpowiedz z cytatem

skład który opisywałem mam nadzieję że link działa m.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&client=mv-google&v=Hg9IzqqnHzo

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 13-09-2012, 11:19    Odpowiedz z cytatem

sheva17, wszystkie te ogryzki "stykowe" będą dramatem. Brak bezpośrednich połączeń z Gliwic do Opola też jest nie do przyjęcia. Liczę że przynajmniej część pociągów do Kędzierzyna/Strzelec Opolskich pojedzie bezpośrednio z Katowic (chociażby przez Bytom). Koleje Śląskie przejmują także odcinek Bielsko Biała - Wadowice, przez co Kraków straci jedyne bezpośrednie połączenie z Podbeskidziem. Ciekawe czy będzie chociaż jakiś pociąg Kraków - Wadowice skomunikowany tam z Bielskiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-09-2012, 11:33    Odpowiedz z cytatem

Ja pier****. Brak mi słów. Oni są niepoważni. Czy ktoś w ogóle myśli odnośnie tych wymuszonych przesiadek?! Przecież to zakrawa na paranoje. Jeżeli nie będzie można kupić jednego biletu z Katowic do Kielc i z Gliwic do Opola to będzie dno dna, wydaje mi się, że dobrze by było napisać do lokalnych mediów. Odcinki takie jak np. Gliwice - Strzelce Opolskie zwyczajnie umrą za 2-3 lata. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 13-09-2012, 12:15    Odpowiedz z cytatem

Czemu zakładacie, że nie da się kupić biletu z Katowic do Kielc i z Gliwic do Opola? Skoro w tej chwili można na jednym bilecie przejechać z Opola do Wisły?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 13-09-2012, 12:34    Odpowiedz z cytatem

jackii, nie wiem jak będzie wyglądała sprawa z honorowaniem przez KŚ biletów jednorazowych i miesięcznych, ale gdzieś czytałem że po przejęciu wszystkich połączeń Koleje Śląskie nie będą honorowały biletów promocyjnych Przewozów Regionalnych typy REGIOKarnet czy bilet turystyczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl