Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
PR kupiły kolejne 5 lokomotyw EU07
Autor Wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 09-02-2012, 00:47    Odpowiedz z cytatem

To dość dyskusyjna teza, loki nie będą padały co 5 km Very Happy . Poza tym @pospieszny dlaczego EU07 można było wynająć KM-om a PR-om już nie?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 09-02-2012, 01:58    Odpowiedz z cytatem

pewnie polityka...
chociaż Cargo nie jest bezpośrednim konkurentem PR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 09-02-2012, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Tym bardziej to zastanawia. Jednym można wynająć a innym już nie?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dual Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Łazy

PostWysłany: 09-02-2012, 23:02    Odpowiedz z cytatem

EU07 zostały wypożyczone do KM w okresie "kryzysu" przewozów, wtedy nawet cała seria lok EU06 była odstawiona do zapasu długotrwałego w lok. Krk Prokocim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebalorek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Osiek

PostWysłany: 10-02-2012, 15:34    Odpowiedz z cytatem

Tu mój spis wszystkich siódemek sprzedanych przez PKP IC:
http://mkseba.cba.pl/07sprzedane.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 10-02-2012, 15:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
@pospieszny dlaczego EU07 można było wynająć KM-om a PR-om już nie?


KMy w przetargu wymagały lokomotyw 4 osiowych, ponieważ 6 osiowe ET22 nie mają prawa wjazdu na Grochów, czyli bazę KM. KM płaciło i wymagało. Dlatego Cargo za zdefektowaną siódemkę potrafiło podstawić ET41 na przykład, żeby spełnić wymagania...

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10-02-2012, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Co będzie z tymi egzemplarzami które trafiły nie do przewoźników tylko do innych podmiotów? Czy pójdą na złom czy po naprawie będą sprzedane prywaciarzom?

sebalorek, widzę że nie tylko ja przeglądam sobie przetargi i robię z tego notatki Wink Miło mi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 10-02-2012, 19:27    Odpowiedz z cytatem

PR-y chyba za byki płacą też niemało. Jestem ciekaw czy Pr-y za byki płacą CARGO więcej niż KM-y za siódemki? Chyba jednak muszą płacić sporo skoro opłaca się im pozyskać własny tabor. Coś wiadomo może na temat modernizacji tych loków dla PR-ów? Czy będzie to coś na wzór budyni?
Chyba na tym nie koniec przetargów, PKP IC ma jeszcze zdaje się spory zapas niepotrzebnych loków.

[ Dodano: 16-03-2012, 22:44 ]
PKP Intercity pozbędzie się 120 EU07

- Kto by chciał kupić nasze EU07, zachęcam. Sprzedajemy je w drodze przetargu. Mamy nadmiar EU07 w wysokości ok. 120 egzemplarzy. To jest tabor do zbycia - stwierdził członek zarządu PKP Intercity Tadeusz Matyla podczas konferencji "Rynku Kolejowego" poświęconej perspektywom rynku lokomotyw w Polsce.

- Mamy nadmiar lokomotyw średniej mocy. Chcielibyśmy jeździć przynajmniej 130 km/h, ale jest uregulowanie prawne mówiące o konieczności podwójnej obsady w przypadku przekroczenia tej prędkości. A my umiemy liczyć - zaznaczył Matyla.

Do roku 2020 PKP Intercity zamierza zmniejszyć liczbę lokomotyw do prędkości 120-125 km/godz. do 120 sztuk oraz utrzymać na takim samy poziomie liczbę lokomotyw manewrowych oraz lokomotyw, które mogą jeździć 160 km/godz. i szybciej. Niedawno w ZNTK Oleśnica zmodernizowano jedną EU07 należącą do PKP Intercity. Pojazd zebrał pozytywne recenzje, ale koszt tego przedsięwzięcia był na tyle wysoki, że przewoźnik nie zdecydował się na dalesze modernizacje.

Deklaracja o planowanej sprzedaży 120 lokomotyw EU07 spotkała się podczas konferencji z reakcją dyrektora ds. taboru w Lotos Kolej, Marka Smotera. - Propozycja prezesa Matyli jest bardzo fajna, ale złożona o 6 lat za późno - podkreślił.

Źródło: Rynek Kolejowy.

I chyba PR-y szybko przestaną wynajmować loki od CARGO....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 23-03-2012, 09:17    Odpowiedz z cytatem

Nowe malowanie? zmodernizowanych EU07 Przewozów Regionalnych

IMG_2248 pr.JPG
W takie barwy mogłyby PR-y pomalować swoje EU/P07 po modernie.To coś na wzór malowania SU45-079,SU45-070.Tą EU07-046 PR-y już kupiły.(Sorry za słabe wykonanie malowania,to delikatna przeróbka malowania IC)
Plik ściągnięto 2750 raz(y) 153.85 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 23-03-2012, 17:02    Odpowiedz z cytatem

Lepsze byłoby wg mnie pomalować je taj jak bohuny i inne wagony przedziałowe czyli z elementami marki "InterRegio".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 23-03-2012, 17:09    Odpowiedz z cytatem

myślę, że PRy maja większe zmartwienia na głowie niż wybór malowania
wiadomo już coś pewnego o ich wyjeździe na szlaki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 23-03-2012, 20:39    Odpowiedz z cytatem

Co racja to racja. Ale akurat kolorystyką do pociągów interregio to lokomotywy PKP IC pasują. To malowanie wygląda fajnie, tylko w połączeniu z waganami może wyglądać śmiesznie Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 23-03-2012, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Ja nie wiem, jak taki lok wyglądał by ciągnąc "Kamieńczyka", który IR-em nie jest... A wagony PR po rewizjach coraz częściej są malowane niemal tradycyjnie (tylko biały pas jest ciągniety także na tył wagonu, co zauważyłem na Szrenicy i Kamieńczyku). EOT

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 24-03-2012, 09:31    Odpowiedz z cytatem

Tak jak piszecie -moze by to wyglądało śmiesznie z wagonami IR ale widzac SU45 w podobnym malowaniu i ciągnąca różne wagony w różnych kolorach i tak do niej pasowała.Oczywiście każdy ma swoje gusta.O tym malowaaniu pomyślałem jak zobaczyłem SU45 ciągnącą wagony Regioekspres.Spodobało mi sie takie zestawienie kolorystyczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KubaRzeszów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 24-03-2012, 10:10    Odpowiedz z cytatem

A ja mam nadzieje ze srodki uzyskane ze sprzedazy tych lokow PKP IC przeznaczy na konkretnec inwestycje taborowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl