Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
PR kupiły kolejne 5 lokomotyw EU07
Autor Wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 23-04-2012, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Co do malowania to najlepiej dać budyniowe, pasuje jak ulał... Na iR na Re, na osobówki... cokolwiek Smile

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-04-2012, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Jak rozumiem do tej pory rozpisano jedynie przetarg na naprawę 5 loków. Czy wiadomo już kiedy należy się spodziewać rozstrzygnięcia i kiedy będą przetargi na naprawy pozostałych loków?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 27-04-2012, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Pozostałe 6 loków ma zostać zmodernizowane do standardu EU07A...

Przynajmniej wg rynek-kolejowy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
1345412

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-04-2012, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Tylko czy akurat modernizacja do standardu EP07A ma sens? Koszt modernizacji znacznie wzrośnie a linii na Vmax 160 km/h mamy bardzo mało.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cidra Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lut 2012

PostWysłany: 27-04-2012, 22:00    Odpowiedz z cytatem

sheva17, ma sens, jeśli PR-y mają zamiar utrzymywać ofertę na CMK.

_________________
tósk jest sóper
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-04-2012, 22:36    Odpowiedz z cytatem

125 a 160 km/h to tylko około kwadrans różnicy jeśli chodzi o całą CMK. Podwyższenie prędkości w lokach jest bardzo kosztowne i moim zdaniem nieopłacalne. PR-y nie powinny raczej szastać kasą, na taką modernizację nie zdecydowały się nawet PKP IC.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 27-04-2012, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Chyba, że dla PICu Oleśnica zaśpiewała 7 mln zł. Te 4,5 mln zł to 3x więcej niż moderna i 3x mniej niż nówka. Podobnie jak w przypadku EN57, a jednak moderna a la AKM jest bardzo popularna. Biorąc pod uwagę, że warunkiem przeprowadzenia tej operacji jest 50% dofinansowanie schodzimy do poziomu 2,2 mln zł czyli całkiem rozsądnej wartości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-04-2012, 23:28    Odpowiedz z cytatem

Jeśli będzie kasa z UE to ok. EP07a zbierała świetne recenzje.Bez kasy z UE, szybkość pozostawiłbym bez żadnych zmian.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 28-04-2012, 00:14    Odpowiedz z cytatem

Ależ dokładnie to napisano.Wink PRy lokomotywy już mają. Jak będzie kasa z UE zmodernizują je do EU07A. Jak nie będzie to przecież nie odstawią ich w krzaki, tylko logiczne jest że wówczas zmodernizują w mniejszym zakresie, prawdopodobnie jak pierwsze 5 sztuk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 28-04-2012, 11:10    Odpowiedz z cytatem

Tylko od kupna lokomotyw, przez przetarg, do ich modernizacji droga daleka. Dobrze, że PR zakontraktowały wynajem loków z TS Opole i od Czechów. Stawki CARGO są drastycznie wysokie, oparte na znanym z sytemie kart telefonicznych przedpłatach.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 29-04-2012, 13:58    Odpowiedz z cytatem

A ja mam wrażenie, że PRy szykują się na rywalizację z Intercity na przewozy pośpieszne i dalekobieżne. Dla mnie ich misja jest wożenie pasażerów na liniach lokalnych i potrzeba szynobusów i EZT mniejszych, a nie lokomotyw na 160 i wagonów. Wszyscy chcą jeździć przez Włoszczowę, a są inne miasta i inne linie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 29-04-2012, 14:43    Odpowiedz z cytatem

@Lord W, nie zgadzam się z Panem !

Decyzja o zabraniu pociągów dalekobieżnych PR, była decyzją durną. PR powinny moim zdaniem obsługiwać połączenia osobowe, przyśpieszone oraz pośpieszne (w tym niektóre międzynarodowe) a PIC powinien obsługiwać Expresy, EC/ EN, wszelkiej maści BWE, międzynarodowe pośpiechy i inne prestiżowe połączenia etc etc.

PR które obsługują połączenia strice lokalne (pierdzi dziury) także winny mieć tabor mogący rozwijać większe prędkości. Gdynia - Tczew - Bydgoszcz czy Gdynia - Słupsk albo Gdynia - Iława - Olsztyn powinny być obsługiwane przez tabor mogący rozwijać prędkość 160 km/h czyli najlepiej przez ELFy. Bo bezsensem jest moderna kibla na spota i dawanie mu Vmax 120 km/h na linii gdzie prędkość max wynosi 140 (albo będzie) czy 160.

Na liniach niezelektryfikowanych które są obsługiwane przez PESY zazwyczaj (i niestety), jest tabor który w większości może rozwijać większą prędkość niż 100 km/h, a linii lokalnych z taką prędkością nie ma za wiele.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-04-2012, 19:06    Odpowiedz z cytatem

@Lord W, nie masz racji. PR swoją misję wypełniają w taki a nie inny sposób, ale mając na to i możliwości kadrowe i taborowe, przy okazji pozyskując cenną gotówkę, uruchomiły przewozy dalekobieżne. Dzięki PR CMK przestała być linią dla elit, wielu pasażerów wróciło na kolej z uwagi na niższe ceny biletów. IR i RE na rynku są bardzo potrzebne i najlpiej by było gdyby było skomunikowane ze składami REGIO Very Happy .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 30-04-2012, 21:59    Odpowiedz z cytatem

Dobre jest to, co mamy w tej chwili na Galicji. Na odcinku Wrocław - Jelenia Góra pomimo że w rozkładzie jest zaznaczony na niebiesko, to taryfa REGIO jest honorowana. Druga rzecz to wykorzystanie składu w obiegu (np. przechodzenie Galicji na Szrenicę i vice versa). To daje oszczędność taboru, także i lokomotyw. Szkoda tylko, że Galicji chociaż w sezonie nie chcą przeciągnąć o Szklarskiej Poręby... Czeskie 163 (które ponoć PR ma wynająć) na pewno dałyby radę, bo nie mają oporów.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-04-2012, 23:09    Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie w całym sezonie to chociaż na sylwestra i na długie weekendy. Nie znam regionu, stąd moje pytanie- PR mają w Szklarskiej jakąś bazę do obsługi składów?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl