Skoro logo PR jest zielono-niebiesko-białe to dlaczego uparli się na ten czerwony kolor... W tych barwach siódemeczka ładnie by sie prezentowała oczywiście kolor loga.
Przejmujecie się malowaniami lokomotyw PR,a zastanawiał się ktoś,co te lokomotywy będą ciągnąć?Kolejne województwa likwidują połączenia regionalne...chyba do kilkunastu InterRegio nie potrzeba 30 lokomotyw,z resztą IRy chyba też będą ograniczane.Żeby nie wyszło tak,że będą lokomotywy,a pociągów które mogłyby obsługiwać nie będzie.
A zastanawiał się ktoś gdzie idą te wyremontowane bohuny z Krzyża, tyle ich tam na ściągali, gdzie to wszystko idzie. Fiaty odesłali na złom i przyprowadzili piętrusy.
enstone, malowanie czerwono-szare znane z naszych kibelków pochodzi jeszcze z czasów PKP PR. Od 2006 roku zaczęto masowo przemalowywać tabor na taki schemat.
Malowanie to jest o kant zadu obić, beznadziejne, brzydkie, do czterech liter. Niebieskie z żółtą strzałą było w sam raz. Denność tego nowego malowania widać chociażby na SU45...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Nie widzę powodu by o malowaniu nie rozmawiać. 30 loków to naprawdę niezbyt dużo. Są relacje, które na wagonach zwyczajnie być muszą i jeśli @kowal331 tego nie rozumiesz to już nic Ci na to nie poradzę.
Chciałbym przypomnieć, że malowanie typu budyń było wymyślone do wagonów zielono/czerwono-kremowych i pasowało dobrze. Może nie koniecznie trzeba wyważać otwarte drzwi.
Inny pomysł, to malowanie nawiązujące do RE - czerwono-białe, może tak do tego podejść?
Nie widzę powodu by o malowaniu nie rozmawiać. 30 loków to naprawdę niezbyt dużo. Są relacje, które na wagonach zwyczajnie być muszą...
Zdaję sobie dobrze sprawę,że są relacje InterRegio,które muszą być na składach wagonowych(najlepiejby było,gdyby wszystkie IR były na wagonach,a nie na EZT),ale polityka "optymalizacji oferty",czyli ograniczania oferty,powoduje,że może się zdarzyć,że te 30 lokomotyw może nie mieć zatrudnienia.A co do malowania,to jeśli nie klasyczna zieleń,to może faktycznie powrócić do schematu "budyń".
Schemat Budyniowy był OK, pasował do wagonów w malowaniu standardowym, mogliby to malowanie przywrócić, to malowanie PR jest po prostu brzydkie, ciężkie, przytłaczające i dołujące. Budynie nawet do IR i RE pasowały...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Kolory malowania itd to marginalna sprawa . Najwazniejsze to zeby te loki mialy co ciagnac bo jesli beda staly to pieniadze wyrzuca sie w bloto . Najlepiej zeby powoli kible zastepowac nowoczesnym taborem ewentualnie wagonowym lub szynobusami
Kuba, za co? Samorządy nie chciały dać wkładu własnego na projekt unijny zakupu 60 szt EZT, to skąd wezmą pieniądze na samodzielny zakup?
Musimy stąpać trochę po ziemi, takie rzeczy są na razie w kwestii marzeń.
Realnie mogą zrobić remont 100 EZT, o ile ktoś im sfinansuje wkład własny, może uda się załapać na oszczędności i wyremontować EU07, ale to tylko może.
Darek nie wmawiaj mi ze PR nie ma kasy bo oni niezla kase trzepia chociazby na pociagach na zamowienie . Przyklad ? Prosze bardzo : wiecie ile PR Krakow zaspiewal sobie za wynajecie jednej jednostki (!) EN57 dla kibicow Cracovii ktorzy chca w sobote jechac do Poznania ? 250 tys ! Teraz pomnoz to razy 5-6 bo tyle mniej wiecej w roku mamy takich wyjazdow to juz z tego jest sporo tymbardziej ze do Poznania jada 3 !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum